Aan de ene kant denk ik dat ze er vrij snel uitvliegt, aan de andere kant denk ik dat ze er vlak voor de finale uit gaatquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Jennifer er maar niet uit gaat.
Hoop dat ze vanavond even gaat mollen, dan blijft ze langer.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk ik dat ze er vrij snel uitvliegt, aan de andere kant denk ik dat ze er vlak voor de finale uit gaat
niet tygoquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:22 schreef TLC het volgende:
Vanavond Daphne, Jennifer of Tygo uit het programma.
Ik kijk anders nog naar een PLUS reclamequote:
ik was al aan het kijken of ik de tv op de verkeerde zender had staanquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kijk anders nog naar een PLUS reclame
Misschien was dat wel zijn hoogtepunt van de avondquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kijk anders nog naar een PLUS reclame
Voor je het weet zitten ze met je tv te mollen,TRUST NOBODYquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik was al aan het kijken of ik de tv op de verkeerde zender had staan
Nu die dikke van de Plus er niet meer is? No way.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien was dat wel zijn hoogtepunt van de avond.
Ik ookquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik was al aan het kijken of ik de tv op de verkeerde zender had staan
Haai Melleynquote:
Is die weg?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu die dikke van de Plus er niet meer is? No way.
Ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:34 schreef zoem het volgende:
Zijn ze eindelijk klaar met die reclame?
Met gifjes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:34 schreef Zaktabak het volgende:
Trouwens, kan de OP bijgewerkt worden?
Ik heb een mini puddinkje..quote:
Is er een plaatje van een rode Owen dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:34 schreef Zaktabak het volgende:
Trouwens, kan de OP bijgewerkt worden?
Of ze is de mol, dan maakt het toch niet uitquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Had ik niet zo maar gezegd dat ik een vrijstelling had.
In bikini.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik pleit voor een opdracht waarbij Jennifer moet kruipen.
Ik dacht zwemmen, met van die Into The Blue beelden...quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik pleit voor een opdracht waarbij Jennifer moet kruipen.
Ja maar dat zou te veel opvallen, ze is dus niet de mol.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Of ze is de mol, dan maakt het toch niet uit
Dat is geen zware keuzequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:37 schreef PinkLow het volgende:
'Een zware keuze'
Utopia kijken of WIDM..
WIDM natuurlijk
Boks ouwequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:37 schreef PinkLow het volgende:
'Een zware keuze'
Utopia kijken of WIDM..
WIDM natuurlijk
Zou wel een aanvulling zijn in mijn gif collectie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht zwemmen, met van die Into The Blue beelden...
Paulquote:
Dan ben je zeker ook voor Emilquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:38 schreef AF_ het volgende:
[..]
Paul. Wat heeft toch iedereen met Billy
Nee die mag daarnaquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dan ben je zeker ook voor Emil
Billy is een lelleke hoerquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:38 schreef AF_ het volgende:
[..]
Paul. Wat heeft toch iedereen met Billy
Ik twijfel ookquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:39 schreef PinkLow het volgende:
Im confused.. Is dit nou WIDM of Utopia topic?
Haha, ik weet het niet zeker meer.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:39 schreef DeLuna het volgende:
De hele pot. Ja hallo, nu heb ik de vraag niet goed.
Weet ik veel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:39 schreef PinkLow het volgende:
Waarom zouden ze niet de hele pot doen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:39 schreef DeLuna het volgende:
De hele pot. Ja hallo, nu heb ik de vraag niet goed.
Doen wequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:39 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Billy is een lelleke hoer![]()
Zullen we nu even een uurtje mollen, gaan we straks weer pannekoeken-, werkbroeken- en koeiengaten
Ik had in ieder geval niet de hele potquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, ik weet het niet zeker meer.
WIDM.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:39 schreef PinkLow het volgende:
Hier geen probleemquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:40 schreef vuvuzela het volgende:
Is het geluid nou zo raar of ligt het aan mij
Je vuvuzela staat te hardquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:40 schreef vuvuzela het volgende:
Is het geluid nou zo raar of ligt het aan mij
was notitieblokje zodat ze het tegelijk konden zienquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:40 schreef Starlie het volgende:
Art gaf ze een.bruine envelop.maar ze scheven de naam op een witte
Nou als de mol zou dat toch tegen willen houden? Stel dat ze de goede hebben, dan blijft al dat geld erin.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet de hele pot doen?
Of zal ik anders mijn broer even bellen godvolvliegendetyfus.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu weer over WIDM jongens en meisjes.
Dat ik nu weer de boel tot de orde moet roepen.
Wie is Jaqueline?quote:
Zo kun je het niet in een veilingopdracht oid verliezen.. Al gok je zo natuurlijk wel ookquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:41 schreef Paxcon het volgende:
Waarom zou je het geld uberhaupt in die enveloppe doen
Even centraal mensen! Werkt daar ook.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu weer over WIDM jongens en meisjes.
Dat ik nu weer de boel tot de orde moet roepen.
Jaqueline zal wel jennifer zijnquote:
Die van Ice Age,quote:
Jaqueline is de mol. Onzichtbaarquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaqueline zal wel jennifer zijnaangezien er geen jaqueline mee doet..
Oh die van Krezip?quote:
Spannend..quote:
Same here.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Door het lezen van dit topic mis ik ALTIJD het doel van de opdracht.
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Ze moeten naar een gebouw.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Tunnelvisie op Jan Willemquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend..
Maar niet waar, Jan Willem is de mol natuurlijk
T-mobilequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:43 schreef themole het volgende:
Waarom duurt het zo lang om ze te bellen?
ah oké! Dank je!quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:41 schreef Seconde het volgende:
[..]
was notitieblokje zodat ze het tegelijk konden zien
Mijn tunnelvisie begon zelfs al voor de eerste afleveringquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:43 schreef AF_ het volgende:
[..]
Tunnelvisie op Jan Willem
Ik heb een tunnelvisie op Jennifer
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat voor een aids muziek is er onder gemonteerd
Dan krijg je er een bezorgbeer bijquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:45 schreef muzas het volgende:
[..]
Als ik een pizza ham-kaas bestel he.....
Idd.quote:
Ok.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:46 schreef waxmask het volgende:
Wa un lekker ding bende gy, en ge het zun lekker kuntje...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Even centraal op WIDMquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:46 schreef waxmask het volgende:
Wa un lekker ding bende gy, en ge het zun lekker kuntje...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:46 schreef alors het volgende:
Wat was trouwens de titel van deze aflevering?een zware keuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Wat was trouwens de titel van deze aflevering?Een zware keuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was trouwens de titel van deze aflevering?En dan niemand die reageertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wat was trouwens de titel van deze aflevering?'Grijs is ook maar zwart en wit'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:47 schreef Zaktabak het volgende:
Ze moeten met de ferry
Mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Rondvaartboot misschien?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:48 schreef essnhills het volgende:
Weer die rare boot met rode (en dit keer ook gele) vlaggen op dat water
Lekker molopdrachtjequote:
Iemand is heel erg ongesteldquote:
Bijna alsof .. ze de mol is.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:49 schreef PinkLow het volgende:
Waarom kan Sofie altijd alles zo goed uitleggen? Alsof ze meer weet dan de rest
Ja dat zei je net ook al.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:49 schreef PinkLow het volgende:
Waarom weet sofie altijd alles goed uit te leggen? Alsof ze meer weet?
Voor min gevoel zijn nu de helft van de opdrachten dit soort opdrachten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:49 schreef muzas het volgende:
Ik haat echt dit soort telefoon/walkie talkie opdrachten.
Ze vertellen vaak veel achteraf na alsof ze het ter plekke beleven he, misschien is zij gewoon erg slecht in dat natuurlijk doen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:49 schreef PinkLow het volgende:
Waarom weet sofie altijd alles goed uit te leggen? Alsof ze meer weet?
90procent kans Inceptionquote:
Tuurlijk kon ze haar wel verstaanquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:50 schreef Starlie het volgende:
Waarom doet Susan haar na? Ze kon haar toch niet verstaan?
Achter die laag smogquote:
Best Of Both Worlds van Robert Palmer?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:51 schreef Croongetuige het volgende:
Die beltoon klinkt als de tune van Fort Alpha....
Laatste aflevering. Anders heb ik voor niks gekekenquote:
daarin zat Tygo toch?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:51 schreef Croongetuige het volgende:
Dat is de bedoelingquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:54 schreef DaMart het volgende:
"Je kan ook lopen en praten met een mobiele telefoon".
Volgens mij de old school Nokia tune..quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:51 schreef Croongetuige het volgende:
Is gewoon zo'n standaard beltoon van een goedkope Nokia.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:51 schreef Croongetuige het volgende:
Midden in een miljoenenstad, maar op zo'nr iviertje heb je spontaan geen bereik neequote:
Vast t-mobile. al heb je zo'n paal 7 meter in je endeldarm dan heb je nog geen bereik.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Midden in een miljoenenstad, maar op zo'nr iviertje heb je spontaan geen bereik nee
Maar niet voor zichzelf blijkbaarquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:57 schreef Seconde het volgende:
"Ik vind het echt heel kut voor jullie" houd gewoon je bek aaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |