quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:52 schreef Cygne het volgende:
Temperatuur gedaald en flink ook. Op naar ronde 8 dus waarschijnlijk.
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Dan zal ie nu vast eerder zijn geweest inderdaad! Wel gebruik van gemaakt?
Goed bezigquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Klote, Cygne..
IMA: uiteraard..
Had kwak zich trouwens al gemeld? Haar NOD was een paar dagen geleden, zie ik!
Check!quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:33 schreef Heliotrope het volgende:
Ik wil er ook wel in trouwens, NOD 7 februari.
Oh sorry, ik ben inmiddels bijna doodgebloedquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik kan een post terugvinden van Kwak over spotting, maar daarna niet meer geloof ik.
Zeker! Sinds?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:30 schreef Bloesem. het volgende:
Mag ik in de bezig sinds? Ik verwacht in dit topic een hoop ge-en ge-
Kan je niet een verhoogde temperatuur hebben gehad van een virusje o.i.d.?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:15 schreef Cygne het volgende:
Of mijn thermometer is raar, of mijn lijf is raar. Want vanochtend ineens weer een temperatuur van 37.0 en geen bloed nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je wel dezelfde tijd en manier van tempen gedaan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:19 schreef Cygne het volgende:
Geen idee.
Mijn temperatuur voor NOD is altijd 37 en daarboven. De dag voor menstruatie gaat ie naar 36.1. Die nacht of ochtend erop word ik dan ongesteld.
Gisteren ging ie dus naar 36.1 maar vanochtend weer 37.0. Voel me verder niet ziek ofzo.
Ja en ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:26 schreef LuDann het volgende:
[..]
Heb je wel dezelfde tijd en manier van tempen gedaan?
Ik wil je geen valse hoop geven maar ik testte bij mijn eerste zwangerschap pas positief na 5 weken
Goed idee en respect dat je zo lang kunt wachten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:28 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja en ja.![]()
Ik ga op z'n vroegst pas volgende week testen, als het dan nog nodig is.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:26 schreef Cygne het volgende:
Ik deed het voorheen nooit.
Wat ik nu wel weet is dat mijn man en ik allebei nog al koudbloedig zijn. Bij is het gemiddels 36 en bij hem in de ochtend 35.5.
Hoe en waarom doe je dat dan? Als je getempt hebt meteen in zijn gat? Of hebben jullie persoonlijke thermometers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom? Hebben we de eerste paar keer gedaan omdat benieuwd. In de 4 jaar dat we samenwonen hebben we pas 3 maanden een thermometer ofzo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vader is wel echt zo. Zodra die een keer vaker dan vier keer moet niesen gaat ie ook zitten dampen boven een pan kokend mentholwater en een handdoek over zijn kop, en bij elke stap die hij zet komt er dan zo'n kreun uitquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:02 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Is maar goed ook denk ik, want ik hoor van veel vrouwen dat hun mannen acuut in een stel pussy's veranderen als ze ziek zijn. Wij vrouwen kunnen ziek zijn gewoon beter aan! Mijn man vind dat het bij hem wel meevalt.... ahum... maar ik moet zeggen dat het inderdaad niet zo heel is. Maar het gaat dan over niks anders, en steeds de vraag " heb ik koorts" heel zielig gesteld, met pruillip!
Ik mis bier ... Grolsch, geen Bavaria.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn vader is wel echt zo. Zodra die een keer vaker dan vier keer moet niesen gaat ie ook zitten dampen boven een pan kokend mentholwater en een handdoek over zijn kop, en bij elke stap die hij zet komt er dan zo'n kreun uit!
Mijn man heeft wel vaak hoofdpijn maar dat komt door Bavaria.
mag je dat niet met je medicijnen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:18 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik mis bier ... Grolsch, geen Bavaria.Maarrrr drink nu warme chocomelk met marsmellows.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:36 schreef Cygne het volgende:
Wij doen niet anaal.
Meet je dan met een oorthermometer? Andere manieren zijn niet erg betrouwbaar, heb ik altijd begrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom? Hebben we de eerste paar keer gedaan omdat benieuwd. In de 4 jaar dat we samenwonen hebben we pas 3 maanden een thermometer ofzo.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Oraal.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Meet je dan met een oorthermometer? Andere manieren zijn niet erg betrouwbaar, heb ik altijd begrepen.
Na rectaal is in het oor het meest betrouwbaar geloof ik, mits een goede thermometer. Maar dit kan ook heel goed niet kloppen hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:49 schreef Cygne het volgende:
[..]
Oraal.
Ik heb juist altijd begrepen dat via t oor niet altijd even betrouwbaar is.
Ik temperatuur niet om mijn eisprong op te sporen, trouwens. Ik hou ook geen kaartjes bij. Ik weet zo alleen wel of mijn menstruatie er al bijna is of juist niet. Klinkt stom maar voor mij werkt t.
Qua goede voornemens. Ik wil ook afvallen want ik ben veel te zwaar.
Ik ben verslaafd nu opeens, heb hele pakken in huis gehaald haha.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Oeh goed idee! Warme choco! Ik ga het gelijk maken!
Met epilepsie is het sowieso verstandiger niet te drinken en op dit moment wil ik alle uitlokkende factoren uit de weg gaan. Normaal gaat een biertje zo nu en dan er wel in hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mag je dat niet met je medicijnen?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie mezelf ook wel echt een burn-out krijgen omdat ik geen Supermama kan zijn (=hyperslank, sportief, grote vriendengroep, carrière, hobbies, en ook nog een gezin draaien) omdat ik zou denken dat ik dat moet kunnen en als ik het niet allemaal kan een mislukking ben
Misschien moet ik preventieve therapie aanvragen
Niet helemaal waarquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je zult er toch eens aan moeten, want de kraam meet alleen rectaal.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben er niet echt bang voor. Ik ga er zomaar van uit dat als je net een compleet mens uit je vajien hebt gedouwd, die twee vingers in je reet je ook weinig meer kunnen schelen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:54 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Gelukkig maarJe cyste heeft gewoon een naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar begrijpelijk in dat geval![]()
disclaimer
Jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je cyste heeft gewoon een naam![]()
Maar begrijpelijk in dat geval![]()
ik krijg er wel nog gekkere visuals vanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja. Cyste klinkt zo naar, Ernie klinkt nog wel gezellig
Ik nu ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg er wel nog gekkere visuals van
Ja, mijn voorkant is ook vaak genoeg bekeken en toch is dat anders bij de achterkant vind ik. Thermometer heb ik overigens 0 problemen mee hoor, ik heb 3 cycli elke dag getempt via die methode, geen enkel probleem. Maar goed. Het doet dus bij mij ook zeer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ja nu zie dus serieus een ernie....
Ik maak me niet druk om termometer in mn gat, of een vinger, mn onderkant is al zo vaak als kijkdoos doorgegaandat ik de gene wel voorbij ben...
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, mijn voorkant is ook vaak genoeg bekeken en toch is dat anders bij de achterkant vind ik. Thermometer heb ik overigens 0 problemen mee hoor, ik heb 3 cycli elke dag getempt via die methode, geen enkel probleem. Maar goed. Het doet dus bij mij ook zeer.Dat is een beste negerpiemel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(kunnen ze die niet weghalen? )disclaimer
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:12 schreef BlueEyes het volgende:
Ik denk dat hele slanke sportieve en vooral drukke mama's die zichzelf uithongeren ongezellig en knorrig zijn van de honger en alles maar moeten. Plus een sexleven van 0 hebben omdat ze in de avond uitgeput zijn van al het socializen en voorbeeldig zijn!
Lang leve de vetjes en genieten van alles zoals t komt
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is een beste negerpiemel!
(kunnen ze die niet weghalen? )
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Das maar goed ook, want weinig zo oncharmant als bevallen!
Oh huh? Ik miste wat posts denk ik
Die was nog voor GM87
En met een blur over je geboortekanaal toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]ik ga charmant bevallen joh, pumps aan, haren opgestoken, lipjes getuit en borstjes vooruit!
Ik laat me ook vanalles op de mouw spelden hequote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:23 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Als het niet nodig is (als in: geen indicatie dat je koorts hebt) is via de oksel (ja, echt) of mond ook voldoende. Mocht daar een rare waarde uitkomen dan alsnog rectaal. Maar dat mag je dan ook zelf doen als je daartoe in staat bent althans. Bij mij was het niet nodig maar dit vertelde mijn kraam. No stress
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En met een blur over je geboortekanaal toch?
Niezen?? Kuchen bedoel jequote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gewoon even niezen en dan is 'ie er.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:21 schreef Heliotrope het volgende:
meteen de foto's van gewoonmezelf87 gezien, ook supermooi![]()
T is zo'n random gedoe! Wij hebben 6 maanden lang om de dag gebatst, en de 7e maand 1x!! Op de dag van mn eisprong en tata.. Toen raakte ik zwanger!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Mij is het twee keer gelukt met om de dag / elke drie dagen batsen vanaf CD 9 tot CD 17.
Helaas heeft een ander weinig aan zulke statistieken, want niet iedereen is even snel bevrucht
I beg to differ, tenzij je een tientje terugverdienen op een lot van dertig euro ook als winnen zietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
T is zo'n random gedoe! Wij hebben 6 maanden lang om de dag gebatst, en de 7e maand 1x!! Op de dag van mn eisprong en tata.. Toen raakte ik zwanger!
Het is nog een groter kansspel dan de staatsloterij..
Dat hadden wij met oudjaarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I beg to differ, tenzij je een tientje terugverdienen op een lot van dertig euro ook als winnen ziet
Als je zo'n man hebt die er op kickt je Prima Donna lingerie van je lijf te scheuren kan het best oplopen hoorquote:
Ja precies, wij ook al zeven jaar op rij ongeveer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Dat hadden wij met oudjaar
Ja man jeweettogquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I beg to differ, tenzij je een tientje terugverdienen op een lot van dertig euro ook als winnen ziet
Hehehe, tuurlijk, maar ik haak graag in op opmerkingen om mijn flauwe grappen te makenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja man jeweettog
Nee oke, maar je snapt wel wat ik bedoel.. Toch?![]()
Glad I could helpquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehe, tuurlijk, maar ik haak graag in op opmerkingen om mijn flauwe grappen te maken![]()
Weet je wat nu heel handig zou zijn geweest?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD, ik zei zelf klussen he?![]()
Batsen dus, ik bedoelde batsen.
* Stormqueen mompelt "what's wrong with me"
Ja, dat is nou es een briljant plan!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:33 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Weet je wat nu heel handig zou zijn geweest?
Een afkortingslijstje met bijvoorbeeld FFF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus misschien... Hahaha.![]()
![]()
ik had eergisteren al getestquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:50 schreef Cygne het volgende:
Nog geen bloed hier.Mijn langste cyclus was 28 dagen en ik heb nog geen cyclus van 27 dagen gehad. Dus er kan nog vanalles gebeuren.
Ik dacht serieus dat mijn ongesteldheid van de leg was door het warme weer, ik heb pas 2!! weken na mijn NOD getestquote:
Das dan toch weer mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat mijn ongesteldheid van de leg was door het warme weer, ik heb pas 2!! weken na mijn NOD getest
Ja, en toen bleek ik dus zoals ik zelf had berekend als 6 weken zwanger te zijn!
Ik had echt totaal geen klachten.. Was meer omdat ik nog n test had liggen..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat mijn ongesteldheid van de leg was door het warme weer, ik heb pas 2!! weken na mijn NOD getest
Ja, en toen bleek ik dus zoals ik zelf had berekend als 6 weken zwanger te zijn!
wanneer ging je ook alweer testenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:04 schreef Cygne het volgende:
Spierpijn! In mn onderbenen. En mn liezen doen zeer. Tiswat.
Nog steeds volgende week vrijdag.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
wanneer ging je ook alweer testen
Hmm...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:04 schreef Cygne het volgende:
Spierpijn! In mn onderbenen. En mn liezen doen zeer. Tiswat.
nee, moet tot je knieën uit, dus niet te veel drinken als je zo'n ding aan hebtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:31 schreef Skittles het volgende:
Moet zo'n onesie bijna helemaal uit of heb je zo'n flap voor het geval je naar de wc moet? Het lijkt me een vervelend onhandig ding
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
Jij hebt ook de koe toch, pvoess?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
mijn man heeft er ook 2, hele stoere, met doodshoofden en dollartekensquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik ben mezelf aan het voorhouden dat ik m echt niet nodig heb maar als ik dit dan weer lees...
weet alleen zeker dat mn man er niet warm van wordt
Hahahah nee ik heb deze.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
Jij hebt ook de koe toch, pvoess?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
ook zeer smaakvolquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:47 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hahahah nee ik heb deze.
[ afbeelding ]
Met oortjes en de binnekant is zwart
als mijn man zoiets aantrekt dan kan ik m echt niet meer serieus nemen... ik hou t wel bij onesies voor kidsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn man heeft er ook 2, hele stoere, met doodshoofden en dollartekens
Als we willen batsen moeten ze toch uit
Mijn man boeit het niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik ben mezelf aan het voorhouden dat ik m echt niet nodig heb maar als ik dit dan weer lees...
weet alleen zeker dat mn man er niet warm van wordt
wij nemen elkaar soberso al niet zo serieus. Tenzij naakt in bed uiteraard, dan wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
als mijn man zoiets aantrekt dan kan ik m echt niet meer serieus nemen... ik hou t wel bij onesies voor kids
Hahaha, ja dat.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij nemen elkaar soberso al niet zo serieus. Tenzij naakt in bed uiteraard, dan wel.
ovutesten sloegen hier niet positief uit op hormonenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:00 schreef Risu het volgende:
Haha. Ook al zouden die dingen heerlijk zitten, ik zou het denk ik toch niet aan doen. Beetje hetzelfde idee als uggs bij mij.
Ik weet trouwens niet of mijn ei nou geweest is of niet. Temperatuur was vanmorgen hoger, maar heb niet echt veel bijgehouden. Misschien is ie gewoon wel de hele tijd flink aan het schommelen. Morgen maar weer kijken. Ovutestjes vertrouw ik nog niet zo, maar dat doe ik dan ook maar even straks.
Editje: Hm ovutest gedaan net, maar die is wel negatief. Heel licht tweede streepje wel, maar dat kan ook nog hormonen zijn misschien.. Ik blijf vanaf vandaag wel even testen dan..
geen idee, vast wel. Of het is de leeftijdquote:Op zondag 19 januari 2014 13:00 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Kan dat veranderen door een mk? En ach, waar je je zelf prettig bij voelt toch?
Wat is een lalouchi?quote:Op zondag 19 januari 2014 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Cygne, je houdt het wel spannend! Of ga je ook een lalouchi doen?
een user die ook pas testte na twee weken over tijd, na elke dag te hebben gezegd dat er nog steeds geen bloed was en iedereen de uitslag eigenlijk al wel kon radenquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:19 schreef Cygne het volgende:
Ik was niet van plan om twee weken te wachten.
Als ik jou was had ik nu echt al getest! Maar goed, ik ben niet zo geduldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, niet je mond houden. Ik vind het leuk om positieve dingen te lezen. Elke dag dat er geen bloed is is goed en spannend.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:00 schreef Cygne het volgende:
Ik moest testen van man.
In het echt is ie duidelijker.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist het wel.![]()
Deze is mooier.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:17 schreef Cygne het volgende:
Omdat ik de andere accountnaam ineens stom vond. En ook wat mensen die mij daarop herkennen.
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Jaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
ooh cygne krulliekindjes
Ik snap dat je dat moeilijk vindt. Dikkequote:Op zondag 19 januari 2014 17:12 schreef Risu het volgende:
Oei, ik las net in Z&G dat het een septemberkindje wordt voor Cygne, en voor Soesa ook. Toen moest ik wel even slikken. Maar ik ben wel heel blij voor jullie hoor. Ik had er alleen zelf ook graag nog tussen gestaan.
En ja, het zal vast weer snel lukken. We weten nou hoe het moet.
Ahh, dat snap ik welquote:Op zondag 19 januari 2014 17:12 schreef Risu het volgende:
Oei, ik las net in Z&G dat het een septemberkindje wordt voor Cygne, en voor Soesa ook. Toen moest ik wel even slikken. Maar ik ben wel heel blij voor jullie hoor. Ik had er alleen zelf ook graag nog tussen gestaan.
En ja, het zal vast weer snel lukken. We weten nou hoe het moet.
Is een raar gesprek he wat je dan voertquote:Op zondag 19 januari 2014 18:46 schreef Cygne het volgende:
Inderdaad. Ik ben heel blij maar ik gun het ze zelf ook zo. En ik weet ook dat hij heel blij voor me is.
Hij wil wel graag peetoom worden.
Als je het voor ze kon veranderen zou je het zo doen, maar ja, zo werkt het nou eenmaal niet..quote:Op zondag 19 januari 2014 18:46 schreef Cygne het volgende:
Inderdaad. Ik ben heel blij maar ik gun het ze zelf ook zo. En ik weet ook dat hij heel blij voor me is.
Hij wil wel graag peetoom worden.
Inner circle heb ik gelijk verteld dat we zwanger zijn, de rest na een goede echo.. mijn wel of niet melden voorkomt geen mk..quote:Op zondag 19 januari 2014 18:56 schreef Dyre het volgende:
Hier nogmaals gefeliciteerd Cygne
ik was al zo eenzaam aan het worden helemaal onderaan het lijstje in Z&G
Het valt me trouwens op dat heel vaak (niet alleen bij jou hoor Cygne) op de dag zelf of binnen enkele dagen na een positieve test meteen ouders en familie worden gebeld en cadeautjes/gedichtjes aan oma/opa/broers/zussen worden gegeven om het nieuws te vertellen.
Ik heb tot 6 weken gewacht en zelfs toen vond ik het héél erg spannend en vroeg nog. De kans dat het misgaat is dan nog best groot en ik zou het écht rot vinden om na 2 weken weer iedereen te moeten gaan bellen met slecht nieuws...
Misschien ligt het anders al de familie weet dat je 'bezig' bent? Of vind je het juist fijn dat iedereen het weet zodat je het kan delen als het mis gaat?
Dat was voor mij nou precies de reden om het níet te vertellenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
mijn wel of niet melden voorkomt geen mk..
Dat was al duidelijk voor er een kinderwens was, dat hij en zus peetouders zouden worden. Mijn broer en ik zijn ook peetouders van de oudste van zus. Vandaar.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Is een raar gesprek he wat je dan voert
Heb je m nu al gevraagd als peetoom?
Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens. De kans dat het misgaat kan altijd, zelfs bij 20, 30, 40 weken en tijdens de bevalling nog.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:09 schreef Pvoesss het volgende:
Maar het kan altijd mis gaan. De 12 weken grens enzo is leuk maar zegt weinig.
Net als dat een goede echo weinig zegt.
Het staat er heel droog, maar dit snap ik heel goedquote:Op zondag 19 januari 2014 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
Dus ik wacht liever even. De lol wordt er echt niet minder om.
Ohnee, wij zijn van die norse vrouwen geworden die alle blijdschap meteen de kop in drukken met 'zou je dat nou wel doen??!!'quote:Op zondag 19 januari 2014 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat wij ook wel een beetje bezoedeld zijn door onze eerdere ervaringen, Dyre
lol, nee toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:18 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ohnee, wij zijn van die norse vrouwen geworden die alle blijdschap meteen de kop in drukken met 'zou je dat nou wel doen??!!'
Maar de conclusie is mij al duidelijk: het hangt er vanaf of je wilt dat mensen het weten mócht het misgaan. En sommige meiden willen het ook in dat geval kunnen delen met de familie, anderen verwerken het liever alleen met de partner
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
misschien is het juist meer een stukje jaloezie. Dat ik dat niet meer zal voelen zo.
Ik heb precies dezelfde klachten. En gevoelige borsten en barstende koppijn, maar dat heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:49 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik voel me vooralsnog ook vooral alsof ik ongesteld moet worden.. of ziek. Buik, rug en benen zeuren al twee dagen een beetje. Maar goed, zegt allemaal niks.. Geduld, geduld
Stekende pijn, aan de zijkant, net boven m'n heupbot.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
Dames die hun eisprong voelen... Hoe voelt dat? Ik heb me ineens een partij steken in mijn onderlijf, word er bijna naar van
daar begon het, maar inmiddels zweeft het achter mijn schaambotquote:Op zondag 19 januari 2014 21:49 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Stekende pijn, aan de zijkant, net boven m'n heupbot.
Zit me nu te bedenken,quote:Op zondag 19 januari 2014 21:49 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Stekende pijn, aan de zijkant, net boven m'n heupbot.
Als je er flink last van hebt kan het best uitstralen denk ik?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar begon het, maar inmiddels zweeft het achter mijn schaambot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |