Billy heeft ook al een dochter?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:03 schreef RVer het volgende:
[..]
ah ok, en nu schrijft ze een brief naar haar dochter?
Ik snap die haat op Aike echt niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:03 schreef Toverheks het volgende:
En toch hoop ik dat Billy en hakim blijven zitten waar ze zitten, stel je voor 2 nieuwe bewoners ala Aike, dat trek ik echt niet
duh...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Klote Boulevard, doen ze dat item helemaal op het laatst natuurlijk
Dit ging over Aike die al "3 uur" door Andrea werd gemasseerd of whatever ( achter dat scherm) Ze waren Aike kwijt en vonden haar achter het scherm bij Andreaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef -sabine- het volgende:
Andrea is al ff achter zegt Lot, zolang ben ik er nooit
Klopt dit?
Denk niet dat mensen de deelnemers haten tenslotte kennen we ze niet denk eerder irritatie door wat we zien op de streams .;)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik snap die haat op Aike echt niet.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:04 schreef Toverheks het volgende:
sodemieter eens op met jullie tv gids over man bijt en RTL........ik doe ff een ..........
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik snap die haat op Aike echt niet.
Wij weten meerquote:
Dat mondje!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:05 schreef beequeen het volgende:
Die verbeten kop van Aike op de treehugger.
Knap dat je geen haat hebtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]Haat, sorry ik heb geen haat hoor wat een klotewoord, maar het kind vind ik teveel omhoog gevallen, vind echt niks leuks aan haar met haar dure taaltje die ze bezigt......maar Haat echt niet
Oh ik bedoelde het ook niet letterlijk als 'haat' hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]Haat, sorry ik heb geen haat hoor wat een klotewoord, maar het kind vind ik teveel omhoog gevallen, vind echt niks leuks aan haar met haar dure taaltje die ze bezigt......maar Haat echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |