abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135560555
Wij doen niet anaal. :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom? Hebben we de eerste paar keer gedaan omdat benieuwd. In de 4 jaar dat we samenwonen hebben we pas 3 maanden een thermometer ofzo. _O-
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:38:17 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_135560661
:D
Wij hebben er eentje en die gebruik ik alleen om te bevestigen dat ik koorts heb. Ik heb zo'n oerman gemaakt van graniet, die is nooit ziek op de een of andere manier :')
disclaimer
pi_135560780
Mijne 1 keer per jaar ofzo?
En hij stelt zich nooit aan. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:44:25 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_135560886
ik vind het altijd hoogst frustrerend. Ik ben geen ziekelijk tiepje, maar als je getrouwd bent met iemand die je in 7,5 jaar misschien drie dagen ziek hebt meegemaakt voel je je met 2x per jaar een paar dagen malaise al snel een enorme zwakkeling :')
disclaimer
pi_135561479
Is maar goed ook denk ik, want ik hoor van veel vrouwen dat hun mannen acuut in een stel pussy's veranderen als ze ziek zijn :P . Wij vrouwen kunnen ziek zijn gewoon beter aan! Mijn man vind dat het bij hem wel meevalt.... ahum... maar ik moet zeggen dat het inderdaad niet zo heel is. Maar het gaat dan over niks anders, en steeds de vraag " heb ik koorts" heel zielig gesteld, met pruillip! _O-
pi_135561527
Stommerds, nu voel ik me helemaal een zwakkeling...

SPOILER
  donderdag 16 januari 2014 @ 15:05:32 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_135561581
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:02 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Is maar goed ook denk ik, want ik hoor van veel vrouwen dat hun mannen acuut in een stel pussy's veranderen als ze ziek zijn :P . Wij vrouwen kunnen ziek zijn gewoon beter aan! Mijn man vind dat het bij hem wel meevalt.... ahum... maar ik moet zeggen dat het inderdaad niet zo heel is. Maar het gaat dan over niks anders, en steeds de vraag " heb ik koorts" heel zielig gesteld, met pruillip! _O-
Mijn vader is wel echt zo. Zodra die een keer vaker dan vier keer moet niesen gaat ie ook zitten dampen boven een pan kokend mentholwater en een handdoek over zijn kop, en bij elke stap die hij zet komt er dan zo'n kreun uit :')!
Mijn man heeft wel vaak hoofdpijn maar dat komt door Bavaria.
disclaimer
pi_135561798
Beetje een ander onderwerp: heeft iemand hier nog goede voornemens voor het nieuwe jaar? Al dan niet zwangerschaps gerelateerd?

Laten we zwanger worden er maar even uit halen, ik geloof dat we dat allemaal wel als voornemen hebben :+

Ik ga samen met (8> op vechtsport/zelfverdediging :)

[ Bericht 13% gewijzigd door LuDann op 16-01-2014 22:32:13 ]
pi_135561956
quote:
99s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mijn vader is wel echt zo. Zodra die een keer vaker dan vier keer moet niesen gaat ie ook zitten dampen boven een pan kokend mentholwater en een handdoek over zijn kop, en bij elke stap die hij zet komt er dan zo'n kreun uit :')!
Mijn man heeft wel vaak hoofdpijn maar dat komt door Bavaria.
Ik mis bier ... Grolsch, geen Bavaria. :9 Maarrrr drink nu warme chocomelk met marsmellows. :9
pi_135563898
Oeh goed idee! Warme choco! Ik ga het gelijk maken!
  donderdag 16 januari 2014 @ 16:02:55 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_135563993
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:18 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik mis bier ... Grolsch, geen Bavaria. :9 Maarrrr drink nu warme chocomelk met marsmellows. :9
mag je dat niet met je medicijnen?

Ik heb een lijst van tien beloften gemaakt voor 2014 :D
disclaimer
pi_135564470
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:36 schreef Cygne het volgende:
Wij doen niet anaal. :o

SPOILER
En waarom? Hebben we de eerste paar keer gedaan omdat benieuwd. In de 4 jaar dat we samenwonen hebben we pas 3 maanden een thermometer ofzo. _O-
Meet je dan met een oorthermometer? Andere manieren zijn niet erg betrouwbaar, heb ik altijd begrepen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_135564518
Ik doe niet aan goede voornemens. 2013 was dermate tof dat het enige waardoor dat overtroffen kan worden een zwangerschap/kindje is.
pi_135565130
Ik doe ook niet aan voornemens. Ik hou me er meestal toch niet aan. En eigenlijk ben ik heel erg tevreden. Ja k ben wel te dik maar ik hou van eten, dus ik kan me wel voornemen om te gaan afvallen maar daar is de motivatie ver voor te zoeken ;)
pi_135566054
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:13 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Meet je dan met een oorthermometer? Andere manieren zijn niet erg betrouwbaar, heb ik altijd begrepen.
Oraal.
Ik heb juist altijd begrepen dat via t oor niet altijd even betrouwbaar is.

Ik temperatuur niet om mijn eisprong op te sporen, trouwens. Ik hou ook geen kaartjes bij. Ik weet zo alleen wel of mijn menstruatie er al bijna is of juist niet. Klinkt stom maar voor mij werkt t.

Qua goede voornemens. Ik wil ook afvallen want ik ben veel te zwaar.
pi_135566237
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:49 schreef Cygne het volgende:

[..]

Oraal.
Ik heb juist altijd begrepen dat via t oor niet altijd even betrouwbaar is.

Ik temperatuur niet om mijn eisprong op te sporen, trouwens. Ik hou ook geen kaartjes bij. Ik weet zo alleen wel of mijn menstruatie er al bijna is of juist niet. Klinkt stom maar voor mij werkt t.

Qua goede voornemens. Ik wil ook afvallen want ik ben veel te zwaar.
Na rectaal is in het oor het meest betrouwbaar geloof ik, mits een goede thermometer. Maar dit kan ook heel goed niet kloppen hoor. :+.
  donderdag 16 januari 2014 @ 16:53:55 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_135566257
Temperaturen gaat hier enkel via kont. Andere manieren zijn onbetrouwbaar.
disclaimer
pi_135567622
Dat klopt idd. Ach een indicatie is goed genoeg voor wat ik er mee wil.

Als kind was ik heel veel ziek en we hadden zo'n ouderwetse dikke kwik thermometer. Huuu.
pi_135569651
Huh, ik doe ook oraal hoor, en ik heb altijd hele goede resultaten. Altijd een duidelijke verhoging gezien enzo. Bij oor had ik in 3 keer achter elkaar meten, ook 3 uiteenlopende temperaturen en aan mijn kont geen gefrunnik.
Ik heb trouwens wel mijn eigen thermometer, man pakt een ander en voor baby doe ik ook weer een nieuwe. Dingen kosten toch niks.

Ik ben trouwens ook zo'n tiep die nooit ziek is. Laatste keer was december 2009. Flinke buikgriep met man samen. Maar ook toen kreeg ik het later dan hij, en was ik er eerder weer vanaf.
Mijn temperatuur loopt van 36,2/3 voor eisprong tot 36,6 - 36,8 na eisprong.
pi_135579233
Ik heb ook geen goede voornemens, alleen een wens ;)

En ik vind het vandaag weer lang duuuuuren... Ben ook wel een beetje uitgegoogled na een half jaar. Wachten is stom.. Dus :+
pi_135583133
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Oeh goed idee! Warme choco! Ik ga het gelijk maken!
Ik ben verslaafd nu opeens, heb hele pakken in huis gehaald haha. :)

quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

mag je dat niet met je medicijnen?
Met epilepsie is het sowieso verstandiger niet te drinken en op dit moment wil ik alle uitlokkende factoren uit de weg gaan. Normaal gaat een biertje zo nu en dan er wel in hoor. :9
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:45:23 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_135584536
Begrijpelijk :Y
Ik drink momenteel ook even niet. Heb een 100 dagen geen alcohol-voornemen. Hopelijk worden dat er nog wat meer :P
disclaimer
pi_135585482
Ik had geen voornemen gemaakt, ik wilde wel nog ietsje afvallen, maar dat kan niet zomaar als je zwanger bent. Nu kan ik dat echter wel in gang zetten. Hoeft toch maar een kilo of 5 af. Beetje meer in balans enzo.
Verder doe ik alles al goed zat, vind ik ^O^
  donderdag 16 januari 2014 @ 23:36:08 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_135587324
Oh, heerlijk lijkt me dat O+ tevreden zijn...

Ik zie alleen maar verbeterpunten :') Mja, ben door alle gedoe ook tien kilo aangekomen en ik was al niet echt licht. Ik ga nu proberen zo ver mogelijk af te vallen door normaal te doen. En liever doen tegen anderen. Vaker rokjes aan. Eerder op kantoor zijn. Regelmatig wandelen. Elke maand iets haken. Geen kleding meer kopen tot ik weer maat 42 pas. Euhh... :')
disclaimer
  donderdag 16 januari 2014 @ 23:41:38 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_135587561
Ik zie mezelf ook wel echt een burn-out krijgen omdat ik geen Supermama kan zijn (=hyperslank, sportief, grote vriendengroep, carrière, hobbies, en ook nog een gezin draaien) omdat ik zou denken dat ik dat moet kunnen en als ik het niet allemaal kan een mislukking ben :')

Misschien moet ik preventieve therapie aanvragen :')
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')