Toch geen nachtwerk?quote:
Leuke dag gehad?quote:
Ik vind dat wel primaquote:
quote:
je spoiled ook alles ook hequote:
nee dat nietquote:Op zondag 19 januari 2014 17:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Toch geen nachtwerk?
[..]
Leuke dag gehad?
quote:
Ja hoor wel lagge daggiequote:Op zondag 19 januari 2014 17:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Toch geen nachtwerk?
[..]
Leuke dag gehad?
5-2quote:Op zondag 19 januari 2014 17:48 schreef Jimbo het volgende:
hey paul ,zag je dat, tegen utrecht !
wat zei ik ? 4-2 he ?
2-5quote:
http://fok.nl/sherlock/?by=essnhills&about=¬intopic=0quote:Op zondag 19 januari 2014 17:48 schreef Jimbo het volgende:
Waar is essje eigenlijk de laatste rijd ?
quote:
quote:
Was goede uitzending wel.quote:
oh zit je ook te kijken.quote:
lekker douchen dan ga ik huilen om een snee in mn vinger en om de wifi in de treinquote:
voor zn teletext paginaquote:
is een idiootquote:
closequote:
jood?quote:
Ik zeg niksquote:
malloot?quote:
quote:
quote:
Ik vond je zeer creatief bezig zijn.quote:
ga naar de supermarkt? Of bestel chinees, of thais of sushiquote:Op zondag 19 januari 2014 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb honger.Maar ik mag geen fastfood van mezelf.
Maar er is geen eten in huis
doe waar je zin in hebtquote:Op zondag 19 januari 2014 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
gewoon water.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
waarom vind je dat eng?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:07 schreef Etsu het volgende:
ik was vandaag op de plek waar ara 2 weken geleden ook was.
#eng
fruit een optie?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
onze chinees bezorgd nietquote:Op zondag 19 januari 2014 18:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
ga naar de supermarkt? Of bestel chinees, of thais of sushi
Dat is dan geen echte chinees.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
onze chinees bezorgd niet
the struggles
Wat?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
onze chinees bezorgd niet
the struggles
Eet geen vis, maar anderen wel een optie, ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
ga naar de supermarkt? Of bestel chinees, of thais of sushi
quote:
Geen eten is huis. Dus ook geen fruit.quote:
oooh op die manierquote:
water vult. na halve fles zit ik wel vol iig. voorlopig.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eet geen vis, maar anderen wel een optie, ja.
Eens kijken.
[..]
Waarom haat je me etsu?
[..]
Geen eten is huis. Dus ook geen fruit.
Er staan toch plaatjes bij? Dan weet je wat het is.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:12 schreef arachide. het volgende:
Ik dacht, laat ik eens kijken waar ik hier sushi kan bestellen. Staan er allemaal van die moeilijke namen. Wat verwachten ze dan? Dat ik weet wat "kani" of "Shinko" betekent?
Niet via thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 19 januari 2014 18:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er staan toch plaatjes bij? Dan weet je wat het is.
Ik raad je Sumo aan trouwens, is lekkerder dan de rest van de meuk.
nee je bent al dik zatquote:
Bij een andere shop dan? Ik bestel ook af en toe sushi via thuisbezorgd en zie wel plaatjes.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet via thuisbezorgd.nlIk ga binnenkort een keer naar Sumo, ik hoor iedereen de hele tijd erover
Sumoquote:Op zondag 19 januari 2014 18:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet via thuisbezorgd.nlIk ga binnenkort een keer naar Sumo, ik hoor iedereen de hele tijd erover
jaquote:
Als dat geen 70 euro kost, doen.quote:
Toch niet die yam yam he? Ik kan het best wel eten, maar het is niet zo tof als Eazie of van die wok to go dingen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
chinees op utrecht cs
omg nu heb ik zin
praat eens normaal manquote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef Muto het volgende:
Kennen jullie met stokjes eten? Ik ken daar echt niet mee overweg met mijn motorische handicap.
ik heb het gekunnenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef Muto het volgende:
Kennen jullie met stokjes eten? Ik ken daar echt niet mee overweg met mijn motorische handicap.
?quote:
Sushi wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef Muto het volgende:
Ik wel, maar ik doe dat al sinds ik 10 ben ofzo?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef Muto het volgende:
kunnenquote:
Toen ik 13 was, was ik echt hardcore, toen kon ik ze echt korrel voor korrel oppakken.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sushi wel.
Rijst of iets, niet.
ik vond je nog zo aardig....quote:
eitjequote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef Muto het volgende:
Oh zoquote:
Ik ben blij dat ik nog niet zover heen ben. Ik dacht dat ik het rotterdamse accent niet heel erg had opgepikt (behalve dat ik mijn zachte g en leidse r kwijt ben), maar als ik terug naar huis ga, merk ik het echt.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh zo. Ik had het niet eens door.
Het erge is dat als ik praat, ik wel kunnen zeg. Maar typen blijkbaar niet.
Ik zal er op letten.
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Toen ik 13 was, was ik echt hardcore, toen kon ik ze echt korrel voor korrel oppakken.
Ach, zelfs ik ben niet perfect.quote:
begin anders met een elastiekje eromheen, leer je t sneller zeggen equote:Op zondag 19 januari 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
[..]
Ach, zelfs ik ben niet perfect.
Ik ben met stokjes gaan eten omdat ik binnen 5 minuten mijn eten op had en dat vonden mijn ouders te snel. Toen ging ik met stokjes eten, want dat ging wat lastiger, maar daar werd ik echt pro in omdat ik het iedere dag deed.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
[..]
Ach, zelfs ik ben niet perfect.
Ik heb het ook wel een beetje. Maar als ik typ is het erger dan als ik praat. Ik probeer me ook ertoe te dwingen niet te Rotterdams te praten.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog niet zover heen ben. Ik dacht dat ik het rotterdamse accent niet heel erg had opgepikt (behalve dat ik mijn zachte g en leidse r kwijt ben), maar als ik terug naar huis ga, merk ik het echt.Ik klink echt lomp dan.
ja, yam yam. Die had ik laatst op en vond het best lekker.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Toch niet die yam yam he? Ik kan het best wel eten, maar het is niet zo tof als Eazie of van die wok to go dingen.
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef Muto het volgende:
als je thuis woont, niet nee.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:24 schreef badschaap het volgende:
50 euro per week uitgeven gemiddeld is toch niet veel?
is een zaterdagje werken
Is dit sarcastisch?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:28 schreef supersof het volgende:
Gelukkig praat ik gewoon ABN. Toch va?
kloptquote:Op zondag 19 januari 2014 18:28 schreef supersof het volgende:
Het is ook wel te eten, maar komop: magnetronvoedsel.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, yam yam. Die had ik laatst op en vond het best lekker.
Eazie, is dat ook op utrecht CS?
ik woon ook nog thuis, en ookal als je uit huis woont, als je gewoon werkt moet dat makkelijk kunnen toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je thuis woont, niet nee.
maar als je niet meer thuis woont, vraag ik me af hoe je dat doet.
Nee. Ik zoek bevestiging bij VA dat ik ABN praat.quote:
knaapjes zijn toch kledinghangers?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:28 schreef Muto het volgende:
Weten jullie wat 'knapen' voor kleding is?
volgens je voicemail welquote:Op zondag 19 januari 2014 18:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee. Ik zoek bevestiging bij VA dat ik ABN praat.
of te wel letterlijk kanker in een bakje?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is ook wel te eten, maar komop: magnetronvoedsel.
nope, zit er niet
Jazeker.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:28 schreef supersof het volgende:
quote:
dat ze het achteraf opwarmen, ja, dat wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is ook wel te eten, maar komop: magnetronvoedsel.
nope, zit er niet
http://eazie.nl/restaurants/quote:Op zondag 19 januari 2014 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat ze het achteraf opwarmen, ja, dat wel.ik zocht eigenlijk verse chinees, maar toen kwam ik daar en voor ik het wist, had ik al besteld
![]()
waar dan?
Ja, maar buiten Rotterdam weer bijna niemand dat.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
knaapjes zijn toch kledinghangers?
yesquote:
Dat zou ik best geloven, maar ik weet het niet, want je praat altijd supersnel.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik schijn een kakkeraccent te hebben
ja klopt wel beetjequote:Op zondag 19 januari 2014 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bedankt voor de tip.quote:
jaquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat zou ik best geloven, maar ik weet het niet, want je praat altijd supersnel.
Een vriendin had een jas voor mij gekocht en ze vroeg "heb je wel een knaapje?". Dus ik zit haar raar aan te kijken en ik stel me dus een enorm raar beeld voor. Van een soort kleuterslaafje. Dus ik zo "wat?"quote:Op zondag 19 januari 2014 18:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, maar buiten Rotterdam weer bijna niemand dat.
overblijfselen van mijn hockey en gymnasiumtijdquote:
Jij, hockey?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
overblijfselen van mijn hockey en gymnasiumtijd
Ik heb 12 jaar lang gehockeyed en ik praat echt niet bekakt.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
overblijfselen van mijn hockey en gymnasiumtijd
ehm watquote:
:d klarinet !quote:Op zondag 19 januari 2014 18:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij, hockey?
Oh mijn, ik heb klarinet gespeeld, maar jij overtreft het.
4 jaar langquote:Op zondag 19 januari 2014 18:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij, hockey?
Oh mijn, ik heb klarinet gespeeld, maar jij overtreft het.
Meid, het is...quote:Op zondag 19 januari 2014 18:34 schreef Etsu het volgende:
godsamme wat irriteert de wifi mij ontzettend.
nog 2 uur te gaan.
okequote:Op zondag 19 januari 2014 18:34 schreef Etsu het volgende:
godsamme wat irriteert de wifi mij ontzettend.
nog 2 uur te gaan.
Heb ik 2 jaar op gezeten. Ik werd vervolgens rochting havo gesodemieterdquote:
quote:
Zonde.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
4 jaar lang
Nooit een hockeyfeest meegemaakt trouwens
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik 2 jaar op gezeten. Ik werd vervolgens rochting havo gesodemieterd
Bijna iedereen komt daar vandaan of van Montessori.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:34 schreef arachide. het volgende:
Bij mij op school heeft echt iedereen op t Erasmiaans gezeten. Alleen die naam al
Ik moest lachen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:34 schreef arachide. het volgende:
Bij mij op school heeft echt iedereen op t Erasmiaans gezeten. Alleen die naam al
Zou je bijna een ziekte van kunnen maken.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:34 schreef arachide. het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:35 schreef supersof het volgende:
die trutten bij mij in de klas gebruikten die stok om me te slaan
Ik liep daar een keer langs en al die kutkakkers keken me aan alsof ik stront was. Hallo, ik zit al op de uni, daar moeten jullie nog heenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bijna iedereen komt daar vandaan of van Montessori.
Erasmiaans hadden wel geweldige feestjes. Maar daar zitten echt een hele hoop kakkers.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:34 schreef arachide. het volgende:
Hah, same here.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:36 schreef Muto het volgende:
Ik deed twee jaar gymnasium, was blij dat ik in de derde naar atheneum kon. Latijn en Grieks vond ik echt niks aan.
quote:
Hoe kun je die nou verkeerd om houden?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:36 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
kut sport
ik hield dat ding ook verkeerd vast, handen andersom ofzo. dus dan kreeg ik minpunten enzo
Kakkers weten wat feesten is. En ze zijn niet vies van drugsquote:Op zondag 19 januari 2014 18:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Erasmiaans hadden wel geweldige feestjes. Maar daar zitten echt een hele hoop kakkers.
dat willenquote:
ik twijfel over mijn avondetenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij zou 36 minuten geleden al begonnen zijn
Klopt. Arrogante kindjes van een rijke papa en rijke mama.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik liep daar een keer langs en al die kutkakkers keken me aan alsof ik stront was. Hallo, ik zit al op de uni, daar moeten jullie nog heen
Ik heb maaltijdsalade met stokbrood&kruidenboterquote:Op zondag 19 januari 2014 18:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat willen
[..]
ik twijfel over mijn avondeten
laat mij
Inderdaad. Dan sta je met de stok in je buik.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe kun je die nou verkeerd om houden?
eeh je weet toch hoe ik benquote:Op zondag 19 januari 2014 18:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe kun je die nou verkeerd om houden?
of dan sta je met de bolle kant die bal te spelenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan sta je met de stok in je buik.
kant-en-kaart zeker?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb maaltijdsalade met stokbrood&kruidenboterAdoreer mij
Waar twijfel jij tussen?
Gelukkig komen die toch nooit bij mijn faculteit terechtquote:Op zondag 19 januari 2014 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Arrogante kindjes van een rijke papa en rijke mama.
zelfkennisquote:Op zondag 19 januari 2014 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
eeh je weet toch hoe ik benik doe veel dingen anders dan andere mensen
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kakkers weten wat feesten is. En ze zijn niet vies van drugs
En als het op het Erasmiaans niet lukte, gingen ze naar het Luszak.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Arrogante kindjes van een rijke papa en rijke mama.
discipline hebben terwijl je dat net zo goed niet kan hebbenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
op hbo belanden terwijl je nog meer aankan
Waarom ga je niet fatsoenlijk koken?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
kant-en-kaart zeker?
weer aardappelpartjes of patat halen
Uh wat.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:35 schreef supersof het volgende:
die trutten bij mij in de klas gebruikten die stok om me te slaan
had geen zin om normaal boodschappen te doenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom ga je niet fatsoenlijk koken?
Want?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:38 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
En als het op het Erasmiaans niet lukte, gingen ze naar het Luszak.Gewoon ff je diploma kopen
sof weet van sommige dingen gewoon niet zoveel.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
eeh je weet toch hoe ik benik doe veel dingen anders dan andere mensen
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
had geen zin om normaal boodschappen te doen
overigens is dat meer een vraag voor jou, ahum
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:39 schreef AldoTheApache het volgende:
en nee geen kant en klare salade, ik moet de zakjes van de croutons en kaas nog openknippen
Jij doet dan ook een pretstudiequote:Op zondag 19 januari 2014 18:39 schreef arachide. het volgende:
Ik heb mezelf zonder discipline op de uni gekregen.
Iedereen zei dat het moeilijk zou zijn hier. Teleurstellend.
hahahaha, #thuglifequote:Op zondag 19 januari 2014 18:39 schreef AldoTheApache het volgende:
en nee geen kant en klare salade, ik moet de zakjes van de croutons en kaas nog openknippen
sommige leraren zeggen dat ze trots zijn op mijn zelfkennis lolquote:
wat doe je dan voor studiequote:Op zondag 19 januari 2014 18:39 schreef arachide. het volgende:
Ik heb mezelf zonder discipline op de uni gekregen.
Iedereen zei dat het moeilijk zou zijn hier. Teleurstellend.
om van vmbo op de uni te komen hoef je geen discipline te hebben. enkel doorzettingsvermogen en je kop gebruiken.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
discipline hebben terwijl je dat net zo goed niet kan hebben
nee want dat heb ik zelf al gedaanquote:Op zondag 19 januari 2014 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh wat.
Moet ik ze terugslaan?
??quote:
Goed zoquote:Op zondag 19 januari 2014 18:41 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want dat heb ik zelf al gedaan
Vrijetijdsmanagement? Ik kan mijn lach nooit inhouden als ik mensen hoor stellen dat ze die studie volgenquote:
Vrijetijdsmanagementquote:
duhuquote:
hij snapt em welquote:
hbo ook welquote:Op zondag 19 januari 2014 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
om van vmbo op de uni te komen hoef je geen discipline te hebben. enkel doorzettingsvermogen en je kop gebruiken.
op de uni heb je wel discipline nodig, ik moet nog een beetje uitvinden/uitvogelen hoe dat werkt.
jaquote:
mwah 0-0 had terrechter geweest, maar okequote:Op zondag 19 januari 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volledig terecht dus dan moet je hart het toch wel trekken? Leuke tweede helft
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed zo
[..]
Vrijetijdsmanagement? Ik kan mijn lach nooit inhouden als ik mensen hoor stellen dat ze die studie volgen
quote:
Ja , mijn broer heeft er meerdere masters in en is nu een veredelde klusjesman. Mongool. Dus nu deel ik elke rechtenstudent in eenzelfde hokjequote:
Ze weet tenminste wel het verschil tussen na en naar.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:43 schreef badschaap het volgende:
[..]
oh ze wil naar de uni dus meteen in de bijstand?
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja , mijn broer heeft er meerdere masters in en is nu een veredelde klusjesman. Mongool. Dus nu deel ik elke rechtenstudent in eenzelfde hokje
hoef ik ook niet lolquote:Op zondag 19 januari 2014 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
cool
ik zie jou niet echt snel notaris worden eigenlijk.
Nee, algemene cultuurwetenschappen. Komt neer op dat je leert over kunst, hoe je het moet verkopen en hoe mensen erover denken. Beetje sociologie, beetje communicatie, beetje bedrijfskunde, beetje kunstgeschiedenis, beetje economiequote:Op zondag 19 januari 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed zo
[..]
Vrijetijdsmanagement? Ik kan mijn lach nooit inhouden als ik mensen hoor stellen dat ze die studie volgen
bra bra pow pow powquote:Op zondag 19 januari 2014 18:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Ze weet tenminste wel het verschil tussen na en naar.
niet eens een beetje recht?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, algemene cultuurwetenschappen. Komt neer op dat je leert over kunst, hoe je het moet verkopen en hoe mensen erover denken. Beetje sociologie, beetje communicatie, beetje bedrijfskunde, beetje kunstgeschiedenis, beetje economie
Zijn er 2 weet ik. Welke zal ik moeten navragen. Veel trek om zijn scripties door te lezen had ik ook niet.quote:
pretstudie gespotquote:Op zondag 19 januari 2014 18:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, algemene cultuurwetenschappen. Komt neer op dat je leert over kunst, hoe je het moet verkopen en hoe mensen erover denken. Beetje sociologie, beetje communicatie, beetje bedrijfskunde, beetje kunstgeschiedenis, beetje economie
Ah ja. Echt helemaal niks voor mij. Wat wil je na je studie doen? Werken of verder studeren?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, in ieder geval wel over rechtvormen bij organisaties. Dat is een vak in dit blok een beetje. Ik weet niet hoe het de komende jaren zitquote:
Nouja, er is een groot verschil tussen fiscaal recht master en een staats- en bestuursrecht master. Om dat laatste vraag je wel problemen, dat eerste zou ik wel raar vinden dat die nu edele klusjesman is.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn er 2 weet ik. Welke zal ik moeten navragen. Veel trek om zijn scripties door te lezen had ik ook niet.
Ja inderdaad. Vage actie. Je bent daar toch niet om vrienden te maken.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:45 schreef supersof het volgende:
lol muto die daphne had gewoon sofie moeten kiezen
Jij bent een pretpakketquote:Op zondag 19 januari 2014 18:45 schreef supersof het volgende:
ik HAAT het als mensen spreken over een pretpakket of pretstudie
ik denk sofiequote:Op zondag 19 januari 2014 18:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Vage actie. Je bent daar toch niet om vrienden te maken.
Wie denk je?
ja ik ben leukquote:
O, pretschool is mijn stylo #jeweetquote:Op zondag 19 januari 2014 18:45 schreef supersof het volgende:
ik HAAT het als mensen te pas en te onpas verkleinwoorden gebruikenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:45 schreef supersof het volgende:
Typisch zal je zn pretpakketje eens laten zien (sherlockditadat)quote:Op zondag 19 januari 2014 18:45 schreef supersof het volgende:
Zou ook niet weten hoeveel hij eraan doet om iets te vinden hoor. Ik heb het veelte druk met FOK! om mij met hem bezig te houdenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, er is een groot verschil tussen fiscaal recht master en een staats- en bestuursrecht master. Om dat laatste vraag je wel problemen, dat eerste zou ik wel raar vinden dat die nu edele klusjesman is.
ik heb mijn laptop laten vallen en nu zit er een deuk in de zijkantquote:Op zondag 19 januari 2014 18:47 schreef Ezell het volgende:
laptop tegen de muur aan en paar secondes later bijna laten vallen
godver, ding van duizend euro
Mijn ultieme droom is om in musicals te gaan spelen (dus na deze studie theaterschool), maar aangezien dat niet echt realistisch is: eerst nog een master en dan of aan de uni gaan werken of in de cultuursector achter de schermen. Taxateur, financiële dingen of programmeur.. zoietsquote:Op zondag 19 januari 2014 18:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah ja. Echt helemaal niks voor mij. Wat wil je na je studie doen? Werken of verder studeren?
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Typisch zal je zn pretpakketje eens laten zien (sherlockditadat)
quote:
kut is dat hequote:Op zondag 19 januari 2014 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb mijn laptop laten vallen en nu zit er een deuk in de zijkant
Zolang je hem maar met andere dingen bezig houdt, heb ik in ieder geval 1 concurrent minder als ik afgestudeerd ben.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ook niet weten hoeveel hij eraan doet om iets te vinden hoor. Ik heb het veelte druk met FOK! om mij met hem bezig te houden
Waarom is het niet realistisch?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn ultieme droom is om in musicals te gaan spelen (dus na deze studie theaterschool), maar aangezien dat niet echt realistisch is: eerst nog een master en dan of aan de uni gaan werken of in de cultuursector achter de schermen. Taxateur, financiële dingen of programmeur.. zoiets
ik had vorige week ofzo mn laptop BIJNA laten vallen. echt, scheelde niet veel of hij was kapot geweest.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:47 schreef Ezell het volgende:
2500 euro?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had vorige week ofzo mn laptop BIJNA laten vallen. echt, scheelde niet veel of hij was kapot geweest.2500 euro. god, mn hart bonkte als een gek.
rond 4 uur snachts telt niet hequote:Op zondag 19 januari 2014 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom is het niet realistisch?
Ik kom op tv en kijk naar mijn kop![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
rond 4 uur snachts telt niet he
Klinkt wel tof hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn ultieme droom is om in musicals te gaan spelen (dus na deze studie theaterschool), maar aangezien dat niet echt realistisch is: eerst nog een master en dan of aan de uni gaan werken of in de cultuursector achter de schermen. Taxateur, financiële dingen of programmeur.. zoiets
hij voorziet mij van mijn behoeftesquote:Op zondag 19 januari 2014 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2500 euro?
Maakt hij ook ontbijt voor je, maakt hij je huis schoon en voert hij je?
Ik heb geen acteertalent en ben een waardeloze danser. Ik kan wel zingen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom is het niet realistisch?
Ik kom op tv en kijk naar mijn kop![]()
Doe mij dan Miguel maar.quote:
Nou, daar heb je 't al, zang! Acteren kan je leren.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb geen acteertalent en ben een waardeloze danser. Ik kan wel zingen.
miguelquote:Op zondag 19 januari 2014 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe mij dan Miguel maar.
Rodawa
En wat ben je dan...quote:Op zondag 19 januari 2014 18:47 schreef Ezell het volgende:
Enige waar macs goed voor zijn, frisbeenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb mijn laptop laten vallen en nu zit er een deuk in de zijkant
Godver...quote:Op zondag 19 januari 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had vorige week ofzo mn laptop BIJNA laten vallen. echt, scheelde niet veel of hij was kapot geweest.2500 euro. god, mn hart bonkte als een gek.
Ik moet met je instemmen. Rodawa heeft mij een maandlang uitgekotst nadat ik Miguel had afgevallen.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet met je instemmen. Rodawa heeft mij een maandlang uitgekotst nadat ik Miguel had afgevallen.
Trauma's
Mijn camera is een keer op het strand gevallen. Ik werd gek.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Godver...En dan ook nog eens een ding dat twee keer zo duur is.
Overigens blij dat ik mijn camera nooit laat vallen. Wel mobiel en tablet, bijna elke dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |