+ spullen voor de douchequote:
Pb, Lindy komt zo in Koffietijd.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
JdM ook, daar ben ik van overtuigd. Dat is zo'n controlefreak, die houdt alles in de gaten.
Ze heeft het er maar druk mee..quote:
Ik niet. Er zal dan iemand echt een cursus moeten gaan volgen en ik zie niemand dat doen. Hooguit Rienk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:46 schreef Dottey het volgende:
Ze kunnen de winter toch gaan leren... iemand uitnodigen die er verstand van heeft en hun op gang wilt helpen... ik zie ze het wel doen hoor ^^,
Ik hoop dat hij die kans nog krijgt en weet te pakken maar hij zal nu toch wel wat initiatief moeten gaan tonen, want hij is mijn ogen op dit moment nog veel te kleurloos.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij wilt eigenlijk alleen maar feesten en knallen.... en dat is gewoon in het begin van het programma niet.
En als er dan alcohol in komt.. zit er geen rem meer op... leuk om de versprekingen of de in zijn hoofd complotten naar buiten te zien komen bij hem..
Ik heb persoonlijk altijd het idee dat het feesten en gezellig doen een masker is en dat is doodvermoeiend. En dat hij nu nog baalt van hoe het die avond ging en zich daarom ook rot en k*t voelt (naast niet lekker voelen) en zich zo stilletjes houd.
Als hij zijn mening / idee bijdraait... van "mijn utopia.." dat hij een fijne is in de groep.
quote:
Mijn God, wat een droevige instelling.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook het idee van zelf broodbakken komt ter tafel. Op zich wel een goed idee volgens Ruud, maar het levert extra werk op en ze moeten ook al de koeien melken.
Knevel en Van den Brink wachten inderdaad liever tot Rienk of Andrea het huis verlaat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:48 schreef pullup het volgende:
[..]dan heeft ze nu wel al die programma's afgewerkt
Maar ze kijkt niet, want ze wil ff rustquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me helemaal niks, steeds moeten opdraven.
Ik vind het ook wel een mooie klus voor hem. Zelf had ik hem ook voor ogen, die daar het geduld en rust voor heeft.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik niet. Er zal dan iemand echt een cursus moeten gaan volgen en ik zie niemand dat doen. Hooguit Rienk.
Groot gelijk toch? Als je het zat bent, ben je het zat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar ze kijkt niet, want ze wil ff rust![]()
Huh?quote:
Maar wel in elk programma zitten ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Groot gelijk toch? Als je het zat bent, ben je het zat.
+ douchespullen dus...quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Dus, pak 'm beet een half duizend aan verf? Waar dient dat voor dan?
Oma-nijn wees mij erop dat er ook nog spullen voor de douche bij zatquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Dus, pak 'm beet een half duizend aan verf? Waar dient dat voor dan?
Nee, ik viel er net in.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
War voor project, weet je dat ook?
Ik denk dat ze dat ook een beetje is opgelegd.... promotie etc voor het programma zelf.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar wel in elk programma zitten ?
Ik denk dat ze dat contractueel verplicht is.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar wel in elk programma zitten ?
Jammer, was benieuwd, maar zal vast wel boven tafel komen.quote:
Leuk idee om te proberen om die tractor aan de praat te krijgen hoor, maar denken ze echt dat ze dat ding rijdend krijgen met kapotte achterband?quote:
Lotte begon over zijn vriendin om hem terug te pakken voor context.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:54 schreef Gert het volgende:
Hoe bozer jij wordt van die bijnaam, hoe leuker het is voor hun.
Billy ziet weer een kans. "Hoe Emil Ruud opfokt, vind ik echt..."
Lotte: "Ik heb er vanochtend korte metten mee gemaakt. Emil zei toen o o o o.. was gelijk stil."
Billy: "Sukkel"
Volgens mij is er al een nieuwe band toch? Alleen geen pompquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leuk idee om te proberen om die tractor aan de praat te krijgen hoor, maar denken ze echt dat ze dat ding rijdend krijgen met kapotte achterband?
Leuk!!quote:
Is ze een keer betrapt dan, omdat ze met die naam komen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:50 schreef Goejedag het volgende:
Lotte: Ik wil niet dat masturbeertje mijn naampje wordt hier.
Helemaal begrepen, we snappen je masturbeertje.
Overal waar er een kans is om anderen naar beneden te praten of tegen elkaar op te zetten, grijpt ze die.quote:
Dat mens is getikt echt waar gister nog dol op het idee en nu al klaarr ik ken zulke mensenirl ookquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Billy is niet van plan een heel jaar koeien te melken, ze is het dus al vroeg zat.
Ben echt benieuwd hoelang die beestjes daar nog zijn!
ja gisteren vroeg rienk er naquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is ze een keer betrapt dan, omdat ze met die naam komen?
whootquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:02 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ja gisteren vroeg rienk er na
Moet er toch niet aan denken dat Billybilhaar aan je uiers zit brrrrrr, bij het denken alleen al verschrompeld ie en trekt zie zich terug naar de buikholtequote:Op donderdag 16 januari 2014 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Billy is niet van plan een heel jaar koeien te melken, ze is het dus al vroeg zat.
Ben echt benieuwd hoelang die beestjes daar nog zijn!
Goed fout beurs dusquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:04 schreef beequeen het volgende:
Wat wil Peter nou gaan doen? Iets met positiviteit.
Hij wil het groots aanpakken en moet lukken voor eind februari.
Thanks Dottey.![]()
informatief kan het wel zijn..... info over wat en hoe je thuis kunt recyclen.. hergebruik van spulletjes..quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:05 schreef sjampoeh het volgende:
Daar zit toch niemand op te wachten, onderschat t kijkende publiek wel ietwat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |