abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135679711
Cygne gefeliciteerd *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_135681172
Gefeliciteerd cygne! Nu ben ik benieuwd naar je oude identiteit!
pi_135682414
Gefeliciteerd *O* mooie strepen hoor.

Mijn ovutest is toch weer hartstikke negatief vandaag. (Dag 14 tel ik) Dus of ie nou al geweest is, of dat de vage streep van gister echt nog hormoontjes zijn weet ik niet. Maar ik blijf nog even doortesten en doorbatsen ook natuurlijk. En ik wil niet tot de magische 7e poging wachten hoor :@ of telt deze als poging 10?
pi_135682662
Hoop voor jullie dat het snel weer lukt Risu!
pi_135682804
Oei, ik las net in Z&G dat het een septemberkindje wordt voor Cygne, en voor Soesa ook. Toen moest ik wel even slikken. Maar ik ben wel heel blij voor jullie hoor. Ik had er alleen zelf ook graag nog tussen gestaan.
En ja, het zal vast weer snel lukken. We weten nou hoe het moet. ^O^
pi_135682951
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 17:12 schreef Risu het volgende:
Oei, ik las net in Z&G dat het een septemberkindje wordt voor Cygne, en voor Soesa ook. Toen moest ik wel even slikken. Maar ik ben wel heel blij voor jullie hoor. Ik had er alleen zelf ook graag nog tussen gestaan.
Ik snap dat je dat moeilijk vindt. Dikke :* voor jou.
  zondag 19 januari 2014 @ 17:16:52 #257
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_135682984
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 17:12 schreef Risu het volgende:
Ahh, dat snap ik wel ;(. Jullie tijd komt vast snel!

maar bij ons is het ook nog superpril he... Kan nog alle kanten op
pi_135683017
Ja, jullie moeten mij niet achterna hoor. Gewoon daar blijven.
pi_135685903
Gefeliciteerd Cygne *O*
pi_135685979
Gefeliciteerd Cygne! *O*
Ben ook erggg benieuwd naar je oude username :P
pi_135686159
Proficiat Cygne *O*
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_135686164
Haha, zo heel bekend op fok was ik niet hoor. :P

Net met lood in de schoenen broer gebeld. Hij en zijn vriendin zijn al heel lang bezig dus ik voelde me best lullig. Gelukkig reageerde hij positief maar ik hoorde wel dat hij het dubbel vond, aan zijn stem.
pi_135686378
Dat lijkt me inderdaad lastig om te doen Cygne, logisch ook dat het dubbel voor ze is. Zou bij jezelf niet anders zijn in zo'n situatie.
pi_135686519
Inderdaad. Ik ben heel blij maar ik gun het ze zelf ook zo. En ik weet ook dat hij heel blij voor me is.
Hij wil wel graag peetoom worden. O+
pi_135686583
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 18:46 schreef Cygne het volgende:
Inderdaad. Ik ben heel blij maar ik gun het ze zelf ook zo. En ik weet ook dat hij heel blij voor me is.
Is een raar gesprek he wat je dan voert :*

Heb je m nu al gevraagd als peetoom?

[ Bericht 9% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 19-01-2014 18:56:16 ]
S. 2014
J. 2016
pi_135686872
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 18:46 schreef Cygne het volgende:
Als je het voor ze kon veranderen zou je het zo doen, maar ja, zo werkt het nou eenmaal niet..
pi_135686949
Hier nogmaals gefeliciteerd Cygne *O*

ik was al zo eenzaam aan het worden helemaal onderaan het lijstje in Z&G ;)

Het valt me trouwens op dat heel vaak (niet alleen bij jou hoor Cygne) op de dag zelf of binnen enkele dagen na een positieve test meteen ouders en familie worden gebeld en cadeautjes/gedichtjes aan oma/opa/broers/zussen worden gegeven om het nieuws te vertellen.

Ik heb tot 6 weken gewacht en zelfs toen vond ik het héél erg spannend en vroeg nog. De kans dat het misgaat is dan nog best groot en ik zou het écht rot vinden om na 2 weken weer iedereen te moeten gaan bellen met slecht nieuws...

Misschien ligt het anders al de familie weet dat je 'bezig' bent? Of vind je het juist fijn dat iedereen het weet zodat je het kan delen als het mis gaat?
pi_135687029
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 18:56 schreef Dyre het volgende:
Hier nogmaals gefeliciteerd Cygne *O*

ik was al zo eenzaam aan het worden helemaal onderaan het lijstje in Z&G ;)

Het valt me trouwens op dat heel vaak (niet alleen bij jou hoor Cygne) op de dag zelf of binnen enkele dagen na een positieve test meteen ouders en familie worden gebeld en cadeautjes/gedichtjes aan oma/opa/broers/zussen worden gegeven om het nieuws te vertellen.

Ik heb tot 6 weken gewacht en zelfs toen vond ik het héél erg spannend en vroeg nog. De kans dat het misgaat is dan nog best groot en ik zou het écht rot vinden om na 2 weken weer iedereen te moeten gaan bellen met slecht nieuws...

Misschien ligt het anders al de familie weet dat je 'bezig' bent? Of vind je het juist fijn dat iedereen het weet zodat je het kan delen als het mis gaat?
Inner circle heb ik gelijk verteld dat we zwanger zijn, de rest na een goede echo.. mijn wel of niet melden voorkomt geen mk..
Alleen met vragen voor voogd ed wacht ik nog ff tot we veilig zijn
S. 2014
J. 2016
pi_135687123
Wat GM zegt. Alleen onze inner circle weet het. Verder nog niet. Dit zijn ook de mensen waar ik steun aan heb als het fout gaat. Deze mensen wisten inderdaad ook van onze kinderwens.
pi_135687132
Als het zover is willen we het onze ouders en zussen wel snel vertellen. Gewoon omdat ik denk dat ik het dan heel graag wil delen met hen, niet wil liegen als ik bij ze ben en inderdaad als het misgaat het wel met ze wil delen. Kan wachten tot 12 weken, maar als het dan niet goed gaat is dat niet iets wat ik zou verzwijgen. Maar het is misschien ook maar net wat voor band je hebt..
pi_135687145
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 18:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

mijn wel of niet melden voorkomt geen mk..
Dat was voor mij nou precies de reden om het níet te vertellen :P

Als het na 4/6/weken of een echo nog goed is, kan ik het altijd nog vertellen. Is iedereen net zo blij als wanneer ik het na de eerste test meteen zou vertellen.

Maar als het níet goed zou gaan en ik had na 2 weken alsnog een miskraam gekregen, was het voor mijzelf fijner als ik het nog niet de hele familie had verteld. Dan had ik iedereen weer moeten bellen om het rotnieuws te vertellen :{
pi_135687224
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 18:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Is een raar gesprek he wat je dan voert :*

Heb je m nu al gevraagd als peetoom?
Dat was al duidelijk voor er een kinderwens was, dat hij en zus peetouders zouden worden. Mijn broer en ik zijn ook peetouders van de oudste van zus. Vandaar. :P

Het is ook vooral symbolisch bij ons.

En wat ima zegt. Mijn ouders en broer en zus weten het nu. En mijn oom die heel ziek is. Dat zijn de mensen waar ik een band mee heb en die ik meer dan wekelijks spreek. De rest hoort het later wel een keer.
pi_135687238
Ligt er dus inderdaad waarschijnlijk aan of je wilt dat mensen het weten of niet als het misgaat.

Ik vond het bij mijn vroege miskraam heel fijn dat we niemand nog echt iets hadden verteld, hier konden we met z'n tweetjes rustig de tijd voor elkaar nemen om het te verwerken, zonder dat andere mensen er een mening over hadden :P (klinkt natuurlijk botter dan het is ;) Familie moet er natuurljk zijn om te steunen, maar wij wilden die tijd juist graag met z'n tweetjes doorbrengen)

Mocht het bij mij (in mijn 9e week nu) alsnog mis gaan, dan vind ik het wél heel erg fijn dat naaste familie het weet.
pi_135687430
Maar het kan altijd mis gaan. De 12 weken grens enzo is leuk maar zegt weinig.

Net als dat een goede echo weinig zegt.
  zondag 19 januari 2014 @ 19:10:25 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_135687460
De eerste keer heb ik het alleen een vriendin verteld na het testen. Mijn ouders met zes weken ingelicht vooral omdat mijn man het kwijt moest. De rest pas na de ma eigenlijk met 9,5 week.
Ik zie dus al mensen met 9 weken vrijwel een complete baby-uitzet klaar hebben staan. Vaak al gekregen van overenthousiaste ouders en siblings. En als het dan mis gaat zit je er mooi mee te kijken. Dus ik wacht liever even. De lol wordt er echt niet minder om.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')