Ja, mijn voorkant is ook vaak genoeg bekeken en toch is dat anders bij de achterkant vind ik. Thermometer heb ik overigens 0 problemen mee hoor, ik heb 3 cycli elke dag getempt via die methode, geen enkel probleem. Maar goed. Het doet dus bij mij ook zeer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ja nu zie dus serieus een ernie....
Ik maak me niet druk om termometer in mn gat, of een vinger, mn onderkant is al zo vaak als kijkdoos doorgegaandat ik de gene wel voorbij ben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, mijn voorkant is ook vaak genoeg bekeken en toch is dat anders bij de achterkant vind ik. Thermometer heb ik overigens 0 problemen mee hoor, ik heb 3 cycli elke dag getempt via die methode, geen enkel probleem. Maar goed. Het doet dus bij mij ook zeer.Dat is een beste negerpiemel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(kunnen ze die niet weghalen? )disclaimer
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:12 schreef BlueEyes het volgende:
Ik denk dat hele slanke sportieve en vooral drukke mama's die zichzelf uithongeren ongezellig en knorrig zijn van de honger en alles maar moeten. Plus een sexleven van 0 hebben omdat ze in de avond uitgeput zijn van al het socializen en voorbeeldig zijn!
Lang leve de vetjes en genieten van alles zoals t komt
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is een beste negerpiemel!
(kunnen ze die niet weghalen? )
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Das maar goed ook, want weinig zo oncharmant als bevallen!
Oh huh? Ik miste wat posts denk ik
Die was nog voor GM87
En met een blur over je geboortekanaal toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]ik ga charmant bevallen joh, pumps aan, haren opgestoken, lipjes getuit en borstjes vooruit!
Ik laat me ook vanalles op de mouw spelden hequote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:23 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Als het niet nodig is (als in: geen indicatie dat je koorts hebt) is via de oksel (ja, echt) of mond ook voldoende. Mocht daar een rare waarde uitkomen dan alsnog rectaal. Maar dat mag je dan ook zelf doen als je daartoe in staat bent althans. Bij mij was het niet nodig maar dit vertelde mijn kraam. No stress
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En met een blur over je geboortekanaal toch?
Niezen?? Kuchen bedoel jequote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gewoon even niezen en dan is 'ie er.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:21 schreef Heliotrope het volgende:
meteen de foto's van gewoonmezelf87 gezien, ook supermooi![]()
T is zo'n random gedoe! Wij hebben 6 maanden lang om de dag gebatst, en de 7e maand 1x!! Op de dag van mn eisprong en tata.. Toen raakte ik zwanger!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Mij is het twee keer gelukt met om de dag / elke drie dagen batsen vanaf CD 9 tot CD 17.
Helaas heeft een ander weinig aan zulke statistieken, want niet iedereen is even snel bevrucht
I beg to differ, tenzij je een tientje terugverdienen op een lot van dertig euro ook als winnen zietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
T is zo'n random gedoe! Wij hebben 6 maanden lang om de dag gebatst, en de 7e maand 1x!! Op de dag van mn eisprong en tata.. Toen raakte ik zwanger!
Het is nog een groter kansspel dan de staatsloterij..
Dat hadden wij met oudjaarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I beg to differ, tenzij je een tientje terugverdienen op een lot van dertig euro ook als winnen ziet
Als je zo'n man hebt die er op kickt je Prima Donna lingerie van je lijf te scheuren kan het best oplopen hoorquote:
Ja precies, wij ook al zeven jaar op rij ongeveer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Dat hadden wij met oudjaar
Ja man jeweettogquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I beg to differ, tenzij je een tientje terugverdienen op een lot van dertig euro ook als winnen ziet
Hehehe, tuurlijk, maar ik haak graag in op opmerkingen om mijn flauwe grappen te makenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja man jeweettog
Nee oke, maar je snapt wel wat ik bedoel.. Toch?![]()
Glad I could helpquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehe, tuurlijk, maar ik haak graag in op opmerkingen om mijn flauwe grappen te maken![]()
Weet je wat nu heel handig zou zijn geweest?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD, ik zei zelf klussen he?![]()
Batsen dus, ik bedoelde batsen.
* Stormqueen mompelt "what's wrong with me"
Ja, dat is nou es een briljant plan!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:33 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Weet je wat nu heel handig zou zijn geweest?
Een afkortingslijstje met bijvoorbeeld FFF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus misschien... Hahaha.![]()
![]()
ik had eergisteren al getestquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:50 schreef Cygne het volgende:
Nog geen bloed hier.Mijn langste cyclus was 28 dagen en ik heb nog geen cyclus van 27 dagen gehad. Dus er kan nog vanalles gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |