quote:
quote:
Ik vond je zeer creatief bezig zijn.quote:
ga naar de supermarkt? Of bestel chinees, of thais of sushiquote:Op zondag 19 januari 2014 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb honger.Maar ik mag geen fastfood van mezelf.
Maar er is geen eten in huis
doe waar je zin in hebtquote:Op zondag 19 januari 2014 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
gewoon water.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
waarom vind je dat eng?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:07 schreef Etsu het volgende:
ik was vandaag op de plek waar ara 2 weken geleden ook was.
#eng
fruit een optie?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
onze chinees bezorgd nietquote:Op zondag 19 januari 2014 18:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
ga naar de supermarkt? Of bestel chinees, of thais of sushi
Dat is dan geen echte chinees.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
onze chinees bezorgd niet
the struggles
Wat?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
onze chinees bezorgd niet
the struggles
Eet geen vis, maar anderen wel een optie, ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
ga naar de supermarkt? Of bestel chinees, of thais of sushi
quote:
Geen eten is huis. Dus ook geen fruit.quote:
oooh op die manierquote:
water vult. na halve fles zit ik wel vol iig. voorlopig.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eet geen vis, maar anderen wel een optie, ja.
Eens kijken.
[..]
Waarom haat je me etsu?
[..]
Geen eten is huis. Dus ook geen fruit.
Er staan toch plaatjes bij? Dan weet je wat het is.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:12 schreef arachide. het volgende:
Ik dacht, laat ik eens kijken waar ik hier sushi kan bestellen. Staan er allemaal van die moeilijke namen. Wat verwachten ze dan? Dat ik weet wat "kani" of "Shinko" betekent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |