JA HOIquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:43 schreef Leafeon672 het volgende:
Megalokpost:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
.
[..]
[..]
Dus nu kan je je NXT niet verkopen?quote:
Zo gaat het iedere paar weken. Flinke piek, crashje, stabiele lijn. En daarna herhalenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:39 schreef roislecxe het volgende:
Saaie boel zeg. Je kan onderhand een liniaal naast de koers leggen.
Je kunt je eigen prijs neerzetten, die bv in de categorie " buy orders" staat (als ik snel wil sellen met optimale profit doe ik dat weleens): De prijs, die er staat voor een sell-order is hij gelijk weg en dat is zonde.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:48 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik lees hier nu regelmatig dat mensen hun order weg zetten tegen een bepaalde koers. Maar hoe werkt dat dan? Ik heb op cryptsy mijn BTC gewoon ingeruild voor WDC tegen de koers die daar op dat moment stond . Kan ik die prijzen nog manipuleren zodat ik pas later koop/verkoop. En ik zie dat jij hem dan voor 835.8 wegzet en uiteindelijk voor 836.9 verkoopt. Regelt het systeem dat dan zelf?
Nee ik heb NXT op DGEXquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:52 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dus nu kan je je NXT niet verkopen?
Dat vermoeden had ik al, maar hoe kan het dan dat jouw order bijvoorbeeld hoger is verkocht dan waarvoor jij hem in de verkoop doet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:53 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je kunt je eigen prijs neerzetten, die bv in de categorie " buy orders" staat: De prijs, die er staat voor een sell-order is hij gelijk weg en dat is zonde.
Je kunt gewoon je eigen prijs neerzetten: Als zet je er $100 neer, dat is JOUW prijs, of je hem kwijtraakt is een tweede
Hopelijk in die volgordequote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:52 schreef µ het volgende:
[..]
Zo gaat het iedere paar weken. Flinke piek, crashje, stabiele lijn. En daarna herhalen.
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HEB JIJ JE SPRUITJES WEL OPGEGETEN??!!?quote:
Angelique, je CAPS STAAT AAN.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:54 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HEB JIJ JE SPRUITJES WEL OPGEGETEN??!!?
WAT ZEG JE? IK VERSTA JE NIET, JE VIBRATOR STAAT TE HARD!!!quote:
Geef hem maar terug en haal hem uit je oor. Je bent er duidelijk nog te jong voor meid.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
WAT ZEG JE? IK VERSTA JE NIET, JE VIBRATOR STAAT TE HARD!!!
Wat een taal Joséquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:56 schreef MichaelScott het volgende:
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Annabel heeft rimpels en hangtietenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geef hem maar terug en haal hem uit je oor. Je bent er duidelijk nog te jong voor meid.
Sjjj, dat is ons geheimpjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |