quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:21 schreef Heliotrope het volgende:
meteen de foto's van gewoonmezelf87 gezien, ook supermooi![]()
T is zo'n random gedoe! Wij hebben 6 maanden lang om de dag gebatst, en de 7e maand 1x!! Op de dag van mn eisprong en tata.. Toen raakte ik zwanger!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Mij is het twee keer gelukt met om de dag / elke drie dagen batsen vanaf CD 9 tot CD 17.
Helaas heeft een ander weinig aan zulke statistieken, want niet iedereen is even snel bevrucht
I beg to differ, tenzij je een tientje terugverdienen op een lot van dertig euro ook als winnen zietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
T is zo'n random gedoe! Wij hebben 6 maanden lang om de dag gebatst, en de 7e maand 1x!! Op de dag van mn eisprong en tata.. Toen raakte ik zwanger!
Het is nog een groter kansspel dan de staatsloterij..
Dat hadden wij met oudjaarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I beg to differ, tenzij je een tientje terugverdienen op een lot van dertig euro ook als winnen ziet
Als je zo'n man hebt die er op kickt je Prima Donna lingerie van je lijf te scheuren kan het best oplopen hoorquote:
Ja precies, wij ook al zeven jaar op rij ongeveer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Dat hadden wij met oudjaar
Ja man jeweettogquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I beg to differ, tenzij je een tientje terugverdienen op een lot van dertig euro ook als winnen ziet
Hehehe, tuurlijk, maar ik haak graag in op opmerkingen om mijn flauwe grappen te makenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja man jeweettog
Nee oke, maar je snapt wel wat ik bedoel.. Toch?![]()
Glad I could helpquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehe, tuurlijk, maar ik haak graag in op opmerkingen om mijn flauwe grappen te maken![]()
Weet je wat nu heel handig zou zijn geweest?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD, ik zei zelf klussen he?![]()
Batsen dus, ik bedoelde batsen.
* Stormqueen mompelt "what's wrong with me"
Ja, dat is nou es een briljant plan!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:33 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Weet je wat nu heel handig zou zijn geweest?
Een afkortingslijstje met bijvoorbeeld FFF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus misschien... Hahaha.![]()
![]()
ik had eergisteren al getestquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:50 schreef Cygne het volgende:
Nog geen bloed hier.Mijn langste cyclus was 28 dagen en ik heb nog geen cyclus van 27 dagen gehad. Dus er kan nog vanalles gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |