overblijfselen van mijn hockey en gymnasiumtijdquote:
Jij, hockey?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
overblijfselen van mijn hockey en gymnasiumtijd
Ik heb 12 jaar lang gehockeyed en ik praat echt niet bekakt.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
overblijfselen van mijn hockey en gymnasiumtijd
ehm watquote:
:d klarinet !quote:Op zondag 19 januari 2014 18:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij, hockey?
Oh mijn, ik heb klarinet gespeeld, maar jij overtreft het.
4 jaar langquote:Op zondag 19 januari 2014 18:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij, hockey?
Oh mijn, ik heb klarinet gespeeld, maar jij overtreft het.
Meid, het is...quote:Op zondag 19 januari 2014 18:34 schreef Etsu het volgende:
godsamme wat irriteert de wifi mij ontzettend.
nog 2 uur te gaan.
okequote:Op zondag 19 januari 2014 18:34 schreef Etsu het volgende:
godsamme wat irriteert de wifi mij ontzettend.
nog 2 uur te gaan.
Heb ik 2 jaar op gezeten. Ik werd vervolgens rochting havo gesodemieterdquote:
quote:
Zonde.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
4 jaar lang
Nooit een hockeyfeest meegemaakt trouwens
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik 2 jaar op gezeten. Ik werd vervolgens rochting havo gesodemieterd
Bijna iedereen komt daar vandaan of van Montessori.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:34 schreef arachide. het volgende:
Bij mij op school heeft echt iedereen op t Erasmiaans gezeten. Alleen die naam al
Ik moest lachen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:34 schreef arachide. het volgende:
Bij mij op school heeft echt iedereen op t Erasmiaans gezeten. Alleen die naam al
Zou je bijna een ziekte van kunnen maken.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:34 schreef arachide. het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:35 schreef supersof het volgende:
die trutten bij mij in de klas gebruikten die stok om me te slaan
Ik liep daar een keer langs en al die kutkakkers keken me aan alsof ik stront was. Hallo, ik zit al op de uni, daar moeten jullie nog heenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bijna iedereen komt daar vandaan of van Montessori.
Erasmiaans hadden wel geweldige feestjes. Maar daar zitten echt een hele hoop kakkers.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:34 schreef arachide. het volgende:
Hah, same here.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:36 schreef Muto het volgende:
Ik deed twee jaar gymnasium, was blij dat ik in de derde naar atheneum kon. Latijn en Grieks vond ik echt niks aan.
quote:
Hoe kun je die nou verkeerd om houden?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:36 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
kut sport
ik hield dat ding ook verkeerd vast, handen andersom ofzo. dus dan kreeg ik minpunten enzo
Kakkers weten wat feesten is. En ze zijn niet vies van drugsquote:Op zondag 19 januari 2014 18:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Erasmiaans hadden wel geweldige feestjes. Maar daar zitten echt een hele hoop kakkers.
dat willenquote:
ik twijfel over mijn avondetenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij zou 36 minuten geleden al begonnen zijn
Klopt. Arrogante kindjes van een rijke papa en rijke mama.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik liep daar een keer langs en al die kutkakkers keken me aan alsof ik stront was. Hallo, ik zit al op de uni, daar moeten jullie nog heen
Ik heb maaltijdsalade met stokbrood&kruidenboterquote:Op zondag 19 januari 2014 18:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat willen
[..]
ik twijfel over mijn avondeten
laat mij
Inderdaad. Dan sta je met de stok in je buik.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe kun je die nou verkeerd om houden?
eeh je weet toch hoe ik benquote:Op zondag 19 januari 2014 18:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe kun je die nou verkeerd om houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |