quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:01 schreef dimmak het volgende:
Vanmorgen 2 deposits aan Doge gedaan op Cryptsy, nog steeds geen teken.
quote:I just want to reassure you that your DOGE deposits will arrive. Do to the massive popularity of DOGE many users are transferring DOGE to Cryptsy en mass some of these blocks have as many as 280 transactions tied to them. When we get a couple of these large blocks in a row the queue builds for the deposits.
How can you help speed things up?
If you send less but larger deposits you can free up resources not only at Cryptsy but on the DOGE chain. Make sure you pay the transaction fees or the DOGE chain will delay your deposit! We ask that you wait at least 24 hours before putting in a ticket before worrying about your deposit. It will post.
Jij doet iig nooit mee met mijn give awaysquote:
traantje weg moeten plinken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:22 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Jij doet iig nooit mee met mijn give aways
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:04 schreef ratatat het volgende:
Je moet ook echt niet bij Cryptsy zijn als het zo'n gekkenhuis is met doge. Kan nog wel een paar uur dagen duren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:26 schreef -mosrednA het volgende:
WDC gaat lekker zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:26 schreef -mosrednA het volgende:
WDC gaat lekker zeg.Buy buy buySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
Ik heb 1 litecoin naar Cryptsy overgemaakt en zit daar een beetje te klooien met altcoins. Werkt best aardig. Niet altijd even snel. Geen idee in welke hoedanigheid jij het wil gaan aanpakken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:29 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Ik heb wel een account op Cryptsy maar geen funds. Misschien moet ik wat LTC overmaken van BTC-e naar Cryptsy en gaan handelen in 1 van de andere alt coins. Geen ervaring verder met Cryptsy. Iemand die mij kan adviseren om dit wel/niet te doen? Gewoon op BTC-e blijven?
De mensen achter BTC-e zijn alles aan het opkopen en vanavond komt EAC op BTC-equote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:56 schreef kthxbye het volgende:
Waar komt die EAC stijging door? Ik ga ze zo maar eens verpatsen denkik, heb er 150k
Nooit doen. Never. Ever.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:29 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Ik heb wel een account op Cryptsy maar geen funds. Misschien moet ik wat LTC overmaken van BTC-e naar Cryptsy en gaan handelen in 1 van de andere alt coins. Geen ervaring verder met Cryptsy. Iemand die mij kan adviseren om dit wel/niet te doen? Gewoon op BTC-e blijven?
Waar heb je deze wijsheid vandaan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
De mensen achter BTC-e zijn alles aan het opkopen en vanavond komt EAC op BTC-e
Valt reuze mee man.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Nooit doen. Never. Ever.
Ik ben niet medisch onderlegd, maar als ik op mijn basiskennis van anatomie af mag gaan, dan is Cryptsy de regelrechte verwezenlijking van een meervoudige kwaadaardige hersentumor. Met aids.
Ik heb het gedroomd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waar heb je deze wijsheid vandaan?
Waarom?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Nooit doen. Never. Ever.
Ik ben niet medisch onderlegd, maar als ik op mijn basiskennis van anatomie af mag gaan, dan is Cryptsy de regelrechte verwezenlijking van een meervoudige kwaadaardige hersentumor. Met aids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |