https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef Leafeon672 het volgende:
Bitcoins hebben mijn leven geruïneerd. Mijn vriendin is nu prostituee, mijn dochtertje zit voor de cam, mijn ouders heb ik moeten vermoorden zodat ik hun organen kon verkopen, mijn huis ben ik kwijtgeraakt. Ik verkoop nu mijn kontje achter het station
Annabelquote:
Meh, niks mis met werkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als trolletje werkt, kun jij stoppen
Ik solliciteer alleen op bierproeverijen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Meh, niks mis met werken
Alleen wel ander werk dan wat ik nu heb
Ha, ik ben al lekker aan het cashen met dogequote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:27 schreef roislecxe het volgende:
kom nou es op LTC, alles stijgt gvd behalve jij.
Alvast voor morgen:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:30 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ha, ik ben al lekker aan het crashen met doge
Speciaal voor jou, lees vooral dat stukje over Reddit Gold evenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:27 schreef roislecxe het volgende:
kom nou es op LTC, alles stijgt gvd behalve jij.
Ik zit je ook maar gewoon een beetje te etterenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:35 schreef roislecxe het volgende:
Als ik instap kan ik het in 1x laten crashen in mn eentje.
Hoef er niet eens veel in te steken, ik breng gewoon mijn geluk mee.
Is dat wat jullie willen?
Nee.... jij bent degene die LTC naar de ^%$^$# hebt geholpen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:35 schreef roislecxe het volgende:
Als ik instap kan ik het in 1x laten crashen in mn eentje.
Hoef er niet eens veel in te steken, ik breng gewoon mijn geluk mee.
Is dat wat jullie willen?
Mensen die walls nodig hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:36 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee.... jij bent degene die LTC naar de ^%$^$# hebt geholpen.
Komt nooit meer op 42
Edit: 48
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zit je ook maar gewoon een beetje te etteren
Nu ben ik ook wel weer klaar
Dat maakt ze wel bangquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:36 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee.... jij bent degene die LTC naar de ^%$^$# hebt geholpen.
Komt nooit meer op 42
Edit: 48
Trusten rijkerdquote:
zucht, dogequote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:53 schreef Stryder het volgende:
Het allermooist aspect van doge vind ik nog dat ze overal "such" voorzetten
Ja, hoog is het zeker niet. Wel drukste forum van FOKquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:53 schreef roislecxe het volgende:
Volgens mij is dit topic echt het laagste niveau tot nu toe
Wij behoren tot de FOK!-elitequote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:53 schreef roislecxe het volgende:
Volgens mij is dit topic echt het laagste niveau tot nu toe
Wij zijn tenminste lid van de AAquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:55 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wij behoren tot de FOK!-elite.
Trusten roisquote:Op dinsdag 21 januari 2014 03:01 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga es ff slapen.
Ben jullie en je doge helemaal zat.
truste lieve kinderen
Doeiquote:Op dinsdag 21 januari 2014 03:01 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga es ff slapen.
Ben jullie en je doge helemaal zat.
truste lieve kinderen
Jawel, maar ik had er 100.000quote:
Nou je zou denken dat er straks nog wel iets van een dump komt en dan is het de vraag heeft doge de kracht om zich daarvan te herstellen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 03:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb ook nog maar een beetje. Toch geen spijt dat ik toen zo veel verkocht heb
Ik wel want ik heb toen al mn winst vergooid door weer in te stappen en niet op tijd ( 0.25 btc ) te verkopenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 03:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb ook nog maar een beetje. Toch geen spijt dat ik toen zo veel verkocht heb
Oh jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 03:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik wel want ik heb toen al mn winst vergooid door weer in te stappen en niet op tijd ( 0.25 btc ) te verkopen.
Het was geniaal geweest als ik gewoon op tijd had verkocht die tweede keer. maar nee ik werd hebberig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 03:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh jaDat heb ik dan weer niet gedaan
Hoe kan dat?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 03:23 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, doge is verdwenen van Cryptsy... erg toevallig dat Rois ineens weg is
Blijf jij maar lekker in LTCquote:
Ben jij nog steeds wakker??quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:53 schreef Stryder het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker in LTC
Ik... such profit
Such amazing hahahaquote:
Hahahaha, nou ben je er mooi op tijd uitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:02 schreef roislecxe het volgende:
Ik werd wakker omdat ik ervan overtuigd was dat de bel ging, heul lang en heul hard, dus ik dacht dat mn vriendin der sleutels binnen had laten liggen ofzo. Kom ik uit bed, niks te zien of te horen. En nu denk ik dat het de wekker van hiernaast was o.i.d.
Vannacht wordt geen 3 uur denk ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:05 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahahaha, nou ben je er mooi op tijd uit
Die komt ook nog welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:00 schreef Cliffie1976 het volgende:
Nu EAC nogDaarom houd ik die ook maar
Ja ik zit op Cryptsy nuquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:10 schreef roislecxe het volgende:
Als ik op Bter kijk, en al die munten zie die er opstaan, zie ik door de bomen echt het bos niet meer.
Allemaal van die kansloze cointjes van 0.0000xx
Such angerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:17 schreef GTAnoob het volgende:
Ik geloof niet in God.
Maar als God bestaat, dan haat Hij mij.
En als God bestaat, dan geloof ik niet in hem, want Hij haat mij.
ik ga denk mijn wdc verkopen en doges kopenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:19 schreef RoelerMF het volgende:
Het raketje naar de maan voor WDC vertrekt pas in februari. Geduld
Ik weet het niet, zit er weer in op 240 :p verscheen ineens een 100+ BTC buy wall in de support.quote:
Leer van je fouten, minder schelden, en kop op. nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:15 schreef GTAnoob het volgende:
Ik verocht mijn fucking tyfus kut dogecoins op .05, nu zijn ze .25
Fucking hoeren kut zooi.
Het kan gewoon niet slechter gaan dan dit.
Gewoon fucking x5 verlies.
Ik had er miljoenen.
GOdverdomme tyfus fucking shit fuck fucker.
LTC verkocht = verlies
Doge verkocht = verlies
USD koers = omlaag (waar ik nu inzit)
WDC gehouden = gaat omlaag
BTC gehouden = geen verschil / omlaag/volatile zoals altijd
fucking neuk hoer
FML fuck my lifeeee
verlies in de duizenden... >:(
>:( >:(
Nice, ik op 250. Denk dat de grootste hype nu wel over is + laag volume.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:07 schreef ratatat het volgende:
Woei, net 100k doge verkocht op 253. Such timing
Such crash.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:14 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nice, ik op 250. Denk dat de grootste hype nu wel over is + laag volume.
Dus hopelijk kan ik nu toch gaan slapen
jezus wat een stumper ben jij zeg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:15 schreef GTAnoob het volgende:
Fucking hoeren kut zooi.
Ik had er miljoenen.
LTC verkocht = verlies
Doge verkocht = verlies
fucking neuk hoer
FML fuck my lifeeee
Vooruit, krijg jij ook nog een quote.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:40 schreef Nattekat het volgende:
Wat zei ik nou? Niet quoten of aandacht geven
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:40 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Vooruit, krijg jij ook nog een quote.
Je had toch gelijk!! :-)quote:Wat zei ik nou? Niet quoten of aandacht geven
Ik ben een paar topics niet bijgelezen, zit alleen nog maar op een autoswitcher, dus heb het niet meegekregen, excuus. Ik wil nog van mijn COINYE, PLT, en EAC af, en dan is het onderuit zitten en max 20 dollar per dag verdienenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:43 schreef Sluis1980 het volgende:
[..]
Je had toch gelijk!! :-)
Negatieve aandacht is (helaas) ook aandacht :-(
Geen probleem!quote:Ik ben een paar topics niet bijgelezen, zit alleen nog maar op een autoswitcher, dus heb het niet meegekregen, excuus.
Balen! Wat verkeerde beslissingen gemaakt? :-(quote:Ik wil nog van mijn COINYE, PLT, en EAC af, en dan is het onderuit zitten en max 20 dollar per dag verdienen
Nee, zeker niet! Heb zo'n 3 BTC verdiend met alt. currencies, maar heb er nu simpelweg geen tijd (scriptie) / geen zin (hele scene is verneukt IMO) meer voor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:46 schreef Sluis1980 het volgende:
[..]
Geen probleem!
[..]
Balen! Wat verkeerde beslissingen gemaakt? :-(
Diversificatie heet dat toch? Koop 5 coins, 4 gaan naar 0, eentje naar maan. Beter dan alles inzetten op eentje die naar 0 gaat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:46 schreef Sluis1980 het volgende:
[..]
Geen probleem!
[..]
Balen! Wat verkeerde beslissingen gemaakt? :-(
Heel erg hard gelachen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:15 schreef GTAnoob het volgende:
Fucking hoeren kut zooi.
Ik had er miljoenen.
LTC verkocht = verlies
Doge verkocht = verlies
fucking neuk hoer
FML fuck my lifeeee
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:01 schreef dimmak het volgende:
Vanmorgen 2 deposits aan Doge gedaan op Cryptsy, nog steeds geen teken.
quote:I just want to reassure you that your DOGE deposits will arrive. Do to the massive popularity of DOGE many users are transferring DOGE to Cryptsy en mass some of these blocks have as many as 280 transactions tied to them. When we get a couple of these large blocks in a row the queue builds for the deposits.
How can you help speed things up?
If you send less but larger deposits you can free up resources not only at Cryptsy but on the DOGE chain. Make sure you pay the transaction fees or the DOGE chain will delay your deposit! We ask that you wait at least 24 hours before putting in a ticket before worrying about your deposit. It will post.
Jij doet iig nooit mee met mijn give awaysquote:
traantje weg moeten plinken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:22 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Jij doet iig nooit mee met mijn give aways
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:04 schreef ratatat het volgende:
Je moet ook echt niet bij Cryptsy zijn als het zo'n gekkenhuis is met doge. Kan nog wel een paar uur dagen duren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:26 schreef -mosrednA het volgende:
WDC gaat lekker zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:26 schreef -mosrednA het volgende:
WDC gaat lekker zeg.Buy buy buySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
Ik heb 1 litecoin naar Cryptsy overgemaakt en zit daar een beetje te klooien met altcoins. Werkt best aardig. Niet altijd even snel. Geen idee in welke hoedanigheid jij het wil gaan aanpakken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:29 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Ik heb wel een account op Cryptsy maar geen funds. Misschien moet ik wat LTC overmaken van BTC-e naar Cryptsy en gaan handelen in 1 van de andere alt coins. Geen ervaring verder met Cryptsy. Iemand die mij kan adviseren om dit wel/niet te doen? Gewoon op BTC-e blijven?
De mensen achter BTC-e zijn alles aan het opkopen en vanavond komt EAC op BTC-equote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:56 schreef kthxbye het volgende:
Waar komt die EAC stijging door? Ik ga ze zo maar eens verpatsen denkik, heb er 150k
Nooit doen. Never. Ever.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:29 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Ik heb wel een account op Cryptsy maar geen funds. Misschien moet ik wat LTC overmaken van BTC-e naar Cryptsy en gaan handelen in 1 van de andere alt coins. Geen ervaring verder met Cryptsy. Iemand die mij kan adviseren om dit wel/niet te doen? Gewoon op BTC-e blijven?
Waar heb je deze wijsheid vandaan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
De mensen achter BTC-e zijn alles aan het opkopen en vanavond komt EAC op BTC-e
Valt reuze mee man.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Nooit doen. Never. Ever.
Ik ben niet medisch onderlegd, maar als ik op mijn basiskennis van anatomie af mag gaan, dan is Cryptsy de regelrechte verwezenlijking van een meervoudige kwaadaardige hersentumor. Met aids.
Ik heb het gedroomd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waar heb je deze wijsheid vandaan?
Waarom?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Nooit doen. Never. Ever.
Ik ben niet medisch onderlegd, maar als ik op mijn basiskennis van anatomie af mag gaan, dan is Cryptsy de regelrechte verwezenlijking van een meervoudige kwaadaardige hersentumor. Met aids.
Omdat het (toen ik er het gebruikte maandje terug, geen idee of het nog zo is) meer regel dan uitzondering was dat je orders er minstens een uur of twee over deden voordat ze doorkwamen. Ook deposits en withdraws kunnen gemakkelijk een halve dag duren (bij sommige zelfs meerdere dagen). Daytraden was absoluut onmogelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:13 schreef AlexanderYiyang het volgende:
[..]
Waarom?
De alt coins lijken de laatste tijd beter om mee te kunnen daytraden. Vandaar dat ik dit wil proberen, maar als het geen goed idee is blijf ik gewoon op BTC-e met mijn LTC.
Das waar. Zeker met de pumps van nieuwe coins duurt het uuuren voordat je coins erop staan. Daarom gewoon op een rustig moment ze erop pleuren en afwachten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Omdat het (toen ik er het gebruikte maandje terug, geen idee of het nog zo is) meer regel dan uitzondering was dat je orders er minstens een uur of twee over deden voordat ze doorkwamen. Ook deposits en withdraws kunnen gemakkelijk een halve dag duren (bij sommige zelfs meerdere dagen). Daytraden was absoluut onmogelijk.
Weggaan bij Cryptsy staat in de top 3 van de beste beslissingen in mijn leven.
Markt ligt al een tijdje behoorlijk stil. Ik vermoed dat de meeste mensen januari afwachten. Daarom leek het me misschien een idee om te handelen in andere alt coinsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:54 schreef roislecxe het volgende:
Met dit tempo is LTC al in 2 weken weer rond de 24.5
Ik hodl nog even. Het is alles of niets. Anders is mijn inleg door de helft gegaan. Dan maar hopen dat ze nog wat mooie dingen doen met hun premine.quote:
Met dit tempo? Hij staat al meer dan 2 weken stil heb ik het ideequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:54 schreef roislecxe het volgende:
Met dit tempo is LTC al in 2 weken weer rond de 24.5
Nee, we zitten nu in de rustige periode...kan goed nog maanden zo doorgaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:09 schreef ulq het volgende:
Ik heb 3 dagen de koers niet bekeken en er is verdomme nog steeds niks gebeurd
Gelukkig duurt het nog maar 10 dagen tot het 31 januari is, hopelijk zorgt die datum nog voor een lekkere crash
Hmm ja. Als ie op 1 of 2 februari nog steeds zo staat ga ik denk ik weer m'n fiat inwisselen voor coinsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee, we zitten nu in de rustige periode...kan goed nog maanden zo doorgaan.
Na de rustige periode gaan we X10quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:15 schreef ulq het volgende:
[..]
Hmm ja. Als ie op 1 of 2 februari nog steeds zo staat ga ik denk ik weer m'n fiat inwisselen voor coins
Meestal is zo'n flatline inderdaad wel een voorbode voor een stijging. Vandaar mijn vorige postquote:
Ik heb hem erin gezetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:03 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zie nu pas dat m'n auto in de OP staat
TIPS gaat dan X1000quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:19 schreef ulq het volgende:
[..]
Meestal is zo'n flatline inderdaad wel een voorbode voor een stijging. Vandaar mijn vorige post
Paniekzaaier, cryptsy staat alweer op 210quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:31 schreef Leafeon672 het volgende:
DOGE naar de grond! Verkoop alles zodat je straks weer goedkoop kunt inkopen!
Ik ga juist weer kopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:31 schreef Leafeon672 het volgende:
DOGE naar de grond! Verkoop alles zodat je straks weer goedkoop kunt inkopen!
Nonsense to the moon!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb helemaal geen DOGE. Ik geloof trouwens nooit dat DOGE zoals LTC gaat worden, anders zouden er wel heel veel mensen miljonair worden
.
Ja, dan moet je de sleutels exporteren naar een SD-kaartje of een USB-stick. Op de andere computer moet dezelfde wallet dan ook geïnstalleerd zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:57 schreef -Datdus- het volgende:
Kan ik een wallet overbrengen naar een andere pc en hoe?
Ok. Dankje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ja, dan moet je de sleutels exporteren naar een SD-kaartje of een USB-stick.
Misschien is de ene sneller met het bijwerken van de prijs dan de andere? Het kan ook zijn dat de fees verschillend zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:03 schreef ratatat het volgende:
Weet iemand waarom er verschil zit in de prijs voor BTC tussen bitonic en bitplaats?
Zal waarschijnlijk het eerste zijn. Maar wel vreemd aangezien ze beide van dezelfde stichting zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Misschien is de ene sneller met het bijwerken van de prijs dan de andere? Het kan ook zijn dat de fees verschillend zijn.
Je kan ook je wallet.dat naar mij toe mailen. Zet ik 30% voor je over naar je nieuwe wallet.quote:
Je bent er weerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:43 schreef µ het volgende:
Nu wil ik ook doge.
Waar haal je die? Niet op btc-e zo te zien.
Maar ik wil doneren aan bobsleeteamsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:52 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Denk dat het nu geen moment is om in te stappen op Doge. Lijkt z'n top wel bereikt te hebben.
quote:
Haha, ik wilde net hetzelfde zeggen. De lottocoin is in een raketje gestaptquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:04 schreef smiths het volgende:
Lottocoin wil ook even de moon gedag zeggen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:17 schreef roislecxe het volgende:
Met oprechte deelneming betuig ik mijn medeleven aan Toto, en het verlies van Dennis Frederiksen.
Voormalig Toto-zanger Frederiksen (62) overleden
Ben jij een geest?quote:
quote:
Stopwoord blijkbaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:40 schreef Spatieloos het volgende:
Robin zegt te vaak 'true'.
En ehh RPC
EAC![]()
![]()
![]()
![]()
DOGE![]()
![]()
PPC
BTC :/ Waarom zo stabiel?!
Hoi.
False..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:44 schreef Spatieloos het volgende:
Hij zegt het vooral vaak tegen mij. Maar dat komt natuurlijk omdat ik veel waarheden vertel.
Jij en waarheden vertellenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:44 schreef Spatieloos het volgende:
Hij zegt het vooral vaak tegen mij. Maar dat komt natuurlijk omdat ik veel waarheden vertel.
Jijquote:
Werkt niet hier. Ben ook benieuwd!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Sands het volgende:
http://crycurex.com/ nieuwe exchange
Ben benieuwd welke coins er deze week bijkomen op Cryptsy
Misschien wel...TIPSquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Werkt niet hier. Ben ook benieuwd!
Hoeveel heb je er nu?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup. Ben in ieder geval blij dat ik mijn Coinye nog kwijt kan.
Hoeveel winst heb je?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
Holy shit ik ben rijk. NXT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn dag kan niet meer stuk, ik had het al op gegeven eigenlijk
Valt reuze mee, maar het zat helemaal in een dipje, ik had veel te hoog ingekocht en had dus keiveel verlies als ik zou verkopen, tot nu toe, nu heb ik beetje winstquote:
Heb je weer gelukquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Valt reuze mee, maar het zat helemaal in een dipje, ik had veel te hoog ingekocht en had dus keiveel verlies als ik zou verkopen, tot nu toe, nu heb ik beetje winst
Maar dit lucht gewoon op, ik dacht dat ik het kwijt was en nu heb ik weer hoop dat het nog veel meer gaat stijgen en ik nog meer winst pak
Heb nu ongeveer 1 btc aan NXT, geen idee hoeveel ik er in heb gestopt, minder iig.
Ik speel HayDay, dus ff geen tijdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:34 schreef edcetera het volgende:
Dit topic is al 24 uur open en nog niet vol
En dat terwijl het toch wel een aparte dag is met al die stijgingen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:34 schreef edcetera het volgende:
Dit topic is al 24 uur open en nog niet vol
Hoeveel koeien heb je?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
.quote:
quote:
quote:
De koersen volgen is nog saaierquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:35 schreef RoelerMF het volgende:
Dan kan ik wat meer lurken, als lurker is het echt heel saai
Oquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:43 schreef Leafeon672 het volgende:
Megalokpost:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
.
[..]
[..]
Ik lees hier nu regelmatig dat mensen hun order weg zetten tegen een bepaalde koers. Maar hoe werkt dat dan? Ik heb op cryptsy mijn BTC gewoon ingeruild voor WDC tegen de koers die daar op dat moment stond. Kan ik die prijzen nog manipuleren zodat ik pas later koop/verkoop. En ik zie dat jij hem dan voor 835.8 wegzet en uiteindelijk voor 836.9 verkoopt. Regelt het systeem dat dan zelf?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:44 schreef edcetera het volgende:
[..]
De koersen volgen is nog saaier![]()
Man man, gisteravond met veel stress hopen, dat m'n order van 838 nogwat geraakt werd, toen tegen bedtijd hem herzien naar 835,8 : was ie geraakt met een top 836,9 afgelopen nacht![]()
7$ winst (yay)
Vandaag had ik beter in fiat kunnen handelen, heeft nog meer koerswisselingen
Is GTAnoob jou vriend?quote:
Er kan beter een goeie film gepost worden en daar dan over slowchatten op dit momentquote:
twitter:aantonop twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 03:45:15I’m making arrangements to fly to LA for the Joe Rogan Experience, next week. Thank you for the support. It’s happening. reageer retweet
Meer het soort vriend die je maar niet met rust wil latenquote:
League of extraordinary gentlemenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:49 schreef edcetera het volgende:
[..]
Er kan beter een goeie film gepost worden en daar dan over slowchatten op dit moment
JA HOIquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:43 schreef Leafeon672 het volgende:
Megalokpost:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
.
[..]
[..]
Dus nu kan je je NXT niet verkopen?quote:
Zo gaat het iedere paar weken. Flinke piek, crashje, stabiele lijn. En daarna herhalenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:39 schreef roislecxe het volgende:
Saaie boel zeg. Je kan onderhand een liniaal naast de koers leggen.
Je kunt je eigen prijs neerzetten, die bv in de categorie " buy orders" staat (als ik snel wil sellen met optimale profit doe ik dat weleens): De prijs, die er staat voor een sell-order is hij gelijk weg en dat is zonde.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:48 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik lees hier nu regelmatig dat mensen hun order weg zetten tegen een bepaalde koers. Maar hoe werkt dat dan? Ik heb op cryptsy mijn BTC gewoon ingeruild voor WDC tegen de koers die daar op dat moment stond . Kan ik die prijzen nog manipuleren zodat ik pas later koop/verkoop. En ik zie dat jij hem dan voor 835.8 wegzet en uiteindelijk voor 836.9 verkoopt. Regelt het systeem dat dan zelf?
Nee ik heb NXT op DGEXquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:52 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dus nu kan je je NXT niet verkopen?
Dat vermoeden had ik al, maar hoe kan het dan dat jouw order bijvoorbeeld hoger is verkocht dan waarvoor jij hem in de verkoop doet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:53 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je kunt je eigen prijs neerzetten, die bv in de categorie " buy orders" staat: De prijs, die er staat voor een sell-order is hij gelijk weg en dat is zonde.
Je kunt gewoon je eigen prijs neerzetten: Als zet je er $100 neer, dat is JOUW prijs, of je hem kwijtraakt is een tweede
Hopelijk in die volgordequote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:52 schreef µ het volgende:
[..]
Zo gaat het iedere paar weken. Flinke piek, crashje, stabiele lijn. En daarna herhalen.
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HEB JIJ JE SPRUITJES WEL OPGEGETEN??!!?quote:
Angelique, je CAPS STAAT AAN.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:54 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HEB JIJ JE SPRUITJES WEL OPGEGETEN??!!?
WAT ZEG JE? IK VERSTA JE NIET, JE VIBRATOR STAAT TE HARD!!!quote:
Geef hem maar terug en haal hem uit je oor. Je bent er duidelijk nog te jong voor meid.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
WAT ZEG JE? IK VERSTA JE NIET, JE VIBRATOR STAAT TE HARD!!!
Wat een taal Joséquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:56 schreef MichaelScott het volgende:
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Annabel heeft rimpels en hangtietenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geef hem maar terug en haal hem uit je oor. Je bent er duidelijk nog te jong voor meid.
Sjjj, dat is ons geheimpjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |