geen idee, vast wel. Of het is de leeftijdquote:Op zondag 19 januari 2014 13:00 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Kan dat veranderen door een mk? En ach, waar je je zelf prettig bij voelt toch?
Wat is een lalouchi?quote:Op zondag 19 januari 2014 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Cygne, je houdt het wel spannend! Of ga je ook een lalouchi doen?
een user die ook pas testte na twee weken over tijd, na elke dag te hebben gezegd dat er nog steeds geen bloed was en iedereen de uitslag eigenlijk al wel kon radenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:19 schreef Cygne het volgende:
Ik was niet van plan om twee weken te wachten.
Als ik jou was had ik nu echt al getest! Maar goed, ik ben niet zo geduldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, niet je mond houden. Ik vind het leuk om positieve dingen te lezen. Elke dag dat er geen bloed is is goed en spannend.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:00 schreef Cygne het volgende:
Ik moest testen van man.
In het echt is ie duidelijker.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist het wel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |