ik verhonger liever dan ik dat eten eetquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:44 schreef Chanel5 het volgende:
Vanessa's vinger komt door de vuiligheid daar, volgens haar. Moet je eens met je vingers uit het eten blijven viespeuk.
alleen de stem van dat mens alquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:47 schreef Blackprinces het volgende:
Ah die vanessa die klaagt over al haar luxe probleempjes
Nee dat maakte ik er niet uit op.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:48 schreef Loserkid het volgende:
Vanessa en Hakim konden elkaar dus al, of iig veel de zelfde mensen?
Of hoorde ik t verkeerd?
Komt nog wel. Geduld...quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:49 schreef cobain1994 het volgende:
Hoop toch stiekem dat er nog een streng wintertje komt.
Ja indd; als ik iets niet bij Utopia had verwacht dan zijn het wel nominatiesquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:49 schreef Poezewoes het volgende:
Als ze toch meelezen de redactie, kunnen ze eens niet verbieden om over nomintaties te praten?
Is te triest voor woorden!
Daarna zei ze: Ik zag ook dat we veel dezelfde mensen kennen, we hebben er nog niet over gepraat maar dat is zo.. en hakim bevestigde dit volgens mij.. ik weet t niet 100% zeker hoor, maar dit hoorde ik volgens mij, maar ik ben een noord hollander (westfries) dus misschien hoorde ik t niet goed.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:50 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Nee dat maakte ik er niet uit op.
Ze hebben beide dezelfde humor omdat ze van beneden de rivieren komen en daardoor een klik voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |