Maar ze heeft hem wel nog enorm hoog zitten. En daarmee bewijst ze precies het punt van Rienk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef Marrije het volgende:
Billy: mag ik jou 1 ding vragen wil je je dan ook niet meer met mij bemoeien?
Rienk: dat zal niet gaan Billy, we zitten hier met zn allen
Maar wel 70% minder mute.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef Toverheks het volgende:
zonder Billy en Hakim worden de streams saai weten jullie dat wel
Kreeg bijval toen billy er even niet bij was.*quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Rienk krijgt veel bijval. Heel fijn
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef Toverheks het volgende: zonder Billy en Hakim worden de streams saai weten jullie dat wel
![]()
Ik heb als elitequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef Toverheks het volgende:
zonder Billy en Hakim worden de streams saai weten jullie dat wel
Hakim mag zijn papiertje wel weer bijwerkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Clank het volgende:
Ben wel benieuwd op wie Billy nu gaat stemmen
Waarom? Vond het nu erg leuk om te zien en bovendien gaat vermoedelijk Billy nu Rienk ook een nominatiestem geven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:42 schreef NenaLois het volgende:
Als ik Rienk was zou ik het wel pas hebben gezegd tijdens de "open nominaties".
Niet op de jonge hond!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb als elite [ afbeelding ] ook op Gieorgio gestemd
Elite zou de Poll volgen toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Over zinloze stem gesproken.... Hey Hidiho?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |