Ok. Dankje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ja, dan moet je de sleutels exporteren naar een SD-kaartje of een USB-stick.
Misschien is de ene sneller met het bijwerken van de prijs dan de andere? Het kan ook zijn dat de fees verschillend zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:03 schreef ratatat het volgende:
Weet iemand waarom er verschil zit in de prijs voor BTC tussen bitonic en bitplaats?
Zal waarschijnlijk het eerste zijn. Maar wel vreemd aangezien ze beide van dezelfde stichting zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Misschien is de ene sneller met het bijwerken van de prijs dan de andere? Het kan ook zijn dat de fees verschillend zijn.
Je kan ook je wallet.dat naar mij toe mailen. Zet ik 30% voor je over naar je nieuwe wallet.quote:
Je bent er weerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:43 schreef µ het volgende:
Nu wil ik ook doge.
Waar haal je die? Niet op btc-e zo te zien.
Maar ik wil doneren aan bobsleeteamsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:52 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Denk dat het nu geen moment is om in te stappen op Doge. Lijkt z'n top wel bereikt te hebben.
quote:
Haha, ik wilde net hetzelfde zeggen. De lottocoin is in een raketje gestaptquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:04 schreef smiths het volgende:
Lottocoin wil ook even de moon gedag zeggen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:17 schreef roislecxe het volgende:
Met oprechte deelneming betuig ik mijn medeleven aan Toto, en het verlies van Dennis Frederiksen.
Voormalig Toto-zanger Frederiksen (62) overleden
Ben jij een geest?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |