Ik roep hier thuis inderdaad: opduvelen als ik aan het koken ben.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:31 schreef Blackprinces het volgende:
Ik zou heel naar worden van dat gehang met ze allen voor dat kleine aanrechtje
ik ook.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:32 schreef Kaat43 het volgende:
[..]
Ik roep hier thuis inderdaad: opduvelen als ik aan het koken ben.
Ja opbokken daarquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:31 schreef Blackprinces het volgende:
Ik zou heel naar worden van dat gehang met ze allen voor dat kleine aanrechtje
Gaatie naar huis?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Peter gaat een heel groot project beginnen en nodigt Isa uit om mee te doen.
Ik kan daar ook niet tegen als de keuken volstaat met rondhangend volk als ik bezig ben in de keukenquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:32 schreef Kaat43 het volgende:
[..]
Ik roep hier thuis inderdaad: opduvelen als ik aan het koken ben.
Laat me raden...een megakroeg?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat zei ik gister hier op de chat toeval ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Aan tafel wordt het idee geopperd om bijen te gaan houden.
ja. Je hoeft alleen maar kleine gaatjes te prikken in een boomstamquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:34 schreef Pearlbitch het volgende:
En Billy zonder beschermende kleding de honing te laten oogsten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja. Je hoeft alleen maar kleine gaatjes te prikken in een boomstam
Oh ik ga dan zo hard popcorn inslaan om dat te kunnen zienquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:36 schreef pullup het volgende:
[..]
En Billy zonder beschermende kleding de honing te laten oogsten.
Verrassend! Daar hebben we gisteren allemaal ons geld op ingezet.. omdat het in COS werd geopperdquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:34 schreef Pearlbitch het volgende:
hoor het vaak zelf.... en zie dan ook geen wijzigingen in uitgaven en inkomstenquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De uitgaven komen op de streams niet duidelijk binnen. Vaak weg gedraaid en dan moet je de dag verder volgen om te weten wat eruit gegeven is. Hoorde in uitzending vanavond ook een bedrag wat ik nog niet eerder gehoord had.
Nee hoor ik had me geld op de wolven en pandasquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Verrassend! Daar hebben we gisteren allemaal ons geld op ingezet.. omdat het in COS werd geopperd![]()
Ik had mijn centen bij de pannenkoeken al verbrastquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:39 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Nee hoor ik had me geld op de wolven en pandas
Is na twee RLS'en wel duidelijk dat hij er niet geschikt voor is. Peter is overduidelijk geen groepsmens. Dat nekte hem in de Bunker ook al.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:37 schreef Poezewoes het volgende:
Peter past daar ook niet in Utopia!
Vind hem beetje triest!
mja.. de late streamersquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:39 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Nee hoor ik had me geld op de wolven en pandas
Wat ik al eerder zei: ze lezen elk woord hierquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Verrassend! Daar hebben we gisteren allemaal ons geld op ingezet.. omdat het in COS werd geopperd![]()
Huub leest mee hierquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei: ze lezen elk woord hier
Hij wilt eigenlijk alleen maar feesten en knallen.... en dat is gewoon in het begin van het programma niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is na twee RLS'en wel duidelijk dat hij er niet geschikt voor is. Peter is overduidelijk geen groepsmens. Dat nekte hem in de Bunker ook al.
i see what you did therequote:Op donderdag 16 januari 2014 09:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Bijen houden lijkt me wel een goed idee juist. Helpen ze toch nog een beschermde diersoort.
JdM ook, daar ben ik van overtuigd. Dat is zo'n controlefreak, die houdt alles in de gaten.quote:
Waarom niet? Die steken amper..... je zet ze ook niet naast de deur.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maar bijen lijkt me niet slim daar wel leuke tv
War voor project, weet je dat ook?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij overschat zichzelf gewoon, da's het hele eiereten. Hij denkt spelletjes te kunnen spelen met de groep, maar hij is een matig acteur. Dan valt-ie door de mand en moeten ze 'm niet meer. Zo werkt dat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is na twee RLS'en wel duidelijk dat hij er niet geschikt voor is. Peter is overduidelijk geen groepsmens. Dat nekte hem in de Bunker ook al.
Ze kunnen de winter toch gaan leren... iemand uitnodigen die er verstand van heeft en hun op gang wilt helpen... ik zie ze het wel doen hoor ^^,quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:45 schreef beequeen het volgende:
Bijenhouden doe je niet zomaar even hoor. Daar komt heel veel kennis bij kijken.
+ spullen voor de douchequote:
Pb, Lindy komt zo in Koffietijd.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
JdM ook, daar ben ik van overtuigd. Dat is zo'n controlefreak, die houdt alles in de gaten.
Ze heeft het er maar druk mee..quote:
Ik niet. Er zal dan iemand echt een cursus moeten gaan volgen en ik zie niemand dat doen. Hooguit Rienk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:46 schreef Dottey het volgende:
Ze kunnen de winter toch gaan leren... iemand uitnodigen die er verstand van heeft en hun op gang wilt helpen... ik zie ze het wel doen hoor ^^,
Ik hoop dat hij die kans nog krijgt en weet te pakken maar hij zal nu toch wel wat initiatief moeten gaan tonen, want hij is mijn ogen op dit moment nog veel te kleurloos.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij wilt eigenlijk alleen maar feesten en knallen.... en dat is gewoon in het begin van het programma niet.
En als er dan alcohol in komt.. zit er geen rem meer op... leuk om de versprekingen of de in zijn hoofd complotten naar buiten te zien komen bij hem..
Ik heb persoonlijk altijd het idee dat het feesten en gezellig doen een masker is en dat is doodvermoeiend. En dat hij nu nog baalt van hoe het die avond ging en zich daarom ook rot en k*t voelt (naast niet lekker voelen) en zich zo stilletjes houd.
Als hij zijn mening / idee bijdraait... van "mijn utopia.." dat hij een fijne is in de groep.
quote:
Mijn God, wat een droevige instelling.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook het idee van zelf broodbakken komt ter tafel. Op zich wel een goed idee volgens Ruud, maar het levert extra werk op en ze moeten ook al de koeien melken.
Knevel en Van den Brink wachten inderdaad liever tot Rienk of Andrea het huis verlaat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:48 schreef pullup het volgende:
[..]dan heeft ze nu wel al die programma's afgewerkt
Maar ze kijkt niet, want ze wil ff rustquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me helemaal niks, steeds moeten opdraven.
Ik vind het ook wel een mooie klus voor hem. Zelf had ik hem ook voor ogen, die daar het geduld en rust voor heeft.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik niet. Er zal dan iemand echt een cursus moeten gaan volgen en ik zie niemand dat doen. Hooguit Rienk.
Groot gelijk toch? Als je het zat bent, ben je het zat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar ze kijkt niet, want ze wil ff rust![]()
Huh?quote:
Maar wel in elk programma zitten ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Groot gelijk toch? Als je het zat bent, ben je het zat.
+ douchespullen dus...quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Dus, pak 'm beet een half duizend aan verf? Waar dient dat voor dan?
Oma-nijn wees mij erop dat er ook nog spullen voor de douche bij zatquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Dus, pak 'm beet een half duizend aan verf? Waar dient dat voor dan?
Nee, ik viel er net in.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
War voor project, weet je dat ook?
Ik denk dat ze dat ook een beetje is opgelegd.... promotie etc voor het programma zelf.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar wel in elk programma zitten ?
Ik denk dat ze dat contractueel verplicht is.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar wel in elk programma zitten ?
Jammer, was benieuwd, maar zal vast wel boven tafel komen.quote:
Leuk idee om te proberen om die tractor aan de praat te krijgen hoor, maar denken ze echt dat ze dat ding rijdend krijgen met kapotte achterband?quote:
Lotte begon over zijn vriendin om hem terug te pakken voor context.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:54 schreef Gert het volgende:
Hoe bozer jij wordt van die bijnaam, hoe leuker het is voor hun.
Billy ziet weer een kans. "Hoe Emil Ruud opfokt, vind ik echt..."
Lotte: "Ik heb er vanochtend korte metten mee gemaakt. Emil zei toen o o o o.. was gelijk stil."
Billy: "Sukkel"
Volgens mij is er al een nieuwe band toch? Alleen geen pompquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leuk idee om te proberen om die tractor aan de praat te krijgen hoor, maar denken ze echt dat ze dat ding rijdend krijgen met kapotte achterband?
Leuk!!quote:
Is ze een keer betrapt dan, omdat ze met die naam komen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:50 schreef Goejedag het volgende:
Lotte: Ik wil niet dat masturbeertje mijn naampje wordt hier.
Helemaal begrepen, we snappen je masturbeertje.
Overal waar er een kans is om anderen naar beneden te praten of tegen elkaar op te zetten, grijpt ze die.quote:
Dat mens is getikt echt waar gister nog dol op het idee en nu al klaarr ik ken zulke mensenirl ookquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Billy is niet van plan een heel jaar koeien te melken, ze is het dus al vroeg zat.
Ben echt benieuwd hoelang die beestjes daar nog zijn!
ja gisteren vroeg rienk er naquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is ze een keer betrapt dan, omdat ze met die naam komen?
whootquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:02 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ja gisteren vroeg rienk er na
Moet er toch niet aan denken dat Billybilhaar aan je uiers zit brrrrrr, bij het denken alleen al verschrompeld ie en trekt zie zich terug naar de buikholtequote:Op donderdag 16 januari 2014 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Billy is niet van plan een heel jaar koeien te melken, ze is het dus al vroeg zat.
Ben echt benieuwd hoelang die beestjes daar nog zijn!
Goed fout beurs dusquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:04 schreef beequeen het volgende:
Wat wil Peter nou gaan doen? Iets met positiviteit.
Hij wil het groots aanpakken en moet lukken voor eind februari.
Thanks Dottey.![]()
informatief kan het wel zijn..... info over wat en hoe je thuis kunt recyclen.. hergebruik van spulletjes..quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:05 schreef sjampoeh het volgende:
Daar zit toch niemand op te wachten, onderschat t kijkende publiek wel ietwat..
Thnx!quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:03 schreef Dottey het volgende:
stream 3: Peter en Aike buigen zich over ideeën en papieren.
Stand met dieet en afvallen. Mega concept...
Emil vraagt: Wat dan?
Peter: Nee ik wil het even uitwerken, anders kom ik weer met een half plan.
In een notendop een soort beurs "Goed en Fout". Bijvoorbeeld wat is goed voor je.. voeding.. wat is fout: roken, drugs. Waarom moet je afval scheiden.. alles wat goed en fout is verzamelen. Mensen laten betalen voor hun stand. Hij dacht aan positief gevoel en eerste instantie aan Emil Ratelband, maar het leek hem niet handig die te laten komen. Hij moet meer onderzoek gaan plegen op internet om het goed weg te zetten.
Emil: Een nieuw soort Woodstock?
Peter heeft er zin in.. Aike zegt dat ze er maar snel aan moeten beginnen.
Nja als ik daar info over wil, ga ik wel googlenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
informatief kan het wel zijn..... info over wat en hoe je thuis kunt recyclen.. hergebruik van spulletjes..
Stoppen met roken hulpstand etc etc ... het kan wat zijn...
Tja. Het moet weer "groots" dus.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:03 schreef Dottey het volgende:
stream 3: Peter en Aike buigen zich over ideeën en papieren.
Stand met dieet en afvallen. Mega concept...
Emil vraagt: Wat dan?
Peter: Nee ik wil het even uitwerken, anders kom ik weer met een half plan.
In een notendop een soort beurs "Goed en Fout". Bijvoorbeeld wat is goed voor je.. voeding.. wat is fout: roken, drugs. Waarom moet je afval scheiden.. alles wat goed en fout is verzamelen. Mensen laten betalen voor hun stand. Hij dacht aan positief gevoel en eerste instantie aan Emil Ratelband, maar het leek hem niet handig die te laten komen. Hij moet meer onderzoek gaan plegen op internet om het goed weg te zetten.
Emil: Een nieuw soort Woodstock?
Peter heeft er zin in.. Aike zegt dat ze er maar snel aan moeten beginnen.
Laat Lot lekker zelf die pan schoonmaken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:06 schreef Chanel5 het volgende:
Aangebrande pan, einde Lots kookkunsten hahahaha
Mijn idee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat Lot lekker zelf die pan schoonmaken.
? wtfquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:09 schreef beequeen het volgende:
Dat was dus niet in beeld. Rienk heeft melk over de kop van de koe gegooid.
Omdat de koe stront en stro in de emmer schopte.quote:
Rienk meende gezien te hebben dat ze zichzelf aan het bevredigen was. Dit heeft hij haar gevraagd en daar stond Ruud bij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De man zie zo tegen complotten en ruzie is, de man die doet voorkomen alsof hij helemaal zen is gooit melk over de kop van de koe, ppffff moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:09 schreef beequeen het volgende:
Ja die doet voorkomen alsof alles leuk is helemaal goed, ze meent het echt maar helaas maar voor korte duur ha ha haquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Goh de witte heks is de koeien nu al zat gestoord *** wijf
lekker vredelievend van deze zelfverklaarde jezus, wat een debiel zeg.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat de koe stront en stro in de emmer schopte.
Ik hoorde net dat de koeien uit een fabriek komen en gewend zijn om met de machine gemolken tot worden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:13 schreef Goejedag het volgende:
Heeft iemand de gegevens van de boer?
huh is die weer terug ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:13 schreef PinkLow het volgende:
Lindy heeft rooie oogjes, kort nachtje gehad meis?
http://www.klaverkaas.nl/quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:13 schreef Goejedag het volgende:
Heeft iemand de gegevens van de boer?
Krijgt ze toevallig ook lachbuien en eet ze veel tussendoor?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:13 schreef PinkLow het volgende:
Lindy heeft rooie oogjes, kort nachtje gehad meis?
net zo als hakiem die zou de koe komen aaien om hem rustig te houdenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:13 schreef beequeen het volgende:
Billyboy wil morgen uitslapen en niet melken. Wat een diehard hè?
Echt wel ..........en dan meen ik echt. Sta ik helemaal achter echt welquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:13 schreef beequeen het volgende:
Billyboy wil morgen uitslapen en niet melken. Wat een diehard hè?
Volgens mij als ze de melk zeven met een schone doek is er niets aan de hand toch?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:15 schreef cobain1994 het volgende:
Vroeger werden de koeien gemolken op het land, met het oog op stro/stront?
Denk niet dat je de poepbacterie er uit filtert. Lijkt mij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij als ze de melk zeven met een schone doek is er niets aan de hand toch?
Tuurlijk die lui hebben geen flauw idee waar ze mee bezig zijnquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:16 schreef TheeKeetje het volgende:
Hier werd gezegd dat bijen houden een kunst is, maar koeien houden ook. Het wordt tijd dat de Utopianen het goed leren en anders moeten de koeien maar lekker naar een biologische boer waar ze goed verzorgd worden (= niet terug naar Klaver).
Als een getikte met een pot verf alles onderkliederen meer heb ik dat mens niet zien doenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:17 schreef schizolientje het volgende:
Die Billy, buiten zetten want ze had 2 taken en die kan ze nu al niet aan
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:20 schreef renevanlaaren het volgende:
mastubeertje weer lekker slijmen
Overal mee bemoeien was haar werkquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als een getikte met een pot verf alles onderkliederen meer heb ik dat mens niet zien doen
Iemand moet de naamsverandering nog even in de volgende OP toevoegen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:20 schreef renevanlaaren het volgende:
mastubeertje weer lekker slijmen
Nou laten we daar maar niet aan beginnen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:21 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Iemand moet de naamsverandering nog even in de volgende OP toevoegen.
Heeft hij dat echt gedaan? Ik hoorde hem wel bij wijze van grap tegen Bief zeggen "straks gooi ik die emmer over je kop leeg" maar of hij ook de daad bij het woord heeft gevoegd is me niet bekend.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:09 schreef beequeen het volgende:
Ai..quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rienk meende gezien te hebben dat ze zichzelf aan het bevredigen was. Dit heeft hij haar gevraagd en daar stond Ruud bij.
Yep, het gaat niet lang meer duren voor ze vol tegengas gaat krijgen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Hebben Emil en Ruud het nu over Billy?
Ze lieten een shot zien van melk op t gras, denk t niet hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeft hij dat echt gedaan? Ik hoorde hem wel bij wijze van grap tegen Bief zeggen "straks gooi ik die emmer over je kop leeg" maar of hij ook de daad bij het woord heeft gevoegd is me niet bekend.
Zij vindt Emil veel gevaarlijker. Terecht. Emil is een opponent van niveau. Aangezien Billyboy alleen in macht denkt, en al haar handelen (inclusief die zogenaamde empathie en het meeleven) daarop gericht is, is het voor haar een betere strategie om Emil te proberen te wippen dan Peter.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:20 schreef beequeen het volgende:
Ah, 3 stemmen van Billyboy voor Emil. Peter is weer in the clear.
Eerst zien of ze dat ook echt durven.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:20 schreef beequeen het volgende:
Ah, 3 stemmen van Billyboy voor Emil. Peter is weer in the clear.
kloptquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:26 schreef renevanlaaren het volgende:
nou niet liegen billy,ik zie emile al dagen in de kas werken.
dus niet zeggen dat emile niks doet
Ze werden idd machinaal gemolken. In de weken voorafgaand aan Utiopia zijn ze met de hand gemolken om ze daar aan te laten wennen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat de koeien uit een fabriek komen en gewend zijn om met de machine gemolken tot worden.
Eerst zien. Zou wel mooie beelden opleveren!quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep, het gaat niet lang meer duren voor ze vol tegengas gaat krijgen.
Volgens mij ook niet. Ik heb zitten kijken en heb niets gezien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ze lieten een shot zien van melk op t gras, denk t niet hoor
De zwarte koe schijnt er gestressd van te worden als hij door mensen wordt gemolken. Ik denk best dat zo beessie voelt dat er iemand melkt die er geen verstand van heeft!quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze werden idd machinaal gemolken. In de weken voorafgaand aan Utiopia zijn ze met de hand gemolken om ze daar aan te laten wennen.
Alsof Billyboy ook maar een moment bezig is met wat fair is.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:26 schreef renevanlaaren het volgende:
nou niet liegen billy,ik zie emile al dagen in de kas werken.
dus niet zeggen dat emile niks doet
Ik stem voor een proffesional die even komt laten zie hoe ze met de koetjes moeten omgaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De zwarte koe schijnt er gestressd van te worden als hij door mensen wordt gemolken. Ik denk best dat zo beessie voelt dat er iemand melkt die er geen verstand van heeft!
Dan ben je zelf ook niet helemaal goed snik, als dat je vrouw is.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Het zal je vrouw zijn, daar zou je toch meteen een kussen op douwen
Jemig, toen had ik de was al hangen, bedden verschoond. Max eten gegeven afgewassen........en ik lag nog wel later in bed dan Billekequote:Op donderdag 16 januari 2014 10:22 schreef beequeen het volgende:
Billyboy vindt dat ze credits moet krijgen omdat ze om 8.00 uur is opgestaan.
Jeeeezzz.
Denk dat ze door al die stress taaie bief stuk zouden geven,quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:31 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Ik stem voor een proffesional die even komt laten zie hoe ze met de koetjes moeten omgaan.
Mijn arme Bief en Stuk!
ja volgens mij wel compleet gekquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:32 schreef Blackprinces het volgende:
Ehmmm ze praat tegen de muur nu??
Hij wacht op de BBQ.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:33 schreef Speedball het volgende:
Harold is zo dik omdat ie geen fuck doet, niet zn broodje shoarma per dag. Kom op vent ga is wat doen
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Indd!quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:36 schreef Chanel5 het volgende:
Nee jullie trekken het beste bij elkaar naar boven hahahaha,
Ik hoor haar zonder zender ook wel. Ik prefereer dit eigenlijkl boven het dragen van een zender.quote:
Normaal wel, maar als ze over de pis is wil ik haar toch wel graag horenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoor haar zonder zender ook wel. Ik prefereer dit eigenlijkl boven het dragen van een zender.
wie is masturbeertje, ik heb weer wat gemist geloof ikquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:37 schreef renevanlaaren het volgende:
lotte vind de vriendin van iemand leuk
billy niet en opeens vind mastuurbeertje haar ook niet leuk.
maar anderen zijn meelopers
Charlottequote:Op donderdag 16 januari 2014 10:39 schreef Speedball het volgende:
[..]
wie is masturbeertje, ik heb weer wat gemist geloof ik
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:39 schreef Speedball het volgende:
[..]
Gewoon het beestje masturbeertje bij de naam noemen, niks mis mee.quote:
lotte een soort klittentikker zeg maar rienk heeft haar betraptquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:39 schreef Speedball het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze het over Aike, ze snapten niet dat die met de mannen optrokquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:39 schreef Speedball het volgende:
[..]
Charlotte is masturbeertje, een bijnaam die we niet zouden hebben meegekregen als ze er zelf niet steeds over zou zijn begonnen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:39 schreef Speedball het volgende:
[..]
simpele oplossing: doe wat!quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:34 schreef laquinquetta het volgende:
Harold is moe van het nietsdoen
Wel als Lot het met haar ongewassen handen in de melk zit te poeren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij als ze de melk zeven met een schone doek is er niets aan de hand toch?
Van wie zou die opdracht toch komen?quote:
Laura, lees je mee?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:38 schreef renevanlaaren het volgende:
wat zou het mooi zijn als de nieuwe binnenkomt,en haar masturbeertje noemt
Alsof die twee dat beslissen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanessa wordt even heel subtiel duidelijk gemaakt dat ze met Billy en Charlotte moet meestemmen als ze wil blijven.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:43 schreef JediMasterLucia het volgende:
Koeien melken was vast weer een ramp net zoals gisteren als Billy het weer gedaan heeft
Nog een topic over Billy....quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga een anti billy topic openen !!!
ik wilde net hetzelfde postenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:44 schreef Chanel5 het volgende:
Vanessa's vinger komt door de vuiligheid daar, volgens haar. Moet je eens met je vingers uit het eten blijven viespeuk.
ik verhonger liever dan ik dat eten eetquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:44 schreef Chanel5 het volgende:
Vanessa's vinger komt door de vuiligheid daar, volgens haar. Moet je eens met je vingers uit het eten blijven viespeuk.
alleen de stem van dat mens alquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:47 schreef Blackprinces het volgende:
Ah die vanessa die klaagt over al haar luxe probleempjes
Nee dat maakte ik er niet uit op.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:48 schreef Loserkid het volgende:
Vanessa en Hakim konden elkaar dus al, of iig veel de zelfde mensen?
Of hoorde ik t verkeerd?
Komt nog wel. Geduld...quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:49 schreef cobain1994 het volgende:
Hoop toch stiekem dat er nog een streng wintertje komt.
Ja indd; als ik iets niet bij Utopia had verwacht dan zijn het wel nominatiesquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:49 schreef Poezewoes het volgende:
Als ze toch meelezen de redactie, kunnen ze eens niet verbieden om over nomintaties te praten?
Is te triest voor woorden!
Daarna zei ze: Ik zag ook dat we veel dezelfde mensen kennen, we hebben er nog niet over gepraat maar dat is zo.. en hakim bevestigde dit volgens mij.. ik weet t niet 100% zeker hoor, maar dit hoorde ik volgens mij, maar ik ben een noord hollander (westfries) dus misschien hoorde ik t niet goed.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:50 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Nee dat maakte ik er niet uit op.
Ze hebben beide dezelfde humor omdat ze van beneden de rivieren komen en daardoor een klik voelen.
Waarom. Dat is ook waar een RLS om draait. Laat er maar een beetje reuring komen hoor, het is me nog veels te braaf en te schoolkamp-achtig soms.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:49 schreef Poezewoes het volgende:
Als ze toch meelezen de redactie, kunnen ze eens niet verbieden om over nomintaties te praten?
Is te triest voor woorden!
Het is wat..quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat vond ze fijn toen ze thuis was: Ze kon koffie drinken zonder water te koken
Ze ziet eruit als 51quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:56 schreef Blackprinces het volgende:
Ach billy heeft liever een arm om haar schouders als ze gefaalt heeft als meisje zijnde
Ze is goddomme 31 ofzo
reden om niet te kijken vandaag, ik heb het wel gehoord gisteren, vooral dat je geen dierenartsassistente kan zeggen maar para veterinair en nog wat, zo zieligquote:
Ze gaat al haar mede-utopianen missen. Op die mening komt ze wel terug als ze eenmaal gaat streamenquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:56 schreef Goejedag het volgende:
Er is een koe ontsnapt vanochtend en die staat nu tegen Emil te loeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |