ik vond je nog zo aardig....quote:
eitjequote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef Muto het volgende:
Kennen jullie met stokjes eten? Ik ken daar echt niet mee overweg met mijn motorische handicap.
Oh zoquote:
Ik ben blij dat ik nog niet zover heen ben. Ik dacht dat ik het rotterdamse accent niet heel erg had opgepikt (behalve dat ik mijn zachte g en leidse r kwijt ben), maar als ik terug naar huis ga, merk ik het echt.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh zo. Ik had het niet eens door.
Het erge is dat als ik praat, ik wel kunnen zeg. Maar typen blijkbaar niet.
Ik zal er op letten.
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Toen ik 13 was, was ik echt hardcore, toen kon ik ze echt korrel voor korrel oppakken.
Ach, zelfs ik ben niet perfect.quote:
begin anders met een elastiekje eromheen, leer je t sneller zeggen equote:Op zondag 19 januari 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
[..]
Ach, zelfs ik ben niet perfect.
Ik ben met stokjes gaan eten omdat ik binnen 5 minuten mijn eten op had en dat vonden mijn ouders te snel. Toen ging ik met stokjes eten, want dat ging wat lastiger, maar daar werd ik echt pro in omdat ik het iedere dag deed.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
[..]
Ach, zelfs ik ben niet perfect.
Ik heb het ook wel een beetje. Maar als ik typ is het erger dan als ik praat. Ik probeer me ook ertoe te dwingen niet te Rotterdams te praten.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog niet zover heen ben. Ik dacht dat ik het rotterdamse accent niet heel erg had opgepikt (behalve dat ik mijn zachte g en leidse r kwijt ben), maar als ik terug naar huis ga, merk ik het echt.Ik klink echt lomp dan.
ja, yam yam. Die had ik laatst op en vond het best lekker.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Toch niet die yam yam he? Ik kan het best wel eten, maar het is niet zo tof als Eazie of van die wok to go dingen.
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef Muto het volgende:
Kennen jullie met stokjes eten? Ik ken daar echt niet mee overweg met mijn motorische handicap.
als je thuis woont, niet nee.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:24 schreef badschaap het volgende:
50 euro per week uitgeven gemiddeld is toch niet veel?
is een zaterdagje werken
Is dit sarcastisch?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:28 schreef supersof het volgende:
Gelukkig praat ik gewoon ABN. Toch va?
kloptquote:Op zondag 19 januari 2014 18:28 schreef supersof het volgende:
Het is ook wel te eten, maar komop: magnetronvoedsel.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, yam yam. Die had ik laatst op en vond het best lekker.
Eazie, is dat ook op utrecht CS?
ik woon ook nog thuis, en ookal als je uit huis woont, als je gewoon werkt moet dat makkelijk kunnen toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je thuis woont, niet nee.
maar als je niet meer thuis woont, vraag ik me af hoe je dat doet.
Nee. Ik zoek bevestiging bij VA dat ik ABN praat.quote:
knaapjes zijn toch kledinghangers?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:28 schreef Muto het volgende:
Weten jullie wat 'knapen' voor kleding is?
volgens je voicemail welquote:Op zondag 19 januari 2014 18:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee. Ik zoek bevestiging bij VA dat ik ABN praat.
of te wel letterlijk kanker in een bakje?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is ook wel te eten, maar komop: magnetronvoedsel.
nope, zit er niet
Jazeker.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:28 schreef supersof het volgende:
quote:
dat ze het achteraf opwarmen, ja, dat wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is ook wel te eten, maar komop: magnetronvoedsel.
nope, zit er niet
http://eazie.nl/restaurants/quote:Op zondag 19 januari 2014 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat ze het achteraf opwarmen, ja, dat wel.ik zocht eigenlijk verse chinees, maar toen kwam ik daar en voor ik het wist, had ik al besteld
![]()
waar dan?
Ja, maar buiten Rotterdam weer bijna niemand dat.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
knaapjes zijn toch kledinghangers?
yesquote:
Dat zou ik best geloven, maar ik weet het niet, want je praat altijd supersnel.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik schijn een kakkeraccent te hebben
ja klopt wel beetjequote:Op zondag 19 januari 2014 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bedankt voor de tip.quote:
jaquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat zou ik best geloven, maar ik weet het niet, want je praat altijd supersnel.
Een vriendin had een jas voor mij gekocht en ze vroeg "heb je wel een knaapje?". Dus ik zit haar raar aan te kijken en ik stel me dus een enorm raar beeld voor. Van een soort kleuterslaafje. Dus ik zo "wat?"quote:Op zondag 19 januari 2014 18:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, maar buiten Rotterdam weer bijna niemand dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |