ik verhonger liever dan ik dat eten eetquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:44 schreef Chanel5 het volgende:
Vanessa's vinger komt door de vuiligheid daar, volgens haar. Moet je eens met je vingers uit het eten blijven viespeuk.
alleen de stem van dat mens alquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:47 schreef Blackprinces het volgende:
Ah die vanessa die klaagt over al haar luxe probleempjes
Nee dat maakte ik er niet uit op.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:48 schreef Loserkid het volgende:
Vanessa en Hakim konden elkaar dus al, of iig veel de zelfde mensen?
Of hoorde ik t verkeerd?
Komt nog wel. Geduld...quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:49 schreef cobain1994 het volgende:
Hoop toch stiekem dat er nog een streng wintertje komt.
Ja indd; als ik iets niet bij Utopia had verwacht dan zijn het wel nominatiesquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:49 schreef Poezewoes het volgende:
Als ze toch meelezen de redactie, kunnen ze eens niet verbieden om over nomintaties te praten?
Is te triest voor woorden!
Daarna zei ze: Ik zag ook dat we veel dezelfde mensen kennen, we hebben er nog niet over gepraat maar dat is zo.. en hakim bevestigde dit volgens mij.. ik weet t niet 100% zeker hoor, maar dit hoorde ik volgens mij, maar ik ben een noord hollander (westfries) dus misschien hoorde ik t niet goed.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:50 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Nee dat maakte ik er niet uit op.
Ze hebben beide dezelfde humor omdat ze van beneden de rivieren komen en daardoor een klik voelen.
Waarom. Dat is ook waar een RLS om draait. Laat er maar een beetje reuring komen hoor, het is me nog veels te braaf en te schoolkamp-achtig soms.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:49 schreef Poezewoes het volgende:
Als ze toch meelezen de redactie, kunnen ze eens niet verbieden om over nomintaties te praten?
Is te triest voor woorden!
Het is wat..quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat vond ze fijn toen ze thuis was: Ze kon koffie drinken zonder water te koken
Ze ziet eruit als 51quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:56 schreef Blackprinces het volgende:
Ach billy heeft liever een arm om haar schouders als ze gefaalt heeft als meisje zijnde
Ze is goddomme 31 ofzo
reden om niet te kijken vandaag, ik heb het wel gehoord gisteren, vooral dat je geen dierenartsassistente kan zeggen maar para veterinair en nog wat, zo zieligquote:
Ze gaat al haar mede-utopianen missen. Op die mening komt ze wel terug als ze eenmaal gaat streamenquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:56 schreef Goejedag het volgende:
Er is een koe ontsnapt vanochtend en die staat nu tegen Emil te loeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |