Ik hodl nog even. Het is alles of niets. Anders is mijn inleg door de helft gegaan. Dan maar hopen dat ze nog wat mooie dingen doen met hun premine.quote:
Met dit tempo? Hij staat al meer dan 2 weken stil heb ik het ideequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:54 schreef roislecxe het volgende:
Met dit tempo is LTC al in 2 weken weer rond de 24.5
Nee, we zitten nu in de rustige periode...kan goed nog maanden zo doorgaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:09 schreef ulq het volgende:
Ik heb 3 dagen de koers niet bekeken en er is verdomme nog steeds niks gebeurd
Gelukkig duurt het nog maar 10 dagen tot het 31 januari is, hopelijk zorgt die datum nog voor een lekkere crash
Hmm ja. Als ie op 1 of 2 februari nog steeds zo staat ga ik denk ik weer m'n fiat inwisselen voor coinsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee, we zitten nu in de rustige periode...kan goed nog maanden zo doorgaan.
Na de rustige periode gaan we X10quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:15 schreef ulq het volgende:
[..]
Hmm ja. Als ie op 1 of 2 februari nog steeds zo staat ga ik denk ik weer m'n fiat inwisselen voor coins
Meestal is zo'n flatline inderdaad wel een voorbode voor een stijging. Vandaar mijn vorige postquote:
Ik heb hem erin gezetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:03 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zie nu pas dat m'n auto in de OP staat
TIPS gaat dan X1000quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:19 schreef ulq het volgende:
[..]
Meestal is zo'n flatline inderdaad wel een voorbode voor een stijging. Vandaar mijn vorige post
Paniekzaaier, cryptsy staat alweer op 210quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:31 schreef Leafeon672 het volgende:
DOGE naar de grond! Verkoop alles zodat je straks weer goedkoop kunt inkopen!
Ik ga juist weer kopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:31 schreef Leafeon672 het volgende:
DOGE naar de grond! Verkoop alles zodat je straks weer goedkoop kunt inkopen!
Nonsense to the moon!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb helemaal geen DOGE. Ik geloof trouwens nooit dat DOGE zoals LTC gaat worden, anders zouden er wel heel veel mensen miljonair worden
.
Ja, dan moet je de sleutels exporteren naar een SD-kaartje of een USB-stick. Op de andere computer moet dezelfde wallet dan ook geïnstalleerd zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:57 schreef -Datdus- het volgende:
Kan ik een wallet overbrengen naar een andere pc en hoe?
Ok. Dankje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ja, dan moet je de sleutels exporteren naar een SD-kaartje of een USB-stick.
Misschien is de ene sneller met het bijwerken van de prijs dan de andere? Het kan ook zijn dat de fees verschillend zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:03 schreef ratatat het volgende:
Weet iemand waarom er verschil zit in de prijs voor BTC tussen bitonic en bitplaats?
Zal waarschijnlijk het eerste zijn. Maar wel vreemd aangezien ze beide van dezelfde stichting zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Misschien is de ene sneller met het bijwerken van de prijs dan de andere? Het kan ook zijn dat de fees verschillend zijn.
Je kan ook je wallet.dat naar mij toe mailen. Zet ik 30% voor je over naar je nieuwe wallet.quote:
Je bent er weerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:43 schreef µ het volgende:
Nu wil ik ook doge.
Waar haal je die? Niet op btc-e zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |