Trusten rijkerdquote:
zucht, dogequote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:53 schreef Stryder het volgende:
Het allermooist aspect van doge vind ik nog dat ze overal "such" voorzetten
Ja, hoog is het zeker niet. Wel drukste forum van FOKquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:53 schreef roislecxe het volgende:
Volgens mij is dit topic echt het laagste niveau tot nu toe
Wij behoren tot de FOK!-elitequote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:53 schreef roislecxe het volgende:
Volgens mij is dit topic echt het laagste niveau tot nu toe
Wij zijn tenminste lid van de AAquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:55 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wij behoren tot de FOK!-elite.
Trusten roisquote:Op dinsdag 21 januari 2014 03:01 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga es ff slapen.
Ben jullie en je doge helemaal zat.
truste lieve kinderen
Doeiquote:Op dinsdag 21 januari 2014 03:01 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga es ff slapen.
Ben jullie en je doge helemaal zat.
truste lieve kinderen
Jawel, maar ik had er 100.000quote:
Nou je zou denken dat er straks nog wel iets van een dump komt en dan is het de vraag heeft doge de kracht om zich daarvan te herstellen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 03:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb ook nog maar een beetje. Toch geen spijt dat ik toen zo veel verkocht heb
Ik wel want ik heb toen al mn winst vergooid door weer in te stappen en niet op tijd ( 0.25 btc ) te verkopenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 03:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb ook nog maar een beetje. Toch geen spijt dat ik toen zo veel verkocht heb
Oh jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 03:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik wel want ik heb toen al mn winst vergooid door weer in te stappen en niet op tijd ( 0.25 btc ) te verkopen.
Het was geniaal geweest als ik gewoon op tijd had verkocht die tweede keer. maar nee ik werd hebberig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 03:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh jaDat heb ik dan weer niet gedaan
Hoe kan dat?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 03:23 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, doge is verdwenen van Cryptsy... erg toevallig dat Rois ineens weg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |