Thnx!quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:03 schreef Dottey het volgende:
stream 3: Peter en Aike buigen zich over ideeën en papieren.
Stand met dieet en afvallen. Mega concept...
Emil vraagt: Wat dan?
Peter: Nee ik wil het even uitwerken, anders kom ik weer met een half plan.
In een notendop een soort beurs "Goed en Fout". Bijvoorbeeld wat is goed voor je.. voeding.. wat is fout: roken, drugs. Waarom moet je afval scheiden.. alles wat goed en fout is verzamelen. Mensen laten betalen voor hun stand. Hij dacht aan positief gevoel en eerste instantie aan Emil Ratelband, maar het leek hem niet handig die te laten komen. Hij moet meer onderzoek gaan plegen op internet om het goed weg te zetten.
Emil: Een nieuw soort Woodstock?
Peter heeft er zin in.. Aike zegt dat ze er maar snel aan moeten beginnen.
Nja als ik daar info over wil, ga ik wel googlenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
informatief kan het wel zijn..... info over wat en hoe je thuis kunt recyclen.. hergebruik van spulletjes..
Stoppen met roken hulpstand etc etc ... het kan wat zijn...
Tja. Het moet weer "groots" dus.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:03 schreef Dottey het volgende:
stream 3: Peter en Aike buigen zich over ideeën en papieren.
Stand met dieet en afvallen. Mega concept...
Emil vraagt: Wat dan?
Peter: Nee ik wil het even uitwerken, anders kom ik weer met een half plan.
In een notendop een soort beurs "Goed en Fout". Bijvoorbeeld wat is goed voor je.. voeding.. wat is fout: roken, drugs. Waarom moet je afval scheiden.. alles wat goed en fout is verzamelen. Mensen laten betalen voor hun stand. Hij dacht aan positief gevoel en eerste instantie aan Emil Ratelband, maar het leek hem niet handig die te laten komen. Hij moet meer onderzoek gaan plegen op internet om het goed weg te zetten.
Emil: Een nieuw soort Woodstock?
Peter heeft er zin in.. Aike zegt dat ze er maar snel aan moeten beginnen.
Laat Lot lekker zelf die pan schoonmaken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:06 schreef Chanel5 het volgende:
Aangebrande pan, einde Lots kookkunsten hahahaha
Mijn idee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat Lot lekker zelf die pan schoonmaken.
? wtfquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:09 schreef beequeen het volgende:
Dat was dus niet in beeld. Rienk heeft melk over de kop van de koe gegooid.
Omdat de koe stront en stro in de emmer schopte.quote:
Rienk meende gezien te hebben dat ze zichzelf aan het bevredigen was. Dit heeft hij haar gevraagd en daar stond Ruud bij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is ze een keer betrapt dan, omdat ze met die naam komen?
De man zie zo tegen complotten en ruzie is, de man die doet voorkomen alsof hij helemaal zen is gooit melk over de kop van de koe, ppffff moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:09 schreef beequeen het volgende:
Dat was dus niet in beeld. Rienk heeft melk over de kop van de koe gegooid.
Ja die doet voorkomen alsof alles leuk is helemaal goed, ze meent het echt maar helaas maar voor korte duur ha ha haquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Goh de witte heks is de koeien nu al zat gestoord *** wijf
lekker vredelievend van deze zelfverklaarde jezus, wat een debiel zeg.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat de koe stront en stro in de emmer schopte.
Ik hoorde net dat de koeien uit een fabriek komen en gewend zijn om met de machine gemolken tot worden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:13 schreef Goejedag het volgende:
Heeft iemand de gegevens van de boer?
huh is die weer terug ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:13 schreef PinkLow het volgende:
Lindy heeft rooie oogjes, kort nachtje gehad meis?
http://www.klaverkaas.nl/quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:13 schreef Goejedag het volgende:
Heeft iemand de gegevens van de boer?
Krijgt ze toevallig ook lachbuien en eet ze veel tussendoor?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:13 schreef PinkLow het volgende:
Lindy heeft rooie oogjes, kort nachtje gehad meis?
net zo als hakiem die zou de koe komen aaien om hem rustig te houdenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:13 schreef beequeen het volgende:
Billyboy wil morgen uitslapen en niet melken. Wat een diehard hè?
Echt wel ..........en dan meen ik echt. Sta ik helemaal achter echt welquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:13 schreef beequeen het volgende:
Billyboy wil morgen uitslapen en niet melken. Wat een diehard hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |