quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:52 schreef Cygne het volgende:
Temperatuur gedaald en flink ook. Op naar ronde 8 dus waarschijnlijk.
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Dan zal ie nu vast eerder zijn geweest inderdaad! Wel gebruik van gemaakt?
Goed bezigquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Klote, Cygne..
IMA: uiteraard..
Had kwak zich trouwens al gemeld? Haar NOD was een paar dagen geleden, zie ik!
Check!quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:33 schreef Heliotrope het volgende:
Ik wil er ook wel in trouwens, NOD 7 februari.
Oh sorry, ik ben inmiddels bijna doodgebloedquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik kan een post terugvinden van Kwak over spotting, maar daarna niet meer geloof ik.
Zeker! Sinds?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:30 schreef Bloesem. het volgende:
Mag ik in de bezig sinds? Ik verwacht in dit topic een hoop ge-en ge-
Kan je niet een verhoogde temperatuur hebben gehad van een virusje o.i.d.?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:15 schreef Cygne het volgende:
Of mijn thermometer is raar, of mijn lijf is raar. Want vanochtend ineens weer een temperatuur van 37.0 en geen bloed nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je wel dezelfde tijd en manier van tempen gedaan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:19 schreef Cygne het volgende:
Geen idee.
Mijn temperatuur voor NOD is altijd 37 en daarboven. De dag voor menstruatie gaat ie naar 36.1. Die nacht of ochtend erop word ik dan ongesteld.
Gisteren ging ie dus naar 36.1 maar vanochtend weer 37.0. Voel me verder niet ziek ofzo.
Ja en ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:26 schreef LuDann het volgende:
[..]
Heb je wel dezelfde tijd en manier van tempen gedaan?
Ik wil je geen valse hoop geven maar ik testte bij mijn eerste zwangerschap pas positief na 5 weken
Goed idee en respect dat je zo lang kunt wachten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:28 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja en ja.![]()
Ik ga op z'n vroegst pas volgende week testen, als het dan nog nodig is.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:26 schreef Cygne het volgende:
Ik deed het voorheen nooit.
Wat ik nu wel weet is dat mijn man en ik allebei nog al koudbloedig zijn. Bij is het gemiddels 36 en bij hem in de ochtend 35.5.
Hoe en waarom doe je dat dan? Als je getempt hebt meteen in zijn gat? Of hebben jullie persoonlijke thermometers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom? Hebben we de eerste paar keer gedaan omdat benieuwd. In de 4 jaar dat we samenwonen hebben we pas 3 maanden een thermometer ofzo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vader is wel echt zo. Zodra die een keer vaker dan vier keer moet niesen gaat ie ook zitten dampen boven een pan kokend mentholwater en een handdoek over zijn kop, en bij elke stap die hij zet komt er dan zo'n kreun uitquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:02 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Is maar goed ook denk ik, want ik hoor van veel vrouwen dat hun mannen acuut in een stel pussy's veranderen als ze ziek zijn. Wij vrouwen kunnen ziek zijn gewoon beter aan! Mijn man vind dat het bij hem wel meevalt.... ahum... maar ik moet zeggen dat het inderdaad niet zo heel is. Maar het gaat dan over niks anders, en steeds de vraag " heb ik koorts" heel zielig gesteld, met pruillip!
Ik mis bier ... Grolsch, geen Bavaria.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn vader is wel echt zo. Zodra die een keer vaker dan vier keer moet niesen gaat ie ook zitten dampen boven een pan kokend mentholwater en een handdoek over zijn kop, en bij elke stap die hij zet komt er dan zo'n kreun uit!
Mijn man heeft wel vaak hoofdpijn maar dat komt door Bavaria.
mag je dat niet met je medicijnen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:18 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik mis bier ... Grolsch, geen Bavaria.Maarrrr drink nu warme chocomelk met marsmellows.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:36 schreef Cygne het volgende:
Wij doen niet anaal.
Meet je dan met een oorthermometer? Andere manieren zijn niet erg betrouwbaar, heb ik altijd begrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom? Hebben we de eerste paar keer gedaan omdat benieuwd. In de 4 jaar dat we samenwonen hebben we pas 3 maanden een thermometer ofzo.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Oraal.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Meet je dan met een oorthermometer? Andere manieren zijn niet erg betrouwbaar, heb ik altijd begrepen.
Na rectaal is in het oor het meest betrouwbaar geloof ik, mits een goede thermometer. Maar dit kan ook heel goed niet kloppen hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:49 schreef Cygne het volgende:
[..]
Oraal.
Ik heb juist altijd begrepen dat via t oor niet altijd even betrouwbaar is.
Ik temperatuur niet om mijn eisprong op te sporen, trouwens. Ik hou ook geen kaartjes bij. Ik weet zo alleen wel of mijn menstruatie er al bijna is of juist niet. Klinkt stom maar voor mij werkt t.
Qua goede voornemens. Ik wil ook afvallen want ik ben veel te zwaar.
Ik ben verslaafd nu opeens, heb hele pakken in huis gehaald haha.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Oeh goed idee! Warme choco! Ik ga het gelijk maken!
Met epilepsie is het sowieso verstandiger niet te drinken en op dit moment wil ik alle uitlokkende factoren uit de weg gaan. Normaal gaat een biertje zo nu en dan er wel in hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mag je dat niet met je medicijnen?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie mezelf ook wel echt een burn-out krijgen omdat ik geen Supermama kan zijn (=hyperslank, sportief, grote vriendengroep, carrière, hobbies, en ook nog een gezin draaien) omdat ik zou denken dat ik dat moet kunnen en als ik het niet allemaal kan een mislukking ben
Misschien moet ik preventieve therapie aanvragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |