Vertel!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:50 schreef misssnapshot het volgende:
Utopianen worden allemaal Rienkianen. Iemand wel eens gehoord van Jim Jones en Jonestown?
Ongehoorzaam je stem zettenquote:
De Heere weet haar Redenen natuurlijk...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik ook maar denk dat ze er gewoon maling aan heeft
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoeveel hebben ze vandaag verdiend, trouwens?
- een paar 100quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef beequeen het volgende:
Ik neem aan dat Andrea nu in de zenderkamer zit na de uitzending van Shownieuws.
Ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.
Sekte, klaarquote:
Wat boeit datquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Is ook erg laag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
triest toch dat die dochter nu overal komt opdraven ook geil op publiciteit
De laatste 5 minuten waarschijnlijk.quote:
Ziekenhuis?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:53 schreef yvonne het volgende:
Ja hoor het is weer spannend en wie heeft er dan Avonddienst?! Nou nou! (: Grrrrr
Op de SBS manier: het budget heeft een negatieve daling vandaag... (lees: Paul's motto: een dag niet besteld is een dag niet geleefd)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
min 3quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
De laatste 5 minuten waarschijnlijk.
Tijdens de aftiteling.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
De laatste 5 minuten waarschijnlijk.
Ehm.......quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Jammer, ze krijgt er zelf niet van mee helaasquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
Oeh, heilige Andrea krijgt er zometeen van langs bij Blvrd door haar échte dochter.
Utopia camera vrouw. Heel vervelendquote:
Eén troost. Je kunt later gewoon de 25 COSsen teruglezen dan ben je weer helemaal op de hoogtequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |