Ik snap dat je dat moeilijk vindt. Dikkequote:Op zondag 19 januari 2014 17:12 schreef Risu het volgende:
Oei, ik las net in Z&G dat het een septemberkindje wordt voor Cygne, en voor Soesa ook. Toen moest ik wel even slikken. Maar ik ben wel heel blij voor jullie hoor. Ik had er alleen zelf ook graag nog tussen gestaan.
En ja, het zal vast weer snel lukken. We weten nou hoe het moet.
Ahh, dat snap ik welquote:Op zondag 19 januari 2014 17:12 schreef Risu het volgende:
Oei, ik las net in Z&G dat het een septemberkindje wordt voor Cygne, en voor Soesa ook. Toen moest ik wel even slikken. Maar ik ben wel heel blij voor jullie hoor. Ik had er alleen zelf ook graag nog tussen gestaan.
En ja, het zal vast weer snel lukken. We weten nou hoe het moet.
Is een raar gesprek he wat je dan voertquote:Op zondag 19 januari 2014 18:46 schreef Cygne het volgende:
Inderdaad. Ik ben heel blij maar ik gun het ze zelf ook zo. En ik weet ook dat hij heel blij voor me is.
Hij wil wel graag peetoom worden.
Als je het voor ze kon veranderen zou je het zo doen, maar ja, zo werkt het nou eenmaal niet..quote:Op zondag 19 januari 2014 18:46 schreef Cygne het volgende:
Inderdaad. Ik ben heel blij maar ik gun het ze zelf ook zo. En ik weet ook dat hij heel blij voor me is.
Hij wil wel graag peetoom worden.
Inner circle heb ik gelijk verteld dat we zwanger zijn, de rest na een goede echo.. mijn wel of niet melden voorkomt geen mk..quote:Op zondag 19 januari 2014 18:56 schreef Dyre het volgende:
Hier nogmaals gefeliciteerd Cygne
ik was al zo eenzaam aan het worden helemaal onderaan het lijstje in Z&G
Het valt me trouwens op dat heel vaak (niet alleen bij jou hoor Cygne) op de dag zelf of binnen enkele dagen na een positieve test meteen ouders en familie worden gebeld en cadeautjes/gedichtjes aan oma/opa/broers/zussen worden gegeven om het nieuws te vertellen.
Ik heb tot 6 weken gewacht en zelfs toen vond ik het héél erg spannend en vroeg nog. De kans dat het misgaat is dan nog best groot en ik zou het écht rot vinden om na 2 weken weer iedereen te moeten gaan bellen met slecht nieuws...
Misschien ligt het anders al de familie weet dat je 'bezig' bent? Of vind je het juist fijn dat iedereen het weet zodat je het kan delen als het mis gaat?
Dat was voor mij nou precies de reden om het níet te vertellenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
mijn wel of niet melden voorkomt geen mk..
Dat was al duidelijk voor er een kinderwens was, dat hij en zus peetouders zouden worden. Mijn broer en ik zijn ook peetouders van de oudste van zus. Vandaar.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Is een raar gesprek he wat je dan voert
Heb je m nu al gevraagd als peetoom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |