Nee hoor ik had me geld op de wolven en pandasquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Verrassend! Daar hebben we gisteren allemaal ons geld op ingezet.. omdat het in COS werd geopperd![]()
Ik had mijn centen bij de pannenkoeken al verbrastquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:39 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Nee hoor ik had me geld op de wolven en pandas
Is na twee RLS'en wel duidelijk dat hij er niet geschikt voor is. Peter is overduidelijk geen groepsmens. Dat nekte hem in de Bunker ook al.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:37 schreef Poezewoes het volgende:
Peter past daar ook niet in Utopia!
Vind hem beetje triest!
mja.. de late streamersquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:39 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Nee hoor ik had me geld op de wolven en pandas
Wat ik al eerder zei: ze lezen elk woord hierquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Verrassend! Daar hebben we gisteren allemaal ons geld op ingezet.. omdat het in COS werd geopperd![]()
Huub leest mee hierquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei: ze lezen elk woord hier
Hij wilt eigenlijk alleen maar feesten en knallen.... en dat is gewoon in het begin van het programma niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is na twee RLS'en wel duidelijk dat hij er niet geschikt voor is. Peter is overduidelijk geen groepsmens. Dat nekte hem in de Bunker ook al.
i see what you did therequote:Op donderdag 16 januari 2014 09:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Bijen houden lijkt me wel een goed idee juist. Helpen ze toch nog een beschermde diersoort.
JdM ook, daar ben ik van overtuigd. Dat is zo'n controlefreak, die houdt alles in de gaten.quote:
Waarom niet? Die steken amper..... je zet ze ook niet naast de deur.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maar bijen lijkt me niet slim daar wel leuke tv
War voor project, weet je dat ook?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Peter gaat een heel groot project beginnen en nodigt Isa uit om mee te doen.
Hij overschat zichzelf gewoon, da's het hele eiereten. Hij denkt spelletjes te kunnen spelen met de groep, maar hij is een matig acteur. Dan valt-ie door de mand en moeten ze 'm niet meer. Zo werkt dat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is na twee RLS'en wel duidelijk dat hij er niet geschikt voor is. Peter is overduidelijk geen groepsmens. Dat nekte hem in de Bunker ook al.
Ze kunnen de winter toch gaan leren... iemand uitnodigen die er verstand van heeft en hun op gang wilt helpen... ik zie ze het wel doen hoor ^^,quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:45 schreef beequeen het volgende:
Bijenhouden doe je niet zomaar even hoor. Daar komt heel veel kennis bij kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |