ik vond je nog zo aardig....quote:
eitjequote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef Muto het volgende:
Kennen jullie met stokjes eten? Ik ken daar echt niet mee overweg met mijn motorische handicap.
Oh zoquote:
Ik ben blij dat ik nog niet zover heen ben. Ik dacht dat ik het rotterdamse accent niet heel erg had opgepikt (behalve dat ik mijn zachte g en leidse r kwijt ben), maar als ik terug naar huis ga, merk ik het echt.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh zo. Ik had het niet eens door.
Het erge is dat als ik praat, ik wel kunnen zeg. Maar typen blijkbaar niet.
Ik zal er op letten.
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Toen ik 13 was, was ik echt hardcore, toen kon ik ze echt korrel voor korrel oppakken.
Ach, zelfs ik ben niet perfect.quote:
begin anders met een elastiekje eromheen, leer je t sneller zeggen equote:Op zondag 19 januari 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
[..]
Ach, zelfs ik ben niet perfect.
Ik ben met stokjes gaan eten omdat ik binnen 5 minuten mijn eten op had en dat vonden mijn ouders te snel. Toen ging ik met stokjes eten, want dat ging wat lastiger, maar daar werd ik echt pro in omdat ik het iedere dag deed.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
[..]
Ach, zelfs ik ben niet perfect.
Ik heb het ook wel een beetje. Maar als ik typ is het erger dan als ik praat. Ik probeer me ook ertoe te dwingen niet te Rotterdams te praten.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog niet zover heen ben. Ik dacht dat ik het rotterdamse accent niet heel erg had opgepikt (behalve dat ik mijn zachte g en leidse r kwijt ben), maar als ik terug naar huis ga, merk ik het echt.Ik klink echt lomp dan.
ja, yam yam. Die had ik laatst op en vond het best lekker.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Toch niet die yam yam he? Ik kan het best wel eten, maar het is niet zo tof als Eazie of van die wok to go dingen.
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef Muto het volgende:
Kennen jullie met stokjes eten? Ik ken daar echt niet mee overweg met mijn motorische handicap.
als je thuis woont, niet nee.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:24 schreef badschaap het volgende:
50 euro per week uitgeven gemiddeld is toch niet veel?
is een zaterdagje werken
Is dit sarcastisch?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:28 schreef supersof het volgende:
Gelukkig praat ik gewoon ABN. Toch va?
kloptquote:Op zondag 19 januari 2014 18:28 schreef supersof het volgende:
Gelukkig praat ik gewoon ABN. Toch va?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |