Niet via thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 19 januari 2014 18:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er staan toch plaatjes bij? Dan weet je wat het is.
Ik raad je Sumo aan trouwens, is lekkerder dan de rest van de meuk.
nee je bent al dik zatquote:
Bij een andere shop dan? Ik bestel ook af en toe sushi via thuisbezorgd en zie wel plaatjes.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet via thuisbezorgd.nlIk ga binnenkort een keer naar Sumo, ik hoor iedereen de hele tijd erover
Sumoquote:Op zondag 19 januari 2014 18:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet via thuisbezorgd.nlIk ga binnenkort een keer naar Sumo, ik hoor iedereen de hele tijd erover
jaquote:
Als dat geen 70 euro kost, doen.quote:
Toch niet die yam yam he? Ik kan het best wel eten, maar het is niet zo tof als Eazie of van die wok to go dingen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
chinees op utrecht cs
omg nu heb ik zin
praat eens normaal manquote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef Muto het volgende:
Kennen jullie met stokjes eten? Ik ken daar echt niet mee overweg met mijn motorische handicap.
ik heb het gekunnenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef Muto het volgende:
Kennen jullie met stokjes eten? Ik ken daar echt niet mee overweg met mijn motorische handicap.
?quote:
Sushi wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef Muto het volgende:
Ik wel, maar ik doe dat al sinds ik 10 ben ofzo?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef Muto het volgende:
kunnenquote:
Toen ik 13 was, was ik echt hardcore, toen kon ik ze echt korrel voor korrel oppakken.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sushi wel.
Rijst of iets, niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |