quote:Op woensdag 25 december 2013 22:44 schreef borisz het volgende:
Kunstrijder Plushenko niet solo in actie in Sochi
twitter:christophclarey twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 17:36:39#Plushenko to skate for Russian selectors behind closed doors as Sochi Olympic decision looms. Like his odds http://t.co/iCKR3hku0V reageer retweet
De op dit moment beschikbare noteringen:quote:Op maandag 20 januari 2014 09:35 schreef Leatherface het volgende:
Chan favoriet bij de mannen, met een goede outsider kans voor Denis Ten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal toch wel niet te maken hebben met het Epke verslag van weleer?quote:Op maandag 20 januari 2014 08:18 schreef heywoodu het volgende:
En ineens schiet kunstrijden omhoog in de lijst van sporten die ik MOET zien, Hans
Gewoon met Hans. Hans is een God.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 04:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zal toch wel niet te maken hebben met het Epke verslag van weleer?
Als Kovtun gewoon fatsoenlijk had gepresteerd bij het EK was die gewoon gegaan. En als die test van Plushenko achter gesloten deuren middelmaat geweest zou zijn, zouden de Russen hem ook echt niet uitgezonden hebben.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:03 schreef TheArt het volgende:
Wat een verrassing, het is Plushenko geworden
Hij voorziet de samenvatting van commentaar? De NOS kennende zullen ze wel weinig tot niks live uitzenden op de tv.quote:
Kej doeiquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunstrijden ga ik niet kijken
duujquote:
Ga weg dan sukkelquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunstrijden ga ik niet kijken
Nou ja als ze vallen is niet goed in ieder gevalquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind het wel leuk om te zien, maar voor een sport waarvan ik niet echt doorheb of iemand het goed doet duurt het voor mij eigenlijk te lang.
Goede muziek wel dit![]()
Ja, zover kom ik ook nogquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja als ze vallen is niet goed in ieder geval
Geen idee joh, ik kijk dit nooitquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet jij misschien wel, wie deed ook alweer een salto in zijn kur?
Nee dat is TheArt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:21 schreef Karina het volgende:
[..]
OwIk dacht jij bent de ubersportkenner
Terry Kubicka.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet jij misschien wel, wie deed ook alweer een salto in zijn kur?
Oh, ik kwam Kubicka tegen toen ik zocht op "kunstschaatsen salto"quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ken ik nietToen ik op back flip zocht vond ik alleen Hamilton en die hierboven dus.
Haha wtfquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hij ook. En ik heb er al eentje gevonden, Scott Hamilton deed het en
deze
Europese en Wereldkampioenschappen komen altijd op Eurosport en ook regelmatig (al dan niet in samenvatting) op de NOS.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken alleen het Kerringan-voorval, verder weet ik echt niets
Het komt ook nooit op TV.
Dat mis ik dan blijkbaar steeds.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Europese en Wereldkampioenschappen komen altijd op Eurosport en ook regelmatig (al dan niet in samenvatting) op de NOS.
Andere wedstrijden komen op Eurosport toch ook nog wel eens langs? Ik zie het in elk geval best vaak daar volgens mijquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Europese en Wereldkampioenschappen komen altijd op Eurosport en ook regelmatig (al dan niet in samenvatting) op de NOS.
Ja, laatst zag ik ook zo'n wedstrijdquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Andere wedstrijden komen op Eurosport toch ook nog wel eens langs? Ik zie het in elk geval best vaak daar volgens mij
Nee, ik kijk het op de stream van de NOS. Vind het wel jammer dat het niet wordt uitgezonden op tv.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:17 schreef tliciouz het volgende:
Kunstrijden word dus niet uitgezonden op televisie vandaag?
Weet je toevallig of dat alleen vandaag is? Een van mijn favoriete sporten om naar te kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:30 schreef MQBM het volgende:
[..]
Nee, ik kijk het op de stream van de NOS. Vind het wel jammer dat het niet wordt uitgezonden op tv.
Nee dat weet ik niet, ik vermoed dat er bijna niets live van uitgezonden gaat worden helaas. Dus je zal het echt via de stream moeten volgenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet je toevallig of dat alleen vandaag is? Een van mijn favoriete sporten om naar te kijken.
Dit teamevent is ook wel veruit het minst aansprekende evenement van het kunstschaatsen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:17 schreef tliciouz het volgende:
Kunstrijden word dus niet uitgezonden op televisie vandaag?
Ik kwam er inderdaad net op het laatste moment achter! Dat maar in de gaten blijven houden.quote:
Waar stond datquote:Op zondag 9 februari 2014 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland is ook vertegenwoordigd bij het kunstschaatsen met Caro?
Heb je de Hansgod bingo nog?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je de Hansgod bingo nog?
en ballet dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:09 schreef kilon het volgende:
Toch wel grappig dat ijsdansen in Rusland zo hoog staat aangeschreven. Want lang niet al die mannen voldoen aan Putin's eisen van het niet homo zijn.
Het principe is best leuk, alleen waarom kun je niet gewoon 1 persoon/team uit de individuele wedstrijden kiezen voor de teamuitslag?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:18 schreef Wespensteek het volgende:
Dat hele team gedoe slaat toch ergens op.
Dan kun je ook de beste resultaten van schaatsen wel de teamprestatie gaan noemen. Ze staan allemaal individueel of als paar op het ijs.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het principe is best leuk, alleen waarom kun je niet gewoon 1 persoon/team uit de individuele wedstrijden kiezen voor de teamuitslag?
Dan is er tenminste nog iets aan.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:43 schreef Pandaplint het volgende:
Ordinair gedoe dit deze sport. Met een rokje aan je been in de nek leggen
Ik zie dat best graagquote:Op zondag 9 februari 2014 17:43 schreef Pandaplint het volgende:
Ordinair gedoe dit deze sport. Met een rokje aan je been in de nek leggen
Gracie Gold Pardoolquote:
Ik kijk op tvquote:Op zondag 9 februari 2014 17:56 schreef Strani het volgende:
Zitten jullie nou vertraagd te kijken? Ik vroeg me al af waarom niemand wat zei over de 15-jarige.
quote:
Heb 't net op de stream gekeken maar Van Zetten wil ik er nu ook bij horen.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:56 schreef Strani het volgende:
Zitten jullie nou vertraagd te kijken? Ik vroeg me al af waarom niemand wat zei over de 15-jarige.
Waar is "hier"?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar is dat dus vertraagd? Hier is de Russin al een minuut of vijf klaar.
Ahh haha okay, duidelijkquote:Op zondag 9 februari 2014 17:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb 't net op de stream gekeken maar Van Zetten wil ik er nu ook bij horen.
Jup. Ned 1 nog steeds bezigquote:Op zondag 9 februari 2014 17:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar is dat dus vertraagd? Hier is de Russin al een minuut of vijf klaar.
Ze laten zometeen ook de medailleuitreiking van Yvonne van Gennip op medalplaza zien.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan zullen we wel weer achterlopen ja
Het been waarmee je inzet en of je vanaf de binnenkant of de buitenkant van de schaats afzet.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:57 schreef TLC het volgende:
Wat is nou het verschil tussen een drievoudige Loets (als je het zo schrijft) en een drievoudige flip ? behalve dan dat die ene een Loets is en die ander een flip natuurlijk
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze laten zometeen ook de medailleuitreiking van Yvonne van Gennip op medalplaza zien.
Ongekendquote:Op zondag 9 februari 2014 17:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze laten zometeen ook de medailleuitreiking van Yvonne van Gennip op medalplaza zien.
We hoeven het niet te weten. Van Zetten legt het allemaal uit en daarna mogen we het weer vergeten.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het been waarmee je inzet en of je vanaf de binnenkant of de buitenkant van de schaats afzet.
Maar weet even niet wat wat is
Art en Keessie bedoel jequote:Op zondag 9 februari 2014 17:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Axel:quote:Op zondag 9 februari 2014 17:57 schreef TLC het volgende:
Wat is nou het verschil tussen een drievoudige Loets (als je het zo schrijft) en een drievoudige flip ? behalve dan dat die ene een Loets is en die ander een flip natuurlijk
quote:Flip wordt ingezet met een linksbinnen achterwaartse kant waarbij de rechterprikker in het ijs wordt geprikt.
Lutz wordt ingezet met een linksbuiten achterwaartse kant waarbij de rechterprikker in het ijs wordt geprikt.
Dat viel mij ook al op ja, zie je niet vaakquote:Op zondag 9 februari 2014 17:42 schreef komrad het volgende:
Ze gaat niet zo lekker maar wel een lekker kontje zeg
We hebben Yuna nog niet in actie gezien hè, die heeft verschillende keren flink hoger gescoord dan dit.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:01 schreef Scootermuisje het volgende:
Mijn hemel.... Dat 15-jarige meisje! Wat een talent en wat een performance! Als zij geen goud krijgt, weet ik het ook niet meer
Ik ben slechts een leek op dit gebied, ze heeft op mij een flinke indruk gemaakt. Al die axeldingessprongen ken ik ook nietquote:Op zondag 9 februari 2014 18:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
We hebben Yuna nog niet in actie gezien hè, die heeft verschillende keren flink hoger gescoord dan dit.
Uit vrije wil. Of ga je haar dwingen?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:19 schreef Voszje het volgende:
Mijn dochter gaat later sowieso op kunstschaatsen. Dat 15-jarige meisje, hulde!
Ze heeft weinig keus.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:22 schreef superniger het volgende:
[..]
Uit vrije wil. Of ga je haar dwingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat dat meisje in dat rode pakje? Knappe prestatie hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 09:50 schreef alors het volgende:
De herhaling is er nu op, maar die RussischeWauw!
Jaquote:Op maandag 10 februari 2014 10:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Was dat dat meisje in dat rode pakje? Knappe prestatie hoor![]()
En een lekker wijf
15quote:Op maandag 10 februari 2014 10:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En een lekker wijf
Mwa, als er leuke dames bezig zijn welquote:Op maandag 10 februari 2014 10:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dit echt niet leuk om naar te kijken. Zet dan eens Curling op.
Ja, ik geef ook geen fuck om wat ze doen, als de billen maar bloot gaan en ze andere houdingen aannemen die het daglicht niet kunnen verdragen.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
De dames zijn wel oké, maar qua sport. Ik zie vaak niet eens of het een driedubbele Rietsberger is of een andere jump en om eerlijk te zijn kan het me weinig schelen ook.
Denk dat Yuna sowieso hoger scoort voor de uitvoering en ze wint gewoon goud als ze haar normale niveau haalt. Er is niemand die dan in de buurt kan komen. Maarja Russische in Rusland in een jurysportquote:Op zondag 9 februari 2014 18:07 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Ik ben slechts een leek op dit gebied, ze heeft op mij een flinke indruk gemaakt. Al die axeldingessprongen ken ik ook niet
quote:Op maandag 10 februari 2014 10:07 schreef kurk_droog het volgende:
En een lekker wijf
Is er nog een Curlingtip?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
De dames zijn wel oké, maar qua sport. Ik zie vaak niet eens of het een driedubbele Rietsberger is of een andere jump en om eerlijk te zijn kan het me weinig schelen ook.
Het is paardrijden. Vraag maar aan Hans.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:19 schreef PirE het volgende:
Paarrijden waar mannen met vrouwen gooien en applaus krijgen
Ik zie het in de post boven je idd. Maar ik heb dit toch nog niet gezien. Wel een beetje verwarrend.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij is het al lang afgelopen, maar ik kijk maar gewoon
Heb het ook niet eerder gezien, maar het is al bekend wie er hebben gewonnen, met zelfs een wereldrecord.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het in de post boven je idd. Maar ik heb dit toch nog niet gezien. Wel een beetje verwarrend.
Oe spannend dusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:21 schreef Voszje het volgende:
[..]
Heb het ook niet eerder gezien, maar het is al bekend wie er hebben gewonnen, met zelfs een wereldrecord.
Vorige pakje was beter inderdaad.quote:
Diverse wedstrijden waar je je wekker voor wil zetten. Ik kan haast niet kiezen welke wedstrijd ik wil zien.quote:
Voor nu wel, lang niet alles gezien dus. Morgen vanaf 16:45 verder met de vrije kür van de paren.quote:
Ik ga denk ik donderdagochtend kijken. Maar ik volg alleen het vrouwentoernooi.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Diverse wedstrijden waar je je wekker voor wil zetten. Ik kan haast niet kiezen welke wedstrijd ik wil zien.
Wanneer komt Yulia weer?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef Voszje het volgende:
[..]
Voor nu wel, lang niet alles gezien dus. Morgen vanaf 17:45 verder met de vrije kür van de paren.
Mooie vrouw was dat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef heywoodu het volgende:
Katarina Witt
"Hallo das sind die Olympische Spiele, Fussball haben wir doch das ganze Jahr"
Nee jammer dat het zo kort was.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef Voszje het volgende:
[..]
Voor nu wel, lang niet alles gezien dus. Morgen vanaf 17:45 verder met de vrije kür van de paren.
Lipnitskaya? Ik heb geen idee. Misschien pas weer op 19 en 20 februari, dan moeten de dames weer. Ik weet echter niet of ze ook individueel meedoet, of alleen voor Rusland als team. Als dat het geval is komt ze, denk ik, niet meer in actie.quote:
Ze doet ook individueel mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:31 schreef Voszje het volgende:
[..]
Lipnitskaya? Ik heb geen idee. Misschien pas weer op 19 en 20 februari, dan moeten de dames weer. Ik weet echter niet of ze ook individueel meedoet, of alleen voor Rusland als team. Als dat het geval is komt ze, denk ik, niet meer in actie.
Ouwe viespeuk!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga denk ik donderdagochtend kijken. Maar ik volg alleen het vrouwentoernooi.
Ook voor de mannen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:40 schreef Nober het volgende:
Ondergoed moet je verbieden, dan ga ik kijken.
Ik kijk de livestream van NOS, niks mis mee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:43 schreef Rianne84 het volgende:
Is de muziek bij jullie ook zo zacht? (Kijk op de belg)
Goede timingquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik schakel ook net in, zat nog 't schaatsen te kijken op m'n DVR.
Ik vind hem in elk geval mooier om naar te kijken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:31 schreef roos85 het volgende:
Deze kür is toch beter dan die van de Russen?
Vond ik ook... tussen het multitasken doorquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:31 schreef roos85 het volgende:
Deze kür is toch beter dan die van de Russen?
Ik ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vond ik ook... tussen het multitasken door
* mede leek doet en poging dit te beantwoordenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:32 schreef Zelva het volgende:
* Leek meldt zich met een (theoretisch) vraagje.
Zou een vrouw bijvoorbeeld ook een man mogen liften, of is dat zwaar verboden/levert geen punten op?
Het mag volgens mij wel maar dan heb je een vrouw nodig die niet in zo'n schattig pakje past qua postuur en krijg je dus aftrek voor de creativiteitquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:32 schreef Zelva het volgende:
* Leek meldt zich met een (theoretisch) vraagje.
Zou een vrouw bijvoorbeeld ook een man mogen liften, of is dat zwaar verboden/levert geen punten op?
Poetin heeft betaaldquote:
Waren zij de pink panther?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:35 schreef alors het volgende:
Deze waren gister (of was het eergister) ook heel goed.
quote:
Die was inderdaad echt super. Zij mogen inderdaad wel winnen.quote:
Die zal wel even in de spray tan cabine zijn opgesloten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben haar wel in een tosti-ijzer gelegd voor dat ze begon of niet? Jezus wat bruin
"Hij staat niet, hij ligt, ik lig"quote:
Of ze is even lekker de stad in geweest.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Die zal wel even in de spray tan cabine zijn opgesloten.
Daarom ook 'theoretisch'quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het mag volgens mij wel maar dan heb je een vrouw nodig die niet in zo'n schattig pakje past qua postuur en krijg je dus aftrek voor de creativiteit
Zat vast met die dinges die overal vastzitquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Die zal wel even in de spray tan cabine zijn opgesloten.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Of ze is even lekker de stad in geweest.
Hij geeft af.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Of ze is even lekker de stad in geweest.
quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Hij staat niet, hij ligt, ik lig"
Hij is altijd de mindere geweest.quote:
Ik denk dat hij zijn noten best wil laten kraken door haar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:39 schreef Voszje het volgende:
Wel leuk dat ze rijden op de Notenkraker, maar dat is het wel.
Ik bedenk me, een soort heren/dames-dubbel variant kan ook wel cool zijn.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:39 schreef Cee het volgende:
De Notenkraker, themalied van de dubbelrodelaars.
Nee dus. Broer en zus Epstein hadden hun eigen documentaire en wilden naar Sochi. Uit die documentaire bleek dat er niemand schaatste op hun niveau. Helaas is het ze dus niet gelukt om naar Sochi te gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:40 schreef TheVulture het volgende:
Maar op zich moeten er toch wel 2 Nederlanders zijn te vinden die dit ook enigszins acceptabel kunnen toch? Zeker na al die BN'ers die de boel hebben gehyped...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |