Ah ja. Echt helemaal niks voor mij. Wat wil je na je studie doen? Werken of verder studeren?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, algemene cultuurwetenschappen. Komt neer op dat je leert over kunst, hoe je het moet verkopen en hoe mensen erover denken. Beetje sociologie, beetje communicatie, beetje bedrijfskunde, beetje kunstgeschiedenis, beetje economie
Zou wel kunnen, in ieder geval wel over rechtvormen bij organisaties. Dat is een vak in dit blok een beetje. Ik weet niet hoe het de komende jaren zitquote:
Nouja, er is een groot verschil tussen fiscaal recht master en een staats- en bestuursrecht master. Om dat laatste vraag je wel problemen, dat eerste zou ik wel raar vinden dat die nu edele klusjesman is.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn er 2 weet ik. Welke zal ik moeten navragen. Veel trek om zijn scripties door te lezen had ik ook niet.
Ja inderdaad. Vage actie. Je bent daar toch niet om vrienden te maken.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:45 schreef supersof het volgende:
lol muto die daphne had gewoon sofie moeten kiezen
Jij bent een pretpakketquote:Op zondag 19 januari 2014 18:45 schreef supersof het volgende:
ik HAAT het als mensen spreken over een pretpakket of pretstudie
ik denk sofiequote:Op zondag 19 januari 2014 18:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Vage actie. Je bent daar toch niet om vrienden te maken.
Wie denk je?
ja ik ben leukquote:
O, pretschool is mijn stylo #jeweetquote:Op zondag 19 januari 2014 18:45 schreef supersof het volgende:
ik HAAT het als mensen te pas en te onpas verkleinwoorden gebruikenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:45 schreef supersof het volgende:
Typisch zal je zn pretpakketje eens laten zien (sherlockditadat)quote:Op zondag 19 januari 2014 18:45 schreef supersof het volgende:
Zou ook niet weten hoeveel hij eraan doet om iets te vinden hoor. Ik heb het veelte druk met FOK! om mij met hem bezig te houdenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, er is een groot verschil tussen fiscaal recht master en een staats- en bestuursrecht master. Om dat laatste vraag je wel problemen, dat eerste zou ik wel raar vinden dat die nu edele klusjesman is.
ik heb mijn laptop laten vallen en nu zit er een deuk in de zijkantquote:Op zondag 19 januari 2014 18:47 schreef Ezell het volgende:
laptop tegen de muur aan en paar secondes later bijna laten vallen
godver, ding van duizend euro
Mijn ultieme droom is om in musicals te gaan spelen (dus na deze studie theaterschool), maar aangezien dat niet echt realistisch is: eerst nog een master en dan of aan de uni gaan werken of in de cultuursector achter de schermen. Taxateur, financiële dingen of programmeur.. zoietsquote:Op zondag 19 januari 2014 18:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah ja. Echt helemaal niks voor mij. Wat wil je na je studie doen? Werken of verder studeren?
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Typisch zal je zn pretpakketje eens laten zien (sherlockditadat)
quote:
kut is dat hequote:Op zondag 19 januari 2014 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb mijn laptop laten vallen en nu zit er een deuk in de zijkant
Zolang je hem maar met andere dingen bezig houdt, heb ik in ieder geval 1 concurrent minder als ik afgestudeerd ben.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ook niet weten hoeveel hij eraan doet om iets te vinden hoor. Ik heb het veelte druk met FOK! om mij met hem bezig te houden
Waarom is het niet realistisch?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn ultieme droom is om in musicals te gaan spelen (dus na deze studie theaterschool), maar aangezien dat niet echt realistisch is: eerst nog een master en dan of aan de uni gaan werken of in de cultuursector achter de schermen. Taxateur, financiële dingen of programmeur.. zoiets
ik had vorige week ofzo mn laptop BIJNA laten vallen. echt, scheelde niet veel of hij was kapot geweest.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:47 schreef Ezell het volgende:
2500 euro?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had vorige week ofzo mn laptop BIJNA laten vallen. echt, scheelde niet veel of hij was kapot geweest.2500 euro. god, mn hart bonkte als een gek.
rond 4 uur snachts telt niet hequote:Op zondag 19 januari 2014 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom is het niet realistisch?
Ik kom op tv en kijk naar mijn kop![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
rond 4 uur snachts telt niet he
Klinkt wel tof hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn ultieme droom is om in musicals te gaan spelen (dus na deze studie theaterschool), maar aangezien dat niet echt realistisch is: eerst nog een master en dan of aan de uni gaan werken of in de cultuursector achter de schermen. Taxateur, financiële dingen of programmeur.. zoiets
hij voorziet mij van mijn behoeftesquote:Op zondag 19 januari 2014 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2500 euro?
Maakt hij ook ontbijt voor je, maakt hij je huis schoon en voert hij je?
Ik heb geen acteertalent en ben een waardeloze danser. Ik kan wel zingen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom is het niet realistisch?
Ik kom op tv en kijk naar mijn kop![]()
Doe mij dan Miguel maar.quote:
Nou, daar heb je 't al, zang! Acteren kan je leren.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb geen acteertalent en ben een waardeloze danser. Ik kan wel zingen.
miguelquote:Op zondag 19 januari 2014 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe mij dan Miguel maar.
Rodawa
En wat ben je dan...quote:Op zondag 19 januari 2014 18:47 schreef Ezell het volgende:
Enige waar macs goed voor zijn, frisbeenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb mijn laptop laten vallen en nu zit er een deuk in de zijkant
Godver...quote:Op zondag 19 januari 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had vorige week ofzo mn laptop BIJNA laten vallen. echt, scheelde niet veel of hij was kapot geweest.2500 euro. god, mn hart bonkte als een gek.
Ik moet met je instemmen. Rodawa heeft mij een maandlang uitgekotst nadat ik Miguel had afgevallen.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet met je instemmen. Rodawa heeft mij een maandlang uitgekotst nadat ik Miguel had afgevallen.
Trauma's
Mijn camera is een keer op het strand gevallen. Ik werd gek.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Godver...En dan ook nog eens een ding dat twee keer zo duur is.
Overigens blij dat ik mijn camera nooit laat vallen. Wel mobiel en tablet, bijna elke dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |