multitaskenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Ransjih het volgende:
in m'n ene oor utopia en in m'n andere eu referendum debat
is net te doen
Wacht maar tot je billy hoortquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Ransjih het volgende:
in m'n ene oor utopia en in m'n andere eu referendum debat
is net te doen
Ja hoor......I'm a non-believer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Stranger het volgende:
Nee, ze staat al een paar uur Aike te masseren achter dat doek volgens mij.
Daar zit een beeldscherm in. teilgatequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef Toverheks het volgende:
Andrea is er gewoon is met de zwarte teil bezig
fixedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef sjampoeh het volgende:
Billy heeft haar roddelpositie al ingenomen ..lees: slaapgedeelte .. aka roddelruimte management-kantoor.
Ja..wat is goed voor de kijkcijfersquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
jammer, maar ik neem aan dat ze het wel te horen krijgt, ik bedoel zoiets hou je toch niet achter ..... neem ik aan.
Meestal gaat ze dan janken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef sjampoeh het volgende:
Billy heeft haar roddelpositie al ingenomen ..lees: slaapgedeelte .. aka roddelruimte
Hebben ze geen kek schermpje op die wasmachine?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Daar zit een beeldscherm in. teilgate
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef community het volgende:
Hahah
Billy naar Rienk: "Ik heb jou nogsteeds heel erg hoog zitten."
Billy naar Andrea: "Ik weet wie het zegt. [..] Ik had hem heel erg hoog zitten."
Ik fluit nooit.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:00 schreef mootie het volgende:
Billy fluit opgewekt, want ze zit er echt niet mee. Echt niet hoor!
billy krijgt zo weer een shotje methadon bij de volgende zender checkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:00 schreef mootie het volgende:
Billy fluit opgewekt, want ze zit er echt niet mee. Echt niet hoor!
Nee gaat ze niet meer doen.. want ze heeft van Aike geleerd dat ze een knopje kan omdraaien zodat ze haar emoties beter onder controle heeft.... heb ik haar laatst horen zeggenquote:
Gaat wat worden als ze te horen krijgt dat ze een stem heeft van de streamersquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:01 schreef KaoloJoeka het volgende:
Billy sterft duizend doden in haar hoofd.
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
billy krijgt zo weer een shotje methadon bij de volgende zender check
Zo te horen klopt ze haar ader alquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
billy krijgt zo weer een shotje methadon bij de volgende zender check
Niet huilen hier nachtdienstquote:
Zo waarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:01 schreef Stranger het volgende:
Haha ze leest hardop en toch weet ik zeker dat ze er 0,0 van meekrijgt.
In de gierput verzopenquote:
die probeert tot tien te tellen met het grote kinderboek ,aar helaas verder als 3 komt ze nietquote:
Bij de "aan name" zullen ze zeker achtergrond checks gedaan hebben, vinden ze wat, zoals bij Andrea, laten ze dat toe, waarschijnlijk in de hoop, dat die beerput boven komt, goed voor de kijkcijfers!quote:
Ga naar 2 geweldigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Klote Boulevard, doen ze dat item helemaal op het laatst natuurlijk
Nee nu komt het let maar opquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Klote Boulevard, doen ze dat item helemaal op het laatst natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |