Dit is mijn droomwereld-complotheorie ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat dacht je van G?
In mijn complot theorie werken G, Ruud en Emil lekker samen. Ze krijgen van alle kanten alle info van iedereen.... ze mogen overal bij zijn, zijn lekker rustig etc...
waarom iets verwijderd was door een moderator. sorry kan het niet helpen ik ben erg nieuwsgierig. mag ook via pmquote:
Het is weggehaald, laat het dan ook gaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waarom iets verwijderd was door een moderator. sorry kan het niet helpen ik ben erg nieuwsgierig. mag ook via pm
En vervolgens doet niemand er iets mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Rienk krijgt veel bijval. Heel fijn
Dan heb je echt wat gemist!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:44 schreef -sabine- het volgende:
Ik heb keiveel middagen gevolgd, deze middag niet en daar baal ik van
Hij is meer van het lijden he.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:44 schreef Jian het volgende:
Billy is aangeschoten wild nu, had Rienk een duiveltje in zich, dan zou hij nu voor de kill gaan, maar helaas .......
Daar kan ze niks aan doen, en ze heeft zichzelf hoog.quote:
Het zaadje is geplant.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:44 schreef Jian het volgende:
Billy is aangeschoten wild nu, had Rienk een duiveltje in zich, dan zou hij nu voor de kill gaan, maar helaas .......
Stuur anders Marije een PM, zei net nog dat ze dat heel leuk vond en bedankte iedereen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waarom iets verwijderd was door een moderator. sorry kan het niet helpen ik ben erg nieuwsgierig. mag ook via pm
Voor haar doen dan.quote:
Constant ook echtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef sjampoeh het volgende:
Ze praat haarzelf zooooo tegen wahaha
ik snapquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Neem maar aan van wel. Maar dat bespreken we niet hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |