Ok. Dankje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ja, dan moet je de sleutels exporteren naar een SD-kaartje of een USB-stick.
Misschien is de ene sneller met het bijwerken van de prijs dan de andere? Het kan ook zijn dat de fees verschillend zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:03 schreef ratatat het volgende:
Weet iemand waarom er verschil zit in de prijs voor BTC tussen bitonic en bitplaats?
Zal waarschijnlijk het eerste zijn. Maar wel vreemd aangezien ze beide van dezelfde stichting zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Misschien is de ene sneller met het bijwerken van de prijs dan de andere? Het kan ook zijn dat de fees verschillend zijn.
Je kan ook je wallet.dat naar mij toe mailen. Zet ik 30% voor je over naar je nieuwe wallet.quote:
Je bent er weerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:43 schreef µ het volgende:
Nu wil ik ook doge.
Waar haal je die? Niet op btc-e zo te zien.
Maar ik wil doneren aan bobsleeteamsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:52 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Denk dat het nu geen moment is om in te stappen op Doge. Lijkt z'n top wel bereikt te hebben.
quote:
Haha, ik wilde net hetzelfde zeggen. De lottocoin is in een raketje gestaptquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:04 schreef smiths het volgende:
Lottocoin wil ook even de moon gedag zeggen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:17 schreef roislecxe het volgende:
Met oprechte deelneming betuig ik mijn medeleven aan Toto, en het verlies van Dennis Frederiksen.
Voormalig Toto-zanger Frederiksen (62) overleden
Ben jij een geest?quote:
quote:
Stopwoord blijkbaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:40 schreef Spatieloos het volgende:
Robin zegt te vaak 'true'.
En ehh RPC
EAC![]()
![]()
![]()
![]()
DOGE![]()
![]()
PPC
BTC :/ Waarom zo stabiel?!
Hoi.
False..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:44 schreef Spatieloos het volgende:
Hij zegt het vooral vaak tegen mij. Maar dat komt natuurlijk omdat ik veel waarheden vertel.
Jij en waarheden vertellenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:44 schreef Spatieloos het volgende:
Hij zegt het vooral vaak tegen mij. Maar dat komt natuurlijk omdat ik veel waarheden vertel.
Jijquote:
Werkt niet hier. Ben ook benieuwd!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Sands het volgende:
http://crycurex.com/ nieuwe exchange
Ben benieuwd welke coins er deze week bijkomen op Cryptsy
Misschien wel...TIPSquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Werkt niet hier. Ben ook benieuwd!
Hoeveel heb je er nu?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup. Ben in ieder geval blij dat ik mijn Coinye nog kwijt kan.
Hoeveel winst heb je?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
Holy shit ik ben rijk. NXT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn dag kan niet meer stuk, ik had het al op gegeven eigenlijk
Valt reuze mee, maar het zat helemaal in een dipje, ik had veel te hoog ingekocht en had dus keiveel verlies als ik zou verkopen, tot nu toe, nu heb ik beetje winstquote:
Heb je weer gelukquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Valt reuze mee, maar het zat helemaal in een dipje, ik had veel te hoog ingekocht en had dus keiveel verlies als ik zou verkopen, tot nu toe, nu heb ik beetje winst
Maar dit lucht gewoon op, ik dacht dat ik het kwijt was en nu heb ik weer hoop dat het nog veel meer gaat stijgen en ik nog meer winst pak
Heb nu ongeveer 1 btc aan NXT, geen idee hoeveel ik er in heb gestopt, minder iig.
Ik speel HayDay, dus ff geen tijdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:34 schreef edcetera het volgende:
Dit topic is al 24 uur open en nog niet vol
En dat terwijl het toch wel een aparte dag is met al die stijgingen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:34 schreef edcetera het volgende:
Dit topic is al 24 uur open en nog niet vol
Hoeveel koeien heb je?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
.quote:
quote:
quote:
De koersen volgen is nog saaierquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:35 schreef RoelerMF het volgende:
Dan kan ik wat meer lurken, als lurker is het echt heel saai
Oquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:43 schreef Leafeon672 het volgende:
Megalokpost:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
.
[..]
[..]
Ik lees hier nu regelmatig dat mensen hun order weg zetten tegen een bepaalde koers. Maar hoe werkt dat dan? Ik heb op cryptsy mijn BTC gewoon ingeruild voor WDC tegen de koers die daar op dat moment stond. Kan ik die prijzen nog manipuleren zodat ik pas later koop/verkoop. En ik zie dat jij hem dan voor 835.8 wegzet en uiteindelijk voor 836.9 verkoopt. Regelt het systeem dat dan zelf?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:44 schreef edcetera het volgende:
[..]
De koersen volgen is nog saaier![]()
Man man, gisteravond met veel stress hopen, dat m'n order van 838 nogwat geraakt werd, toen tegen bedtijd hem herzien naar 835,8 : was ie geraakt met een top 836,9 afgelopen nacht![]()
7$ winst (yay)
Vandaag had ik beter in fiat kunnen handelen, heeft nog meer koerswisselingen
Is GTAnoob jou vriend?quote:
Er kan beter een goeie film gepost worden en daar dan over slowchatten op dit momentquote:
twitter:aantonop twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 03:45:15I’m making arrangements to fly to LA for the Joe Rogan Experience, next week. Thank you for the support. It’s happening. reageer retweet
Meer het soort vriend die je maar niet met rust wil latenquote:
League of extraordinary gentlemenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:49 schreef edcetera het volgende:
[..]
Er kan beter een goeie film gepost worden en daar dan over slowchatten op dit moment
JA HOIquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:43 schreef Leafeon672 het volgende:
Megalokpost:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
.
[..]
[..]
Dus nu kan je je NXT niet verkopen?quote:
Zo gaat het iedere paar weken. Flinke piek, crashje, stabiele lijn. En daarna herhalenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:39 schreef roislecxe het volgende:
Saaie boel zeg. Je kan onderhand een liniaal naast de koers leggen.
Je kunt je eigen prijs neerzetten, die bv in de categorie " buy orders" staat (als ik snel wil sellen met optimale profit doe ik dat weleens): De prijs, die er staat voor een sell-order is hij gelijk weg en dat is zonde.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:48 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik lees hier nu regelmatig dat mensen hun order weg zetten tegen een bepaalde koers. Maar hoe werkt dat dan? Ik heb op cryptsy mijn BTC gewoon ingeruild voor WDC tegen de koers die daar op dat moment stond . Kan ik die prijzen nog manipuleren zodat ik pas later koop/verkoop. En ik zie dat jij hem dan voor 835.8 wegzet en uiteindelijk voor 836.9 verkoopt. Regelt het systeem dat dan zelf?
Nee ik heb NXT op DGEXquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:52 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dus nu kan je je NXT niet verkopen?
Dat vermoeden had ik al, maar hoe kan het dan dat jouw order bijvoorbeeld hoger is verkocht dan waarvoor jij hem in de verkoop doet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:53 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je kunt je eigen prijs neerzetten, die bv in de categorie " buy orders" staat: De prijs, die er staat voor een sell-order is hij gelijk weg en dat is zonde.
Je kunt gewoon je eigen prijs neerzetten: Als zet je er $100 neer, dat is JOUW prijs, of je hem kwijtraakt is een tweede
Hopelijk in die volgordequote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:52 schreef µ het volgende:
[..]
Zo gaat het iedere paar weken. Flinke piek, crashje, stabiele lijn. En daarna herhalen.
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HEB JIJ JE SPRUITJES WEL OPGEGETEN??!!?quote:
Angelique, je CAPS STAAT AAN.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:54 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HEB JIJ JE SPRUITJES WEL OPGEGETEN??!!?
WAT ZEG JE? IK VERSTA JE NIET, JE VIBRATOR STAAT TE HARD!!!quote:
Geef hem maar terug en haal hem uit je oor. Je bent er duidelijk nog te jong voor meid.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
WAT ZEG JE? IK VERSTA JE NIET, JE VIBRATOR STAAT TE HARD!!!
Wat een taal Joséquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:56 schreef MichaelScott het volgende:
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Annabel heeft rimpels en hangtietenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geef hem maar terug en haal hem uit je oor. Je bent er duidelijk nog te jong voor meid.
Sjjj, dat is ons geheimpjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |