quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie mezelf ook wel echt een burn-out krijgen omdat ik geen Supermama kan zijn (=hyperslank, sportief, grote vriendengroep, carrière, hobbies, en ook nog een gezin draaien) omdat ik zou denken dat ik dat moet kunnen en als ik het niet allemaal kan een mislukking ben
Misschien moet ik preventieve therapie aanvragen
Niet helemaal waarquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je zult er toch eens aan moeten, want de kraam meet alleen rectaal.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben er niet echt bang voor. Ik ga er zomaar van uit dat als je net een compleet mens uit je vajien hebt gedouwd, die twee vingers in je reet je ook weinig meer kunnen schelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:54 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Gelukkig maarJe cyste heeft gewoon een naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar begrijpelijk in dat geval![]()
disclaimer
Jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je cyste heeft gewoon een naam![]()
Maar begrijpelijk in dat geval![]()
ik krijg er wel nog gekkere visuals vanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja. Cyste klinkt zo naar, Ernie klinkt nog wel gezellig
Ik nu ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg er wel nog gekkere visuals van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |