Geen idee joh, ik kijk dit nooitquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet jij misschien wel, wie deed ook alweer een salto in zijn kur?
Nee dat is TheArt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:21 schreef Karina het volgende:
[..]
OwIk dacht jij bent de ubersportkenner
Terry Kubicka.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet jij misschien wel, wie deed ook alweer een salto in zijn kur?
Oh, ik kwam Kubicka tegen toen ik zocht op "kunstschaatsen salto"quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ken ik nietToen ik op back flip zocht vond ik alleen Hamilton en die hierboven dus.
Haha wtfquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hij ook. En ik heb er al eentje gevonden, Scott Hamilton deed het en
deze
Europese en Wereldkampioenschappen komen altijd op Eurosport en ook regelmatig (al dan niet in samenvatting) op de NOS.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken alleen het Kerringan-voorval, verder weet ik echt niets
Het komt ook nooit op TV.
Dat mis ik dan blijkbaar steeds.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Europese en Wereldkampioenschappen komen altijd op Eurosport en ook regelmatig (al dan niet in samenvatting) op de NOS.
Andere wedstrijden komen op Eurosport toch ook nog wel eens langs? Ik zie het in elk geval best vaak daar volgens mijquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Europese en Wereldkampioenschappen komen altijd op Eurosport en ook regelmatig (al dan niet in samenvatting) op de NOS.
Ja, laatst zag ik ook zo'n wedstrijdquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Andere wedstrijden komen op Eurosport toch ook nog wel eens langs? Ik zie het in elk geval best vaak daar volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |