Nee, ik kijk het op de stream van de NOS. Vind het wel jammer dat het niet wordt uitgezonden op tv.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:17 schreef tliciouz het volgende:
Kunstrijden word dus niet uitgezonden op televisie vandaag?
Weet je toevallig of dat alleen vandaag is? Een van mijn favoriete sporten om naar te kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:30 schreef MQBM het volgende:
[..]
Nee, ik kijk het op de stream van de NOS. Vind het wel jammer dat het niet wordt uitgezonden op tv.
Nee dat weet ik niet, ik vermoed dat er bijna niets live van uitgezonden gaat worden helaas. Dus je zal het echt via de stream moeten volgenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet je toevallig of dat alleen vandaag is? Een van mijn favoriete sporten om naar te kijken.
Dit teamevent is ook wel veruit het minst aansprekende evenement van het kunstschaatsen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:17 schreef tliciouz het volgende:
Kunstrijden word dus niet uitgezonden op televisie vandaag?
Ik kwam er inderdaad net op het laatste moment achter! Dat maar in de gaten blijven houden.quote:
Waar stond datquote:Op zondag 9 februari 2014 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland is ook vertegenwoordigd bij het kunstschaatsen met Caro?
Heb je de Hansgod bingo nog?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je de Hansgod bingo nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |