Ik roep hier thuis inderdaad: opduvelen als ik aan het koken ben.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:31 schreef Blackprinces het volgende:
Ik zou heel naar worden van dat gehang met ze allen voor dat kleine aanrechtje
ik ook.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:32 schreef Kaat43 het volgende:
[..]
Ik roep hier thuis inderdaad: opduvelen als ik aan het koken ben.
Ja opbokken daarquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:31 schreef Blackprinces het volgende:
Ik zou heel naar worden van dat gehang met ze allen voor dat kleine aanrechtje
Gaatie naar huis?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Peter gaat een heel groot project beginnen en nodigt Isa uit om mee te doen.
Ik kan daar ook niet tegen als de keuken volstaat met rondhangend volk als ik bezig ben in de keukenquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:32 schreef Kaat43 het volgende:
[..]
Ik roep hier thuis inderdaad: opduvelen als ik aan het koken ben.
Laat me raden...een megakroeg?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Peter gaat een heel groot project beginnen en nodigt Isa uit om mee te doen.
Dat zei ik gister hier op de chat toeval ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Aan tafel wordt het idee geopperd om bijen te gaan houden.
ja. Je hoeft alleen maar kleine gaatjes te prikken in een boomstamquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:34 schreef Pearlbitch het volgende:
En Billy zonder beschermende kleding de honing te laten oogsten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja. Je hoeft alleen maar kleine gaatjes te prikken in een boomstam
Oh ik ga dan zo hard popcorn inslaan om dat te kunnen zienquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:36 schreef pullup het volgende:
[..]
En Billy zonder beschermende kleding de honing te laten oogsten.
Verrassend! Daar hebben we gisteren allemaal ons geld op ingezet.. omdat het in COS werd geopperdquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:34 schreef Pearlbitch het volgende:
hoor het vaak zelf.... en zie dan ook geen wijzigingen in uitgaven en inkomstenquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De uitgaven komen op de streams niet duidelijk binnen. Vaak weg gedraaid en dan moet je de dag verder volgen om te weten wat eruit gegeven is. Hoorde in uitzending vanavond ook een bedrag wat ik nog niet eerder gehoord had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |