Hij wilt eigenlijk alleen maar feesten en knallen.... en dat is gewoon in het begin van het programma niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is na twee RLS'en wel duidelijk dat hij er niet geschikt voor is. Peter is overduidelijk geen groepsmens. Dat nekte hem in de Bunker ook al.
i see what you did therequote:Op donderdag 16 januari 2014 09:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Bijen houden lijkt me wel een goed idee juist. Helpen ze toch nog een beschermde diersoort.
JdM ook, daar ben ik van overtuigd. Dat is zo'n controlefreak, die houdt alles in de gaten.quote:
Waarom niet? Die steken amper..... je zet ze ook niet naast de deur.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maar bijen lijkt me niet slim daar wel leuke tv
War voor project, weet je dat ook?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Peter gaat een heel groot project beginnen en nodigt Isa uit om mee te doen.
Hij overschat zichzelf gewoon, da's het hele eiereten. Hij denkt spelletjes te kunnen spelen met de groep, maar hij is een matig acteur. Dan valt-ie door de mand en moeten ze 'm niet meer. Zo werkt dat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is na twee RLS'en wel duidelijk dat hij er niet geschikt voor is. Peter is overduidelijk geen groepsmens. Dat nekte hem in de Bunker ook al.
Ze kunnen de winter toch gaan leren... iemand uitnodigen die er verstand van heeft en hun op gang wilt helpen... ik zie ze het wel doen hoor ^^,quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:45 schreef beequeen het volgende:
Bijenhouden doe je niet zomaar even hoor. Daar komt heel veel kennis bij kijken.
+ spullen voor de douchequote:
Pb, Lindy komt zo in Koffietijd.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
JdM ook, daar ben ik van overtuigd. Dat is zo'n controlefreak, die houdt alles in de gaten.
Ze heeft het er maar druk mee..quote:
Ik niet. Er zal dan iemand echt een cursus moeten gaan volgen en ik zie niemand dat doen. Hooguit Rienk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:46 schreef Dottey het volgende:
Ze kunnen de winter toch gaan leren... iemand uitnodigen die er verstand van heeft en hun op gang wilt helpen... ik zie ze het wel doen hoor ^^,
Ik hoop dat hij die kans nog krijgt en weet te pakken maar hij zal nu toch wel wat initiatief moeten gaan tonen, want hij is mijn ogen op dit moment nog veel te kleurloos.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij wilt eigenlijk alleen maar feesten en knallen.... en dat is gewoon in het begin van het programma niet.
En als er dan alcohol in komt.. zit er geen rem meer op... leuk om de versprekingen of de in zijn hoofd complotten naar buiten te zien komen bij hem..
Ik heb persoonlijk altijd het idee dat het feesten en gezellig doen een masker is en dat is doodvermoeiend. En dat hij nu nog baalt van hoe het die avond ging en zich daarom ook rot en k*t voelt (naast niet lekker voelen) en zich zo stilletjes houd.
Als hij zijn mening / idee bijdraait... van "mijn utopia.." dat hij een fijne is in de groep.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |