??quote:
Goed zoquote:Op zondag 19 januari 2014 18:41 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want dat heb ik zelf al gedaan
Vrijetijdsmanagement? Ik kan mijn lach nooit inhouden als ik mensen hoor stellen dat ze die studie volgenquote:
Vrijetijdsmanagementquote:
duhuquote:
hij snapt em welquote:
hbo ook welquote:Op zondag 19 januari 2014 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
om van vmbo op de uni te komen hoef je geen discipline te hebben. enkel doorzettingsvermogen en je kop gebruiken.
op de uni heb je wel discipline nodig, ik moet nog een beetje uitvinden/uitvogelen hoe dat werkt.
jaquote:
mwah 0-0 had terrechter geweest, maar okequote:Op zondag 19 januari 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volledig terecht dus dan moet je hart het toch wel trekken? Leuke tweede helft
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed zo
[..]
Vrijetijdsmanagement? Ik kan mijn lach nooit inhouden als ik mensen hoor stellen dat ze die studie volgen
quote:
Ja , mijn broer heeft er meerdere masters in en is nu een veredelde klusjesman. Mongool. Dus nu deel ik elke rechtenstudent in eenzelfde hokjequote:
Ze weet tenminste wel het verschil tussen na en naar.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:43 schreef badschaap het volgende:
[..]
oh ze wil naar de uni dus meteen in de bijstand?
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja , mijn broer heeft er meerdere masters in en is nu een veredelde klusjesman. Mongool. Dus nu deel ik elke rechtenstudent in eenzelfde hokje
hoef ik ook niet lolquote:Op zondag 19 januari 2014 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
cool
ik zie jou niet echt snel notaris worden eigenlijk.
Nee, algemene cultuurwetenschappen. Komt neer op dat je leert over kunst, hoe je het moet verkopen en hoe mensen erover denken. Beetje sociologie, beetje communicatie, beetje bedrijfskunde, beetje kunstgeschiedenis, beetje economiequote:Op zondag 19 januari 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed zo
[..]
Vrijetijdsmanagement? Ik kan mijn lach nooit inhouden als ik mensen hoor stellen dat ze die studie volgen
bra bra pow pow powquote:Op zondag 19 januari 2014 18:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Ze weet tenminste wel het verschil tussen na en naar.
niet eens een beetje recht?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, algemene cultuurwetenschappen. Komt neer op dat je leert over kunst, hoe je het moet verkopen en hoe mensen erover denken. Beetje sociologie, beetje communicatie, beetje bedrijfskunde, beetje kunstgeschiedenis, beetje economie
Zijn er 2 weet ik. Welke zal ik moeten navragen. Veel trek om zijn scripties door te lezen had ik ook niet.quote:
pretstudie gespotquote:Op zondag 19 januari 2014 18:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, algemene cultuurwetenschappen. Komt neer op dat je leert over kunst, hoe je het moet verkopen en hoe mensen erover denken. Beetje sociologie, beetje communicatie, beetje bedrijfskunde, beetje kunstgeschiedenis, beetje economie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |