wanneer ging je ook alweer testenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:04 schreef Cygne het volgende:
Spierpijn! In mn onderbenen. En mn liezen doen zeer. Tiswat.
Nog steeds volgende week vrijdag.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
wanneer ging je ook alweer testen
Hmm...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:04 schreef Cygne het volgende:
Spierpijn! In mn onderbenen. En mn liezen doen zeer. Tiswat.
nee, moet tot je knieën uit, dus niet te veel drinken als je zo'n ding aan hebtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:31 schreef Skittles het volgende:
Moet zo'n onesie bijna helemaal uit of heb je zo'n flap voor het geval je naar de wc moet? Het lijkt me een vervelend onhandig ding
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
Jij hebt ook de koe toch, pvoess?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
mijn man heeft er ook 2, hele stoere, met doodshoofden en dollartekensquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik ben mezelf aan het voorhouden dat ik m echt niet nodig heb maar als ik dit dan weer lees...
weet alleen zeker dat mn man er niet warm van wordt
Hahahah nee ik heb deze.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
Jij hebt ook de koe toch, pvoess?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
ook zeer smaakvolquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:47 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hahahah nee ik heb deze.
[ afbeelding ]
Met oortjes en de binnekant is zwart
als mijn man zoiets aantrekt dan kan ik m echt niet meer serieus nemen... ik hou t wel bij onesies voor kidsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn man heeft er ook 2, hele stoere, met doodshoofden en dollartekens
Als we willen batsen moeten ze toch uit
Mijn man boeit het niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik ben mezelf aan het voorhouden dat ik m echt niet nodig heb maar als ik dit dan weer lees...
weet alleen zeker dat mn man er niet warm van wordt
wij nemen elkaar soberso al niet zo serieus. Tenzij naakt in bed uiteraard, dan wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
als mijn man zoiets aantrekt dan kan ik m echt niet meer serieus nemen... ik hou t wel bij onesies voor kids
Hahaha, ja dat.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij nemen elkaar soberso al niet zo serieus. Tenzij naakt in bed uiteraard, dan wel.
ovutesten sloegen hier niet positief uit op hormonenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:00 schreef Risu het volgende:
Haha. Ook al zouden die dingen heerlijk zitten, ik zou het denk ik toch niet aan doen. Beetje hetzelfde idee als uggs bij mij.
Ik weet trouwens niet of mijn ei nou geweest is of niet. Temperatuur was vanmorgen hoger, maar heb niet echt veel bijgehouden. Misschien is ie gewoon wel de hele tijd flink aan het schommelen. Morgen maar weer kijken. Ovutestjes vertrouw ik nog niet zo, maar dat doe ik dan ook maar even straks.
Editje: Hm ovutest gedaan net, maar die is wel negatief. Heel licht tweede streepje wel, maar dat kan ook nog hormonen zijn misschien.. Ik blijf vanaf vandaag wel even testen dan..
geen idee, vast wel. Of het is de leeftijdquote:Op zondag 19 januari 2014 13:00 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Kan dat veranderen door een mk? En ach, waar je je zelf prettig bij voelt toch?
Wat is een lalouchi?quote:Op zondag 19 januari 2014 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Cygne, je houdt het wel spannend! Of ga je ook een lalouchi doen?
een user die ook pas testte na twee weken over tijd, na elke dag te hebben gezegd dat er nog steeds geen bloed was en iedereen de uitslag eigenlijk al wel kon radenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:19 schreef Cygne het volgende:
Ik was niet van plan om twee weken te wachten.
Als ik jou was had ik nu echt al getest! Maar goed, ik ben niet zo geduldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, niet je mond houden. Ik vind het leuk om positieve dingen te lezen. Elke dag dat er geen bloed is is goed en spannend.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:00 schreef Cygne het volgende:
Ik moest testen van man.
In het echt is ie duidelijker.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist het wel.![]()
Deze is mooier.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:17 schreef Cygne het volgende:
Omdat ik de andere accountnaam ineens stom vond. En ook wat mensen die mij daarop herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |