Ik bedoel eigenlijk, dat het nu niet voor klanten gebruikt wordt, maar voor de Utopianen zelfquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet... dat moet toch in de haren?
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Billy schrijft in haar dagboek: "Beste Kitty ...."
En een plezier dat ze heeft in haar eentje, met al haar goede vrienden dus.
Fluitendquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Billy schrijft in haar dagboek: "Beste Kitty ...."
En een plezier dat ze heeft in haar eentje, met al haar goede vrienden dus.
Een klant is toch een klant? en ze verkwanseld toch allesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk, dat het nu niet voor klanten gebruikt wordt, maar voor de Utopianen zelf
Dat gaan we nog weken horen...verheug me nu al...notttquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:20 schreef Rica het volgende:
"Het doet me echt helemaal niks, echt niet"
Alleen Peter kan momenteel een massage betalenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een klant is toch een klant? en ze verkwanseld toch alles
over wie had ze hetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:20 schreef Burner82 het volgende:
Andrea tegen Aike: nah, ik stem toch niet op hem, we hebben het uitgesproken...![]()
Op wie stemt ze niet? Heb ik ff gemist.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:20 schreef Burner82 het volgende:
Andrea tegen Aike: nah, ik stem toch niet op hem, we hebben het uitgesproken...![]()
"Ik weet ook wie het zegt, dus"quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:20 schreef Rica het volgende:
"Het doet me echt helemaal niks, echt niet"
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:21 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
Alleen Peter kan momenteel een massage betalen
Jimmyquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op wie stemt ze niet? Heb ik ff gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |