quote:
quote:
Ik vond je zeer creatief bezig zijn.quote:
ga naar de supermarkt? Of bestel chinees, of thais of sushiquote:Op zondag 19 januari 2014 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb honger.Maar ik mag geen fastfood van mezelf.
Maar er is geen eten in huis
doe waar je zin in hebtquote:Op zondag 19 januari 2014 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
gewoon water.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
waarom vind je dat eng?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:07 schreef Etsu het volgende:
ik was vandaag op de plek waar ara 2 weken geleden ook was.
#eng
fruit een optie?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
onze chinees bezorgd nietquote:Op zondag 19 januari 2014 18:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
ga naar de supermarkt? Of bestel chinees, of thais of sushi
Dat is dan geen echte chinees.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
onze chinees bezorgd niet
the struggles
Wat?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
onze chinees bezorgd niet
the struggles
Eet geen vis, maar anderen wel een optie, ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
ga naar de supermarkt? Of bestel chinees, of thais of sushi
quote:
Geen eten is huis. Dus ook geen fruit.quote:
oooh op die manierquote:
water vult. na halve fles zit ik wel vol iig. voorlopig.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eet geen vis, maar anderen wel een optie, ja.
Eens kijken.
[..]
Waarom haat je me etsu?
[..]
Geen eten is huis. Dus ook geen fruit.
Er staan toch plaatjes bij? Dan weet je wat het is.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:12 schreef arachide. het volgende:
Ik dacht, laat ik eens kijken waar ik hier sushi kan bestellen. Staan er allemaal van die moeilijke namen. Wat verwachten ze dan? Dat ik weet wat "kani" of "Shinko" betekent?
Niet via thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 19 januari 2014 18:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er staan toch plaatjes bij? Dan weet je wat het is.
Ik raad je Sumo aan trouwens, is lekkerder dan de rest van de meuk.
nee je bent al dik zatquote:
Bij een andere shop dan? Ik bestel ook af en toe sushi via thuisbezorgd en zie wel plaatjes.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet via thuisbezorgd.nlIk ga binnenkort een keer naar Sumo, ik hoor iedereen de hele tijd erover
Sumoquote:Op zondag 19 januari 2014 18:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet via thuisbezorgd.nlIk ga binnenkort een keer naar Sumo, ik hoor iedereen de hele tijd erover
jaquote:
Als dat geen 70 euro kost, doen.quote:
Toch niet die yam yam he? Ik kan het best wel eten, maar het is niet zo tof als Eazie of van die wok to go dingen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
chinees op utrecht cs
omg nu heb ik zin
praat eens normaal manquote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef Muto het volgende:
Kennen jullie met stokjes eten? Ik ken daar echt niet mee overweg met mijn motorische handicap.
ik heb het gekunnenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef Muto het volgende:
Kennen jullie met stokjes eten? Ik ken daar echt niet mee overweg met mijn motorische handicap.
?quote:
Sushi wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef Muto het volgende:
Ik wel, maar ik doe dat al sinds ik 10 ben ofzo?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef Muto het volgende:
kunnenquote:
Toen ik 13 was, was ik echt hardcore, toen kon ik ze echt korrel voor korrel oppakken.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sushi wel.
Rijst of iets, niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |