Het is paardrijden. Vraag maar aan Hans.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:19 schreef PirE het volgende:
Paarrijden waar mannen met vrouwen gooien en applaus krijgen
Ik zie het in de post boven je idd. Maar ik heb dit toch nog niet gezien. Wel een beetje verwarrend.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij is het al lang afgelopen, maar ik kijk maar gewoon
Heb het ook niet eerder gezien, maar het is al bekend wie er hebben gewonnen, met zelfs een wereldrecord.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het in de post boven je idd. Maar ik heb dit toch nog niet gezien. Wel een beetje verwarrend.
Oe spannend dusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:21 schreef Voszje het volgende:
[..]
Heb het ook niet eerder gezien, maar het is al bekend wie er hebben gewonnen, met zelfs een wereldrecord.
Vorige pakje was beter inderdaad.quote:
Diverse wedstrijden waar je je wekker voor wil zetten. Ik kan haast niet kiezen welke wedstrijd ik wil zien.quote:
Voor nu wel, lang niet alles gezien dus. Morgen vanaf 16:45 verder met de vrije kür van de paren.quote:
Ik ga denk ik donderdagochtend kijken. Maar ik volg alleen het vrouwentoernooi.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Diverse wedstrijden waar je je wekker voor wil zetten. Ik kan haast niet kiezen welke wedstrijd ik wil zien.
Wanneer komt Yulia weer?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef Voszje het volgende:
[..]
Voor nu wel, lang niet alles gezien dus. Morgen vanaf 17:45 verder met de vrije kür van de paren.
Mooie vrouw was dat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef heywoodu het volgende:
Katarina Witt
"Hallo das sind die Olympische Spiele, Fussball haben wir doch das ganze Jahr"
Nee jammer dat het zo kort was.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef Voszje het volgende:
[..]
Voor nu wel, lang niet alles gezien dus. Morgen vanaf 17:45 verder met de vrije kür van de paren.
Lipnitskaya? Ik heb geen idee. Misschien pas weer op 19 en 20 februari, dan moeten de dames weer. Ik weet echter niet of ze ook individueel meedoet, of alleen voor Rusland als team. Als dat het geval is komt ze, denk ik, niet meer in actie.quote:
Ze doet ook individueel mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:31 schreef Voszje het volgende:
[..]
Lipnitskaya? Ik heb geen idee. Misschien pas weer op 19 en 20 februari, dan moeten de dames weer. Ik weet echter niet of ze ook individueel meedoet, of alleen voor Rusland als team. Als dat het geval is komt ze, denk ik, niet meer in actie.
Ouwe viespeuk!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga denk ik donderdagochtend kijken. Maar ik volg alleen het vrouwentoernooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |