Maar ze heeft hem wel nog enorm hoog zitten. En daarmee bewijst ze precies het punt van Rienk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef Marrije het volgende:
Billy: mag ik jou 1 ding vragen wil je je dan ook niet meer met mij bemoeien?
Rienk: dat zal niet gaan Billy, we zitten hier met zn allen
Maar wel 70% minder mute.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef Toverheks het volgende:
zonder Billy en Hakim worden de streams saai weten jullie dat wel
Kreeg bijval toen billy er even niet bij was.*quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Rienk krijgt veel bijval. Heel fijn
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef Toverheks het volgende: zonder Billy en Hakim worden de streams saai weten jullie dat wel
![]()
Ik heb als elitequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef Toverheks het volgende:
Hakim mag zijn papiertje wel weer bijwerkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Clank het volgende:
Ben wel benieuwd op wie Billy nu gaat stemmen
Waarom? Vond het nu erg leuk om te zien en bovendien gaat vermoedelijk Billy nu Rienk ook een nominatiestem geven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:42 schreef NenaLois het volgende:
Als ik Rienk was zou ik het wel pas hebben gezegd tijdens de "open nominaties".
Niet op de jonge hond!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb als elite [ afbeelding ] ook op Gieorgio gestemd
Elite zou de Poll volgen toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Over zinloze stem gesproken.... Hey Hidiho?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ik volg de menigtequote:
Gratiesj reclame voor Johnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
Andrea zal wel helemaal op het eind komen bij boulevard...
Echt, ze moest eens wetenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:50 schreef renevanlaaren het volgende:
andrea zit zeker achter mee te kijken
jawel, de VO zei gisteren dat het de jongeren zijn die ruzies in de kiem smoren, hoepel dan maar op!quote:
Menigte heeft niks tegen G.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:50 schreef misssnapshot het volgende:
Utopianen worden allemaal Rienkianen. Iemand wel eens gehoord van Jim Jones en Jonestown?
Ik zou gewoon zo graag die kop van Hakim zien als hij zo zeker was van zijn positie, dattie hij er gewoon keihard uit moest.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Gevoelsmatig..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:49 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Waarom? Vond het nu erg leuk om te zien en bovendien gaat vermoedelijk Billy nu Rienk ook een nominatiestem geven.
Mwah, ik vond SST Gerard & Karim goed te pruimen, geen spel maar gewoon leuke gesprekken over hun leven en veel lol samen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef Toverheks het volgende:
ik zet de nootjes alvast klaar.....quote:
Nee meid, nog nooooit, maar ik weet zeker dat jij het wel even uitlegt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:50 schreef misssnapshot het volgende:
Utopianen worden allemaal Rienkianen. Iemand wel eens gehoord van Jim Jones en Jonestown?
Ja, raar. Klaver had al uitgelegd dat deze kippen dit jaar niet broeden...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hakim: De natuur zijn beloop laten gaan
Jij ook alquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
ja en dan kijken ze naar meer dan een week geledenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef bdd8 het volgende:
Denk dat de uitzending van vanavond een opkikker krijgt in kijkcijfers
triest toch dat die dochter nu overal komt opdraven ook geil op publiciteitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
Oeh, heilige Andrea krijgt er zometeen van langs bij Blvrd door haar échte dochter.
Eerst nu bij Blvrd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef beequeen het volgende:
Ik neem aan dat Andrea nu in de zenderkamer zit na de uitzending van Shownieuws.
Ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.
weer zes rimpels erbij vrees ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef beequeen het volgende:
Ik neem aan dat Andrea nu in de zenderkamer zit na de uitzending van Shownieuws.
Dat is wel iets anders dan Rienk.Zie eerder Andrea daar voor aanquote:Op dinndrea daar voor aansdag 21 januari 2014 18:50 schreef misssnapshot het volgende:
ik ook maar denk dat ze er gewoon maling aan heeftquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef beequeen het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja en dan kijken ze naar meer dan een week geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |