multitaskenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Ransjih het volgende:
in m'n ene oor utopia en in m'n andere eu referendum debat
is net te doen
Wacht maar tot je billy hoortquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Ransjih het volgende:
in m'n ene oor utopia en in m'n andere eu referendum debat
is net te doen
Ja hoor......I'm a non-believer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Stranger het volgende:
Nee, ze staat al een paar uur Aike te masseren achter dat doek volgens mij.
Daar zit een beeldscherm in. teilgatequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef Toverheks het volgende:
Andrea is er gewoon is met de zwarte teil bezig
fixedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef sjampoeh het volgende:
Billy heeft haar roddelpositie al ingenomen ..lees: slaapgedeelte .. aka roddelruimte management-kantoor.
Ja..wat is goed voor de kijkcijfersquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
jammer, maar ik neem aan dat ze het wel te horen krijgt, ik bedoel zoiets hou je toch niet achter ..... neem ik aan.
Meestal gaat ze dan janken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef sjampoeh het volgende:
Billy heeft haar roddelpositie al ingenomen ..lees: slaapgedeelte .. aka roddelruimte
Hebben ze geen kek schermpje op die wasmachine?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Daar zit een beeldscherm in. teilgate
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef community het volgende:
Hahah
Billy naar Rienk: "Ik heb jou nogsteeds heel erg hoog zitten."
Billy naar Andrea: "Ik weet wie het zegt. [..] Ik had hem heel erg hoog zitten."
Ik fluit nooit.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:00 schreef mootie het volgende:
Billy fluit opgewekt, want ze zit er echt niet mee. Echt niet hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |