Oh, ik kwam Kubicka tegen toen ik zocht op "kunstschaatsen salto"quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ken ik nietToen ik op back flip zocht vond ik alleen Hamilton en die hierboven dus.
Haha wtfquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hij ook. En ik heb er al eentje gevonden, Scott Hamilton deed het en
deze
Europese en Wereldkampioenschappen komen altijd op Eurosport en ook regelmatig (al dan niet in samenvatting) op de NOS.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken alleen het Kerringan-voorval, verder weet ik echt niets
Het komt ook nooit op TV.
Dat mis ik dan blijkbaar steeds.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Europese en Wereldkampioenschappen komen altijd op Eurosport en ook regelmatig (al dan niet in samenvatting) op de NOS.
Andere wedstrijden komen op Eurosport toch ook nog wel eens langs? Ik zie het in elk geval best vaak daar volgens mijquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Europese en Wereldkampioenschappen komen altijd op Eurosport en ook regelmatig (al dan niet in samenvatting) op de NOS.
Ja, laatst zag ik ook zo'n wedstrijdquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Andere wedstrijden komen op Eurosport toch ook nog wel eens langs? Ik zie het in elk geval best vaak daar volgens mij
Nee, ik kijk het op de stream van de NOS. Vind het wel jammer dat het niet wordt uitgezonden op tv.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:17 schreef tliciouz het volgende:
Kunstrijden word dus niet uitgezonden op televisie vandaag?
Weet je toevallig of dat alleen vandaag is? Een van mijn favoriete sporten om naar te kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:30 schreef MQBM het volgende:
[..]
Nee, ik kijk het op de stream van de NOS. Vind het wel jammer dat het niet wordt uitgezonden op tv.
Nee dat weet ik niet, ik vermoed dat er bijna niets live van uitgezonden gaat worden helaas. Dus je zal het echt via de stream moeten volgenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet je toevallig of dat alleen vandaag is? Een van mijn favoriete sporten om naar te kijken.
Dit teamevent is ook wel veruit het minst aansprekende evenement van het kunstschaatsen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:17 schreef tliciouz het volgende:
Kunstrijden word dus niet uitgezonden op televisie vandaag?
Ik kwam er inderdaad net op het laatste moment achter! Dat maar in de gaten blijven houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |