Hoeveel winst heb je?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
Holy shit ik ben rijk. NXT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn dag kan niet meer stuk, ik had het al op gegeven eigenlijk
Valt reuze mee, maar het zat helemaal in een dipje, ik had veel te hoog ingekocht en had dus keiveel verlies als ik zou verkopen, tot nu toe, nu heb ik beetje winstquote:
Heb je weer gelukquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Valt reuze mee, maar het zat helemaal in een dipje, ik had veel te hoog ingekocht en had dus keiveel verlies als ik zou verkopen, tot nu toe, nu heb ik beetje winst
Maar dit lucht gewoon op, ik dacht dat ik het kwijt was en nu heb ik weer hoop dat het nog veel meer gaat stijgen en ik nog meer winst pak
Heb nu ongeveer 1 btc aan NXT, geen idee hoeveel ik er in heb gestopt, minder iig.
Ik speel HayDay, dus ff geen tijdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:34 schreef edcetera het volgende:
Dit topic is al 24 uur open en nog niet vol
En dat terwijl het toch wel een aparte dag is met al die stijgingen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:34 schreef edcetera het volgende:
Dit topic is al 24 uur open en nog niet vol
Hoeveel koeien heb je?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
.quote:
quote:
quote:
De koersen volgen is nog saaierquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:35 schreef RoelerMF het volgende:
Dan kan ik wat meer lurken, als lurker is het echt heel saai
Oquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:43 schreef Leafeon672 het volgende:
Megalokpost:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
.
[..]
[..]
Ik lees hier nu regelmatig dat mensen hun order weg zetten tegen een bepaalde koers. Maar hoe werkt dat dan? Ik heb op cryptsy mijn BTC gewoon ingeruild voor WDC tegen de koers die daar op dat moment stond. Kan ik die prijzen nog manipuleren zodat ik pas later koop/verkoop. En ik zie dat jij hem dan voor 835.8 wegzet en uiteindelijk voor 836.9 verkoopt. Regelt het systeem dat dan zelf?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:44 schreef edcetera het volgende:
[..]
De koersen volgen is nog saaier![]()
Man man, gisteravond met veel stress hopen, dat m'n order van 838 nogwat geraakt werd, toen tegen bedtijd hem herzien naar 835,8 : was ie geraakt met een top 836,9 afgelopen nacht![]()
7$ winst (yay)
Vandaag had ik beter in fiat kunnen handelen, heeft nog meer koerswisselingen
Is GTAnoob jou vriend?quote:
Er kan beter een goeie film gepost worden en daar dan over slowchatten op dit momentquote:
twitter:aantonop twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 03:45:15I’m making arrangements to fly to LA for the Joe Rogan Experience, next week. Thank you for the support. It’s happening. reageer retweet
Meer het soort vriend die je maar niet met rust wil latenquote:
League of extraordinary gentlemenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:49 schreef edcetera het volgende:
[..]
Er kan beter een goeie film gepost worden en daar dan over slowchatten op dit moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |