Fattyquote:
The Roots.quote:
=$quote:
I've been awayyyyyyyyyy too longgg.quote:
Ahhhwquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
I've been awayyyyyyyyyy too longgg.
And every day I missed you more and more and more and more and more and more and more and more.
Geen ervaring mee, ben zeer verlegen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:01 schreef Mortaxx het volgende:
Zosk, jou moet ik net hebben! Leuk meisje in trein. Wat moet ik doen?
Niks, ze zit in de trein, laat haar met rust.quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:01 schreef Mortaxx het volgende:
Jij zou niet aangesproken willen worden door zo'n lekkere boy als Mortaxx? :squote:Op woensdag 15 januari 2014 08:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks, ze zit in de trein, laat haar met rust.
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:40 schreef gianni61 het volgende:
eerste utopia faalhaas is al naar huis lees ik
Swaffelen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:01 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ochiemand is niet op het werk
niet gelijk posten nu
mossel
Goeiemorgen chlochloquote:
Haha gvd, doe niet zo vrolijk.quote:
quote:
quote:
Haha jij.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha gvd, doe niet zo vrolijk.
Hoi Zosk.quote:
ey jong Ludo ben je weer blauw #vragennaardebekendewegquote:
Hahaha zou je expres vet vrolijk behandelen bij zo'n zure buiquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha gvd, doe niet zo vrolijk.
Haha, zou dat wel kunnen handelen. Tenzij het half 8 's ochtends is ofzo. Dan moet je kapot.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha zou je expres vet vrolijk behandelen bij zo'n zure bui
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha zou je expres vet vrolijk behandelen bij zo'n zure bui
Ludo weer mod? Was dat niet een garpje van yvonne?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:16 schreef Chloroform het volgende:
Ludo weer mod, RIP mortax, het was fijn je gekend te hebben.
Make that two.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
vrolijk zingend en lachend en grapjes makend met koffie en broodjes aan komen zetten enzo
moet je bij mij eens proberen.
broodjes met rookvlees graag.
Weenie?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ludo weer mod? Was dat niet een garpje van yvonne?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, zou dat wel kunnen handelen. Tenzij het half 8 's ochtends is ofzo. Dan moet je kapot.
Nee man, Chloro komt ook weer terug bij jullie als spellingbeauty.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ludo weer mod? Was dat niet een garpje van yvonne?
ook zo binnenlopen:quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Dan ben ik zelf nog kapotmaar vlak daarna...
Tot Zosk's toe, irritant zijn ;D
Ja, ook echt het beeld wat ik voor ogen hadquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
ook zo binnenlopen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ook echt het beeld wat ik voor ogen had![]()
Ja, hij ziet er totaal niet zo uit neequote:Op woensdag 15 januari 2014 10:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tevens zie ik zosk ook echt zo voor me. ik denk dat ik teleurgesteld zal zijn als ik hem ooit ontmoet.
ik wil dan dat hij in elk geval wel die moves maaktquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, hij ziet er totaal niet zo uit nee
Ik ben er van overtuigd dat ie dat wel kanquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik wil dan dat hij in elk geval wel die moves maakt
Wat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tevens zie ik zosk ook echt zo voor me. ik denk dat ik teleurgesteld zal zijn als ik hem ooit ontmoet.
Verrassend.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:39 schreef Zosk het volgende:
Ik ben echt totaal niet zo trouwens, ben heel stil en verlegen irl.
quote:In Marokko is een serieverkrachter opgepakt. De beste man heeft zeker zeventig vrouwen verkracht.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:07 schreefMetro2005 het volgende:
Hopelijk weten ze wie die 70 vrouwen zijn, dan kunnen ze gestenigd worden.
kkquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
Marokkaan verkracht 70 vrouwen
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dit iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Niet meer nodig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee man, Chloro komt ook weer terug bij jullie als spellingbeauty.
Dit is wel krom. Maar gelukkig gaat het er tegenwoordig anders aan toequote:Op woensdag 15 januari 2014 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:49 schreef Chloroform het volgende:
Net zo oud als de staar in je bruine ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net zo oud als de staar in je bruine ogen
Vind het niet leuk dat je niet gewoon keihard terug snapt maar zo'n huilie plaatst :squote:
Mooi.quote:
En jij?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee man, Chloro komt ook weer terug bij jullie als spellingbeauty.
Sorry, ben nog een beetje moe. ;squote:Op woensdag 15 januari 2014 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het niet leuk dat je niet gewoon keihard terug snapt maar zo'n huilie plaatst :s
Awwwwwwwquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, ben nog een beetje moe. ;s
Fucking duur.quote:
"Stop met dromen, start met daten"quote:
Lexa is gratis toch?quote:
Touchee.quote:
Maar dat is alleen voor hoger opgeleiden.quote:
Zosk is hoger opgeleid.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar dat is alleen voor hoger opgeleiden.
Oh wow.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is e-matching. Lexa is voor iedereen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is e-matching. Lexa is voor iedereen.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:37 schreef Murdera het volgende:
jezus chlo trouwens, nog steeds aan het volhouden?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:49 schreef Modus het volgende:
http://www.quest.nl/artik(...)-wist-over-je-vagina
/Chai
Geen zeepproducten, maar zaad.quote:5. Vagina’s maken zichzelf schoon. Er is geen reden om hier zeepproducten voor te gebruiken.
Doe m'n best toch.quote:
Komt allemaal door fukushima dit.quote:
Je klinkt heel verrast.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja. dat bedoel ik. hou je lang vol
Alsof ik voorheen zo'n grote feeks was.quote:
Heb er zelfs een gedicht over geschrevenquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof ik voorheen zo'n grote feeks was.
Laat eens lezen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb er zelfs een gedicht over geschreven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]Dit heb jij niet geschreven. ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief wel.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof ik voorheen zo'n grote feeks was.
Ik ben gewoon direct, dat mensen daar niet tegen kunnen is niet mijn probleem.quote:
neequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit heb jij niet geschreven. ;s
Lief wel.
Ahw, deze liefdesverklaring. :$quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
neemoest wel aan je denken toen ik het hoorde.
quote:
Nou ja. ;squote:
Wat? boos?quote:
Nou je kwam wel boos over hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat? boos?
Kritiek is niet gelijk boos he
Doe niet alsof je me niet lief vindt.quote:
Haha ramptoeristje ben je ook eh.quote:
Dus dan is dat ook gelijk zo? dat is dan jouw aanname. Jij komt over als een passieve backgammon speler, maar dat is vast niet zo.quote:
Ik ben gewoon mezelf, net zoals jij. Daar kunnen we allebei niets aan doen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet alsof je me niet lief vindt.
Wat is backgammon? Wel eens van gehoord maar weet niet echtquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus dan is dat ook gelijk zo? dat is dan jouw aanname. Jij komt over als een passieve backgammon speler, maar dat is vast niet zo.
Wow.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf, net zoals jij. Daar kunnen we allebei niets aan doen.
Ik weet nergens van.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
ey jong Ludo ben je weer blauw #vragennaardebekendeweg
En goedemorgen btw.
Pffff je bent niet eens een reactie waard jonge als je dat niet kentquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:14 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Wat is backgammon? Wel eens van gehoord maar weet niet echt
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pffff je bent niet eens een reactie waard jonge als je dat niet kent
Dat zeg ik ool altijd maar toch word ik bitch genoemd. Ripquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben gewoon direct, dat mensen daar niet tegen kunnen is niet mijn probleem.
Jij.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik ool altijd maar toch word ik bitch genoemd. Rip
Bij jou is het dan ook volledig terecht.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik ool altijd maar toch word ik bitch genoemd. Rip
Zit te twijfelen tussen tosti en saucijzenbroodje.quote:
Tosti.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit te twijfelen tussen tosti en saucijzenbroodje.
Maak er gewoon eentje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:22 schreef Chloroform het volgende:
Er moet een topic komen waarin je je huis in de Sims kunt showen. Heb echt een moeilijk vet huis.
Lijkt gewoon net alsof die boot zweeftquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:22 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie ik mij wel paar maandjes zitten.
Vinden de bewoners dat ook of moeten ze de hele tijd huilen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:22 schreef Chloroform het volgende:
Er moet een topic komen waarin je je huis in de Sims kunt showen. Heb echt een moeilijk vet huis.
Krijg de hele tijd dat ze blij worden want mooi ingericht.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lijkt gewoon net alsof die boot zweeft
[..]
Vinden de bewoners dat ook of moeten ze de hele tijd huilen?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijg de hele tijd dat ze blij worden want mooi ingericht.
Jij zou ook wel in mijn huis willen wonen hoor.quote:
Bij mij is was altijd zo tijdelijk. In het begin zijn ze blij met het huis en vanaf dat punt gaat het alleen maar bergafwaarts.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijg de hele tijd dat ze blij worden want mooi ingericht.
No comment.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zou ook wel in mijn huis willen wonen hoor.
Waar is dit?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:22 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie ik mij wel paar maandjes zitten.
En dan snel een stoel voor hem neerzetten zeker als hij in dat nauwe gangetje looptquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zou ook wel in mijn huis willen wonen hoor.
Hè?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan snel een stoel voor hem neerzetten zeker als hij in dat nauwe gangetje loopt
Oh vroeger bij SIMS 1 kon je dan een sim blokkeren dan ging die doodquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lijkt gewoon net alsof die boot zweeft
Ik zie wolken, afgekeurd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij 3 niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh vroeger bij SIMS 1 kon je dan een sim blokkeren dan ging die dood
Volgens mij heb jij een paar lijken in je kelder.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh vroeger bij SIMS 1 kon je dan een sim blokkeren dan ging die dood
Je kan bij Sims 3 toch gewoon een kamer bouwen zonder deuren of iets?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij 3 niet.Bij 1 kon je bij het zwembad ook het trappetje weghalen en dan gingen ze dood. Bij 3 klimmen ze er gewoon uit.
Trappertjequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij 3 niet.Bij 1 kon je bij het zwembad ook het trappetje weghalen en dan gingen ze dood. Bij 3 klimmen ze er gewoon uit.
Ja, dat wel. En dan komt De Dood ze halen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kan bij Sims 3 toch gewoon een kamer bouwen zonder deuren of iets?
Wat?quote:
Ik zag je typoquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat wel. En dan komt De Dood ze halen.Wel grappig.
[..]
Wat?
Ja.Bij Rollercoaster Tycoon ook altijd een deel van de achtbaan verwijderen of mensen in het water droppen enzo.
Kan gebeuren.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:22 schreef Chloroform het volgende:
quote:
Alleen als het niet "moeilijk vet" is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom je ook in mijn huis wonen?
Klopt. Maar beetje jammer dat je poogt te ontkennen, kan de besten overkomenquote:
Oké.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Alleen als het niet "moeilijk vet" is.
Welke debiel heeft mijn topic dicht gedaan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn vriendin heeft altijd dit soort dingen. Stiekem is het gewoon een sletje, maar doet schijnheilig tegen hem alsof ze het naar vindt.
Ik, sorryquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:22 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Welke debiel heeft mijn topic dicht gedaan?
Jou vriendin is zelf een sletquote:
Het is perfect.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:13 schreef krioro het volgende:
[..]
En is het niet te groot? Ik houd van knus.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat wel. En dan komt De Dood ze halen.Wel grappig.
En mijn vriend is geen slet al moet hij de meisjes van zich afslaan.quote:
Jou vriend speelt toch in de videoclip van Ria Valk's oma wil een toyboy?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
En mijn vriend is geen slet al moet hij de meisjes van zich afslaan.![]()
Jouw vriendin daarentegen![]()
wajoquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij jou is het dan ook volledig terecht.
Ja dat is jou vriend toch? Die met dat overhemdjequote:
Jouquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:26 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Jou vriend speelt toch in de videoclip van Ria Valk's oma wil een toyboy?
Nee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:28 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ja dat is jou vriend toch? Die met dat overhemdje
Ik zou hem toch maar in de gaten houden als ik jou wasquote:
quote:
quote:
Gaat het?quote:
En jij dan ook. En Zosk misschien.quote:
Wat is daar grappig aan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:33 schreef Panzermaus het volgende:
https://www.uitvaartmarkt.nl/wensenformulier/stap/voor-wie
Iemand die op korte termijn komt te overlijden
ijskoud dreigmateriaal om de zolderkamers mee naar elkaar te schertsen voor wanneer de straten weer eens te heet worden.quote:
....quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ijskoud dreigmateriaal om de zolderkamers mee naar elkaar te schertsen voor wanneer de straten weer eens te heet worden.
Pff bijna moeilijk te geloven gewoonquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jezusquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
Oja Murdera, zag gisteren een schaap zijn tarrelbips en moest gelijk denken aan jou![]()
FOK!
Ben je nu ongelukkig, honnybooboo?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Pff bijna moeilijk te geloven gewoonLijkt niet eens een beetje op het gebied waar wij leven. Zou echt gelukkig zijn als ik nu daar was
Ja, sorryquote:
moest een beetje huilenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, sorryken je dat? van dat bruinige wol wat daar een beetje hangt?
Hij snapt volgens mij echt niet waarom die functie er is.quote:
Niet zo gelukkig als ik zou zijn als ik daar was.quote:
Heldere en aanneembare repliek.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet zo gelukkig als ik zou zijn als ik daar was.
Ik ook, vond de gedachte niet lief.quote:
Doen ze al heel lang, daar zit overgebleven nucleare restafval in.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
Tevens een Boekarester worstenbroodje krijgen bij de Roemeen op de hoek terwijl je wacht op je Turkse pizza. Nog even en ik heb er een goonsquad bij.
Het gore lef, jij en je aannames.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij snapt volgens mij echt niet waarom die functie er is.
Gozer, in jouw neusgaten passen 2 van die worstenbroodjes.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doen ze al heel lang, daar zit overgebleven nucleare restafval in.
Die goonsquad ontspruit dan uit jouw dikke taxichauffeurlichaam.
Ik zou er niet van opkijken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het gore lef, jij en je aannames.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gozer, in jouw neusgaten passen 2 van die worstenbroodjes.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Misschien heb je de memo gemist, maar neusjokes zijn zo 2013.
haha, chloro is met haar passie nu ook haar neuzengrapjes verloren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, het gaat nu weer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Gaat het?
[..]
En jij dan ook. En Zosk misschien.
Hehequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat was mijn passie dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha, chloro is met haar passie nu ook haar neuzengrapjes verloren.
Voor als wij honger krijgen, dan kun jij beetje bami maken ofzo, haha.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, het gaat nu weer.
Waarom moet ik erbij zijn als derde wiel?
Dolfijneglitterplaatjes.quote:
Akkoord, dat gun ik jullie beiden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor als wij honger krijgen, dan kun jij beetje bami maken ofzo, haha.
Als je niest hè, komen er dan ook vogels enzo uit?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heheheb wel een beetje negerneusgaten idd
HAHAHAquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je niest hè, komen er dan ook vogels enzo uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een hele mooiequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan ik nog steeds hoor.
[..]
[ afbeelding ]
Snap hem niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je niest hè, komen er dan ook vogels enzo uit?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tsja. Ik ben sprakeloos.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:
WGR / Scheidingspapieren kwijt, ex claimt 50% van het huis na recent verkoop
Wauw.
Als je zulke belangrijke papieren kwijtraakt dan verdien je het ook gewoon om genaaid te worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:
Wauw.
shiiiiitquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:
Wauw.
watquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
3 vriendinnen van der die naar mij kijkten: ''ja hey ik zag je staan en vond je er wel leuk uitzien''
Ik had niet verwacht dat ze knap zou zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:40 schreef Zosk het volgende:
God redt juf (28) door seks met leerling
quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ze knap zou zijn.
voor een geflipte reli-fundi is ze best raakbaarquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:40 schreef Zosk het volgende:
God redt juf (28) door seks met leerling
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:00 schreef sollicitant1337 het volgende:
M'n vriendin en ik wonen reeds een tijdje samen in mijn koopwoning. Daar is ook een kindje bijgekomen. Nou moest ik ineens denken vandaag -- mocht de relatie op 1 of andere manier op de klippen lopen, dan is haar inkomen mogelijk onvoldoende om in de vrije sector een flat te huren.
Is het verstandig dat m'n vriendin zich bij woningbouwvereniging(en?) inschrijft, gewoon om een goed lange inschrijf-periode te hebben? Het betreft regio Utrecht.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:58 schreef sollicitant1337 het volgende:
Dat mijn vriendin niet nadenkt over de toekomst, okay. Dat ik als man dan niet nadenk voor haar, dat vind ik veel slechter.
Ben je oprecht ja?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Het komt enorm stom over, maar hij heeft wel een punt om eerlijk te zijn.
Daarom begin ik gewoon niet meer aan een relatie, gaat toch uitquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:19 schreef VeerEli het volgende:
Ik zie ook niet in wat er mis mee isJe weet nooit toch? Hoeveel stellen blijven tegenwoordig nou nog hun hele leven getrouwd
relatiesquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Daarom begin ik gewoon niet meer aan een relatie, gaat toch uit![]()
Sowieso want Nederland is een land dat in handen is van feministen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:21 schreef Mortaxx het volgende:
Hij kan zich beter zelf inschrijven want bij een scheiding gaat hij de woning uit.
feministenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:49 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Sowieso want Nederland is een land dat in handen is van feministen.
Inderdaadquote:
Levert wel een huis opquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Daarom begin ik gewoon niet meer aan een relatie, gaat toch uit![]()
Ja dat is dan ook wel weer zo. Als je het slim aanpakt kun je er echt veel geld mee verdienen, heb ik in meerdere films gezien.quote:
natuurlijk heeft een rationeel punt. Genoeg relaties die op de klippen lopen, maar ik denk dat zijn vrouw niet heel blij zal reageren als hij het voorsteltquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Het komt enorm stom over, maar hij heeft wel een punt om eerlijk te zijn.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
InderdaadEn dan ook nog kinderen krijgen ook
![]()
Ik ben echt bang dat ik binnenkort een ban hier ga krijgen. Ben altijd zo belachelijk vriendelijk tegen iedereen, maar sommige mensen stellen mijn geduld echt op de proef.
Terwijl ze stiekem hard genomen willen wordenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
feministenmannenhatende gefrustreerde faalwijven
Je moet ook voorstellen je allebei in te schrijven voor het geval dat het financieel tegenzit. Allemaal voor de baby schatjequote:Op woensdag 15 januari 2014 17:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk heeft een rationeel punt. Genoeg relaties die op de klippen lopen, maar ik denk dat zijn vrouw niet heel blij zal reageren als hij het voorstelt
Nee ben altijd lief tegen mensen die ik leuk vind.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:56 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Volgens mij vindt je hem leuk.
Weet je dat wel zeker. Soms geven mensen gemengde signalen af onbewust.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee ben altijd lief tegen mensen die ik leuk vind.
tetou plsquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker. Soms geven mensen gemengde signalen af onbewust.
quote:
Ben echt wel een van de meest vriendelijke users in KLBquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:15 schreef Murdera het volgende:
Wauw robo doe niwt zo fckin leip dan. Vinnik ech nie normal
Waarom 'quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben echt wel een van de meest vriendelijke users in KLB
Omdat hij zegt dat ik fckn leip nie normal doequote:
Niet normaal voor zijn standaarden is positief.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omdat hij zegt dat ik fckn leip nie normal doe
Wow moet ik altijd aan wennen jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet normaal voor zijn standaarden is positief.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet normaal voor zijn standaarden is positief.
Oh nu snap ik hem.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:23 schreef Murdera het volgende:
Nee maar robo die foto is wel echt een ernstige afknapper
Leg eens uit want ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |