Volgens mij als ze de melk zeven met een schone doek is er niets aan de hand toch?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:15 schreef cobain1994 het volgende:
Vroeger werden de koeien gemolken op het land, met het oog op stro/stront?
Denk niet dat je de poepbacterie er uit filtert. Lijkt mij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij als ze de melk zeven met een schone doek is er niets aan de hand toch?
Tuurlijk die lui hebben geen flauw idee waar ze mee bezig zijnquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:16 schreef TheeKeetje het volgende:
Hier werd gezegd dat bijen houden een kunst is, maar koeien houden ook. Het wordt tijd dat de Utopianen het goed leren en anders moeten de koeien maar lekker naar een biologische boer waar ze goed verzorgd worden (= niet terug naar Klaver).
Als een getikte met een pot verf alles onderkliederen meer heb ik dat mens niet zien doenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:17 schreef schizolientje het volgende:
Die Billy, buiten zetten want ze had 2 taken en die kan ze nu al niet aan
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:20 schreef renevanlaaren het volgende:
mastubeertje weer lekker slijmen
Overal mee bemoeien was haar werkquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als een getikte met een pot verf alles onderkliederen meer heb ik dat mens niet zien doen
Iemand moet de naamsverandering nog even in de volgende OP toevoegen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:20 schreef renevanlaaren het volgende:
mastubeertje weer lekker slijmen
Nou laten we daar maar niet aan beginnen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:21 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Iemand moet de naamsverandering nog even in de volgende OP toevoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |